malicious Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #1081 Del Skrevet 20. oktober 2014 Her er det så fult så jeg ikke har pusta godt på lenge, så det er kanskje ikke uvanlig? Haha er det nå jeg sier: godt å høre? Føler jo akutt for å legge meg ned når jeg har spist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 20. oktober 2014 #1082 Del Skrevet 20. oktober 2014 Haha er det nå jeg sier: godt å høre? Føler jo akutt for å legge meg ned når jeg har spist! ja, det er jo fint å vite at man ikke er alene.. bare vent til om 15 uker, DA er du stappa da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #1083 Del Skrevet 20. oktober 2014 ja, det er jo fint å vite at man ikke er alene.. bare vent til om 15 uker, DA er du stappa da Hehehe! Faktisk hjalp det med litt oppknekk i ryggen hos Kiropraktor. Nå er jeg mett men får likevel puste - how bout that, liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #1084 Del Skrevet 20. oktober 2014 Jadda.. 4 uker med 50% sykemelding! Hun ville sykemelde meg helt men da fikk jeg noia - DET tør jeg ikke. Da blir jeg sikkert gørr deprimert av og ikke gjøre noe. Tanken er nå å starte fysio (har fått henvisning) og gå til kiropraktor èn gang i uken. Hun vil også at jeg skal jobbe halve dager, noe som er helt OK for meg. Da kommer jeg meg i allefall litt ut hver dag, samt at jeg ikke får hele sofadager, eller jobbdager Spørsmålet er jo hvordan sjefen tar dette.. Og ikke minst min ene kollega, som jeg gjør samme jobb som. Verst for han tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 20. oktober 2014 #1085 Del Skrevet 20. oktober 2014 Ikke ha dårlig samvittighet... Du kan jo ikke noe for dette, det er jo ikke sånn at du har valgt å bli sykemeldt! Du må heller fokusere på at både du og bebisen skal ha det bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 20. oktober 2014 #1086 Del Skrevet 20. oktober 2014 Enig med snuttepi! 💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 21. oktober 2014 #1087 Del Skrevet 21. oktober 2014 Du får fortelle sjefen at du ikke tok 100%, selv om du ble anbefalt det. Så vet h*n at du ønsker å bli i jobb selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #1088 Del Skrevet 21. oktober 2014 Ikke ha dårlig samvittighet... Du kan jo ikke noe for dette, det er jo ikke sånn at du har valgt å bli sykemeldt! Du må heller fokusere på at både du og bebisen skal ha det bra Enig med snuttepi! Ja, enig jeg også! Halve dager skal nok bli fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 21. oktober 2014 #1089 Del Skrevet 21. oktober 2014 Tror det blir bra med 50% sykmelding jeg, så får du slappet av litt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. oktober 2014 #1090 Del Skrevet 21. oktober 2014 Må man, så må man.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #1091 Del Skrevet 21. oktober 2014 Tror det blir bra med 50% sykmelding jeg, så får du slappet av litt også Har vært hjemme en halv ettermiddag og føler meg skikkelig nedfor allerede - dette blir jo bra?? Hvordan får man mestringsfølelse når man ikke jobber? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 21. oktober 2014 #1092 Del Skrevet 21. oktober 2014 Off, jeg kjenner meg litt igjen i det å føle seg kjip som er hjemme, da :/ Men tenk på at du gjør jo noe hele tida, du bygger og fôrer baby i magen! DET burde gi mestringsfølelse, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 21. oktober 2014 #1093 Del Skrevet 21. oktober 2014 Du får bygge litt rede når du har fri Pusle med babyting, kanskje gjøre litt håndarbeid og sånt. God tid til det nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 21. oktober 2014 #1094 Del Skrevet 21. oktober 2014 Gjør noe! :D jeg føler jeg er flink bare jeg rydder noe liksom! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter #1095 Del Skrevet 22. oktober 2014 I dag leverte jeg telefonen min inn på service. På vei hjem mistet jeg simkortet mitt. Jeg er smart. Hilsen dum. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 22. oktober 2014 #1096 Del Skrevet 22. oktober 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter #1097 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hahaha, I know!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 22. oktober 2014 #1098 Del Skrevet 22. oktober 2014 Æsj, sånt er kjipt! Du har tittet i alle lommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter #1099 Del Skrevet 22. oktober 2014 Æsj, sånt er kjipt! Du har tittet i alle lommer? Haha, jess. La det i lommeboka. Helt utrolig at det forsvinner - men får fikse et nytt et i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 22. oktober 2014 #1100 Del Skrevet 22. oktober 2014 Haha, jess. La det i lommeboka. Helt utrolig at det forsvinner - men får fikse et nytt et i morgen tidlig SIM-kort er jo bittesmå, så det er ikke så rart at det kan ha falt ut. Sjekk blant alle sedler, kort og smålommer før du bestiller nytt, da Man finner jo alltid sånt igjen en time etter at man bestilte nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå