Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fin mage. :) Jeg har enda litt dybde igjen i navlen min :fnise: Sist ble den helt flat, men fikk aldri sånn morsom naveltut slik noen gravide får. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, her blir det mindre og mindre "innsøkk" i navlen også :fnise: Gubben har tippet at jeg kommer til å få utovernavle på slutten, men jeg tror den stopper på flat :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, her blir det mindre og mindre "innsøkk" i navlen også :fnise: Gubben har tippet at jeg kommer til å få utovernavle på slutten, men jeg tror den stopper på flat :P

Så fin mage. :) Jeg har enda litt dybde igjen i navlen min :fnise: Sist ble den helt flat, men fikk aldri sånn morsom naveltut slik noen gravide får. :P

Hehehe, jeg tror ikke den kommer til å gå utover, men hvis jeg har spist mye middag så kan jeg presse ut magen bitte litt, og da ser det ut som navelen er på vei ut. Haha, det ser helt sykt ut. Hudfolden som jeg en gang hadde piercing i har forsvunnet!

Tror vi skal lage noen morsomme bilder ved å sminke opp magen litt etterhvert :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, sminke magen ja. Det var en god ide :fnise:

27 uker! :hoppe: 10 uker ja! Det er jammen ikke lenge det!! :) I alle fall ikke siden du fortsatt er i jobb. For meg er jo 10 uker en evighet, jeg som bare suller hjemme :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sminke magen ja. Det var en god ide :fnise:

27 uker! :hoppe: 10 uker ja! Det er jammen ikke lenge det!! :) I alle fall ikke siden du fortsatt er i jobb. For meg er jo 10 uker en evighet, jeg som bare suller hjemme :ler:

Hehe, du får tid til mange ting da! Jobber femti prosent og syns ukene flyyyyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmortime overstått!

Alt så fint ut! Magen vokser som den skal, masse fostervann og aktiv frøken i magen. Fikk svar på noen spørsmål og vekta ble sjekket. Alltid spennende å se hva jeg har gått opp, veier meg ikke i hverdagen, da vi ikke har vekt hjemme. 7 kilo hittil. Greie mål mente jordmor. Burde klare å ligge rundt 12-15 kilo mente hun, er vel greit det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ligger vi ganske likt. :) Jeg bikket akkurat 8 kg, og er vel ei uke foran deg? Gikk opp 700 gram fra 27 uker til nå. :P Sikkert noe vann..

Hvordan var symfysemålet? Jeg ligger visst akkurat på streken.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 27 uker og superfin mage! :rodmer:

Her er navlen omtrent flat. Er rart å se den så strekt, hehe.

Og koselig at timen med jm gikk så bra også :) Tror jeg har gått opp litt mer enn deg. Og i jula blir det nok litt mer kos enn anbefalt ;) Hun trodde det ble 12-15 kg opp totalt for deg? Det er jo ikke mye! Blir nok lett for deg å komme deg i form igjen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp ca. 10 kg allerede :sjokkert: Og det var for ca. to uker siden.. :P

Godt å høre at det gikk bra på jordmortimen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ligger vi ganske likt. :) Jeg bikket akkurat 8 kg, og er vel ei uke foran deg? Gikk opp 700 gram fra 27 uker til nå. :P Sikkert noe vann..

Hvordan var symfysemålet? Jeg ligger visst akkurat på streken.

27 cm fordelt på 27 uker, så det var veldig bra, sa hun. Lå akkurat der jeg burde. Du tenker på den røde streken på arket? Min jordmor sa den er gjennomsnittet for hele verden, om jeg ikke husker feil da. Og at det er forskjell på oss og asiatiske kvinner feks. Mener det var det hun sa, men husker ikke 100% :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 27 uker og superfin mage! :rodmer:

Her er navlen omtrent flat. Er rart å se den så strekt, hehe.

Og koselig at timen med jm gikk så bra også :) Tror jeg har gått opp litt mer enn deg. Og i jula blir det nok litt mer kos enn anbefalt ;) Hun trodde det ble 12-15 kg opp totalt for deg? Det er jo ikke mye! Blir nok lett for deg å komme deg i form igjen etterpå.

Ja, var vel det hun mente var vanlig, men at jeg muligens ville ligge litt under 15kg totalt. Min mor la ikke på seg mye heller. Men det er jo fare for spisefest i jula, så vi får se. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 cm fordelt på 27 uker, så det var veldig bra, sa hun. Lå akkurat der jeg burde. Du tenker på den røde streken på arket? Min jordmor sa den er gjennomsnittet for hele verden, om jeg ikke husker feil da. Og at det er forskjell på oss og asiatiske kvinner feks. Mener det var det hun sa, men husker ikke 100% :)

Ja den røde streken er bare gjennomsnittet :) I første svangerskap lå jeg over gjennomsnittet. Lurer på om det var 25 cm da jeg var på kontroll for en uke siden, da jeg var 26+6 :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det gikk bra hos jordmor. Spent på om jeg har gått opp noe mer når jeg skal på kontroll neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det gikk bra hos jordmor. Spent på om jeg har gått opp noe mer når jeg skal på kontroll neste uke!

Vi gror babyer, så vi er unnskyldt i vektøkningen asså :):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...