Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor har du bestilt 3d ultralyd? Bare å glede seg!

Samme sted som spiremor var. Oslo medisinske senter :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, da lå jeg her med litt gråten i halsen og lurer på hvordan de neste 12 ukene blir. Jeg jobber nå femti prosent og i starten gjorde det underverker! Kunne gå lengre turer, var bevegelig og hadde mye energi. I de siste ukene har det egentlig bare gått nedover. Energien er blitt mindre, bekkenet og halebein er vondt etter halv arbeidsdag og jeg finnes ikke bevegelig. Jeg klarer ikke ligge på rygg i senga og løfte venstre bein uten skikkelige smerter. Den siste uken har det blitt ennå verre og jeg har vondt for og stå også. Fantastisk og ikke kunne ligge på rygg, siden, stå eller gå uten skikkelig vondt. Og idag vil jeg bare grine fordi jeg er så lei av å ha vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner den følelsen.. :klem: Gråt senest i går fordi jeg hadde vondt i ryggen og hadde kun sovet 3 timer.

Når skal du på neste kontroll da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner den følelsen.. :klem: Gråt senest i går fordi jeg hadde vondt i ryggen og hadde kun sovet 3 timer.

Når skal du på neste kontroll da?

Fysioterapi på torsdag, fastlege neste onsdag :) blir mentalt sliten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo tross alt 8 uker igjen fram til permisjon, så jeg synes du bør få økt sykemeldingen din. Du må jo unngå at du blir plaget etter fødsel også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre, du trenger nok mer sykemelding enn de 50% du har klart deg med til nå. Det er jo som alle sier, man går jo ikke ned i sm-prosent når man nærmer seg slutten av graviditeten. Tenk på at du skal spare opp litt energi til å klare å ta deg av lille etterhvert også :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre, du trenger nok mer sykemelding enn de 50% du har klart deg med til nå. Det er jo som alle sier, man går jo ikke ned i sm-prosent når man nærmer seg slutten av graviditeten. Tenk på at du skal spare opp litt energi til å klare å ta deg av lille etterhvert også :):klem:

høres ut som det er på tide å øke sykemeldingsgraden ja. Ta vare på deg selv og lille i magen :klem:

Du har jo tross alt 8 uker igjen fram til permisjon, så jeg synes du bør få økt sykemeldingen din. Du må jo unngå at du blir plaget etter fødsel også.

Dere er søte :)

Dere har nok rett - er bare at det sitter så himla langt inne hos meg, føler og har en del ansvar på jobb og i juletiden har vi ekstremt mye trykk. Samt at jeg skal ha opplæring av min vikar. Passer jo aldri å være borte... Men jeg merker det jo på kroppen, så klart. Skal snakke med min kiropraktor, det er hun som styrer med sykemeldingene mine :)

:klem: til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snill pike-syndromet gavner som regel ikke alltid en selv....Lytt til kroppen og ta vare på deg før det blir for ille :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nye dimensjoner av slitenhet denne uken her, selv med 4 timers arbeidsdag. Hadde aldri trodd det skulle bli slik :) Snart jul, heldigvis. Har dere kjøpt gaver ennå? ANER ikke hva jeg skal gi folk som har alt.. De ønsker seg jo ikke noe heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk ferdig med gavene nå :) mannen har sine igjen da;) vanskelig med julegaver ja....

Smart! Jeg venter på lønn 15. desember - så får vi se! Jeg gir bort mye "barnebarn" i julegave i år - så vi gjør det litt billig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere har nok rett - er bare at det sitter så himla langt inne hos meg, føler og har en del ansvar på jobb og i juletiden har vi ekstremt mye trykk. Samt at jeg skal ha opplæring av min vikar. Passer jo aldri å være borte...

Jeg har det på samme måte. Får dårlig samvittighet ovenfor kollegene mine når jeg er borte og mine arbeidsoppgaver faller på dem. Vil ikke være borte fra jobb i januar fordi jeg vil gi opplæring til vikaren min. Men av og til må man høre på kroppen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare en gave igjen! :nigo: Deilig å bli tidlig ferdig for en gangs skyld. :) Skal begynne å pakke inn i morgen eller noe sånt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei til første time med fysioterapi. ANER ikke hva jeg skal forvente av timen :P

Lykke til :) Forvent at du nok kan ha litt vondt etter første timen,men det er fordi de "tester" deg for å tilpasse behandlingen. Det blir mye bedre etterhvert! :)

Og ifht julegaver: jeg lager sild og gomme til foreldrene mine i år. Faren min elsker sild, og foreldrene mine er begge fra Trøndelag, så jeg tror hjemmelaget gomme kan slå an bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...