Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så gøy! Hvordan vant du det?

Redigerer litt så jeg ikke avslører helt hvem jeg er:) konkurranse på nett!

Endret av malicious
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg skikkelig uttafor. Energien har egentlig vært på null hele helgen. Hjalp ikke på at vi har arbeidshelg med oppussing med svigers. Får bare gjort lette ting og hater og ikke få jobbet som de andre. Under lunsj med samboeren i sted så smilte han til meg over bordet. Jeg begynte å hylgrine fordi han var så søt. Hahaha, hormoner altså! Merker de drar på ekstra når jeg er sliten også. Ble sofaen resten av dagen .. Fikk beskjed om å gro baby til arbeid, det andre skulle de fikse selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu! Jeg har vunnet fødselskurs fra engodfødsel.no :-D

Takket være deg vant jeg også, så TAKK :nigo:

I dag er jeg skikkelig uttafor. Energien har egentlig vært på null hele helgen. Hjalp ikke på at vi har arbeidshelg med oppussing med svigers. Får bare gjort lette ting og hater og ikke få jobbet som de andre. Under lunsj med samboeren i sted så smilte han til meg over bordet. Jeg begynte å hylgrine fordi han var så søt. Hahaha, hormoner altså! Merker de drar på ekstra når jeg er sliten også. Ble sofaen resten av dagen .. Fikk beskjed om å gro baby til arbeid, det andre skulle de fikse selv ;)

Flere enn meg som er hormonelle også, ja .. :P Jeg gråt ved matbordet i går fordi jeg "ramset opp" alt jeg skulle ha gjort hjemme, og bare tanken på det gjorde meg helt fri for luft og energi.. :/

Jeg syns han høres fornuftig ut, han mannen din :) Vi gjør jo tross alt arbeid hele døgnet vi :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takket være deg vant jeg også, så TAKK :nigo:

Flere enn meg som er hormonelle også, ja .. :P Jeg gråt ved matbordet i går fordi jeg "ramset opp" alt jeg skulle ha gjort hjemme, og bare tanken på det gjorde meg helt fri for luft og energi.. :/

Jeg syns han høres fornuftig ut, han mannen din :) Vi gjør jo tross alt arbeid hele døgnet vi :nigo:

HIHI, bare hyggelig! Mental trening før fødsel blir spennende :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende. Hva går det ut på? Er det nettbasert? Kurset altså :nigo:

Endret av kaospåtobein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende. Hva går det ut på? Er det nettbasert? Kurset altså :nigo:

Jepp! Det er det :) 30 min video også en lydfil man skal høre på hver kveld før man sovner. Tanken bak mental treningen er å trene kroppen på at du har en god fødsel FØR din egen fødsel :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Det er det :) 30 min video også en lydfil man skal høre på hver kveld før man sovner. Tanken bak mental treningen er å trene kroppen på at du har en god fødsel FØR din egen fødsel :D

Jøss. Imteressant! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hurra for vogn :D jeg er foreløpig veldig fornøyd med min emmaljunga :D

Nice! Jeg har testet de hjulene du også har, og jeg likte bremsen på den. Virket solid! De jeg har valgt er litt annerledes men håper den er like god som din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! Jeg har testet de hjulene du også har, og jeg likte bremsen på den. Virket solid! De jeg har valgt er litt annerledes men håper den er like god som din :)

Ja veldig solid! Bare at den bråket litt enda! 😁 den er nok like bra!!:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmortime i morgen og jeg har så klart INGENTING å spørre om! HJELP!

Har time på ettermiddagen, så skal jeg da sette urinen i kjøleskapet?

Hva har du spurt på dine Jordmor-timer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slitt med akkurat samme ! :P Sist snakket vi litt om kosthold og sånt, jeg trengte å lufte litt rundt det :) Neste gang jeg skal til jordmor har jeg hvertfall tenkt til å spørre om noe i forbindelse med fødselen. Jeg har tenkt litt på om det er noen spesielle hensyn jeg må ta siden jeg har astma :) Om jeg kanskje må komme inn med en gang jeg begynner å få rier, selv om jeg ikke er i "aktiv" fødsel, tilfelle jeg ikke greier å kontrollere pusten. Hvis jeg begynner å hyperventilere er det jo fort gjort å få et astmaanfall :/ Aner jo ikke hvordan jeg kommer til å takle smerten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du vært hos jordmor tidligere?

Jeg har kun vært hos jordmor en gang. Ikke hatt behov for å dra dit igjen enda. Så da har jeg bare brukt fastlegen i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært hos jordmor tidligere?

Jeg har kun vært hos jordmor en gang. Ikke hatt behov for å dra dit igjen enda. Så da har jeg bare brukt fastlegen i stedet.

Ja, har vært en gang tidligere. Jeg får oppfølging av kun jordmor ettersom jeg skal føde på ABC klinikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket endel om amming med henne på en av de siste kontrollene jeg var på, husker ikke helt hvilken uke det var i. Ellers synes jeg at kontrollene hos henne har vært mer avslappende og kjekkere enn de hos fastlegen. Kunne godt KUN gått til jordmor, jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...