Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke noe fan av hun nye "fristet-Lene". Takler generelt ikke folk som er så oppmerksomhetssyke at de må vise trynet sitt på alle programmer, sånn som Magne i fjor. Får de i vranghalsen. Mulig jeg skifter mening etterhvert, men...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har ikke dårlig engelsk da, hun snakker 100% irsk eller skotsk (husker ikke). Hun er halvt en av delene. Anonymous poster hash: bc295...f91

Hun har jo helt forferdelig uttale! Sånn typisk nordmann som overdriver r-ene for å høres skikkelig amerikansk ut, men så slenger hun på litt skotsk aksent på noen få ord.

Anonymous poster hash: 18167...e11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo helt forferdelig uttale! Sånn typisk nordmann som overdriver r-ene for å høres skikkelig amerikansk ut, men så slenger hun på litt skotsk aksent på noen få ord.

Anonymous poster hash: 18167...e11

Å, herregud, slutt å lat som du har peiling. Det er en annerledes engelsk "dialekt" enn den du vanligvis hører på TV, den vil høres rar ut for folk som ikke har peiling. Hun er halvt skotsk, har vokst opp med språket, så chill.

Anonymous poster hash: bc295...f91

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FYFAEN.

Uttalelsen til Aurora satt meg ut.

''Nico er jo fra oslo øst, da'', så spør Ann Mariell om hva det betyr, så svarer Aurora ''det vil du ikke vite engang ... det er jo oslo øst da, det er fullt av sånne som han og innvandrere. der det skjer voldtekter og kriminalitet .. det er ghetto lsm.''

Fyfaen. Jeg som utlending tar meg i høyeste grad nært av det der, så utrolig treffende og sårende. Er alle kriminelle i Oslo utlendinger liksom? Herregud.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, herregud, slutt å lat som du har peiling. Det er en annerledes engelsk "dialekt" enn den du vanligvis hører på TV, den vil høres rar ut for folk som ikke har peiling. Hun er halvt skotsk, har vokst opp med språket, så chill. Anonymous poster hash: bc295...f91

Å, herregud jeg er britisk så jeg har aldri hørt skotsk før!

Anonymous poster hash: 18167...e11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag:

Hotellgjestene våkner opp til Mr og Mrs. Paradise-uke! De skal konkurrere parvis i år og har mange gode idèer om hvordan de kan vinne konkurransen i morgen. Alle får beskjed om å øve inn en dans. De får sjokk under innsjekken denne mandagen og de nye gjestene setter i gang spillet på Paradise Hotel.

Tirsdag:

I dag er det kåring av Mr. og Mrs. Paradise og parene må trekke hver sin oppgave. Noen må være klovner, mens andre må danse tango og lese dikt og det er duket for pinlige øyeblikk foran den internasjonale juryen. Hvilken makt som følger med tittelen Mr. og Mrs. Paradise vil vise seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har unngått denne tråden helt til idag.. Ser ikke vitsen med å følge med lenger når Audun har gått ut :((

Anonymous poster hash: a8d1c...82d

Samme her :((

Anonymous poster hash: 6b07c...15d

Samme her

Anonymous poster hash: 6c35e...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"De får sjokk under innsjekken denne mandagen.." Snakker vi tidligere gjester?

Kristian Rene e tebake:D <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heh, hvem er det? Er han kjent?

Han jobber i morgenshowet på nrj, han sitter i jurien under kåringen av mr and mrs paradise:) han er ikke så kjekk men han har en jævla fin radiostemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei dere i spoilertråden! Hvor langt foran er dere? Hvor ser dere fremtidige episoder?

De alleraller fleste av oss har nok ikke kommet lengre enn en og to episoder. En måneds gratistitting på Viaplay :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FYFAEN.

Uttalelsen til Aurora satt meg ut.

''Nico er jo fra oslo øst, da'', så spør Ann Mariell om hva det betyr, så svarer Aurora ''det vil du ikke vite engang ... det er jo oslo øst da, det er fullt av sånne som han og innvandrere. der det skjer voldtekter og kriminalitet .. det er ghetto lsm.''

Fyfaen. Jeg som utlending tar meg i høyeste grad nært av det der, så utrolig treffende og sårende. Er alle kriminelle i Oslo utlendinger liksom? Herregud.

Aurora er Aurora og generaliserende til de grader. Men hun har unektelig et poeng da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FYFAEN.

Uttalelsen til Aurora satt meg ut.

''Nico er jo fra oslo øst, da'', så spør Ann Mariell om hva det betyr, så svarer Aurora ''det vil du ikke vite engang ... det er jo oslo øst da, det er fullt av sånne som han og innvandrere. der det skjer voldtekter og kriminalitet .. det er ghetto lsm.''

Fyfaen. Jeg som utlending tar meg i høyeste grad nært av det der, så utrolig treffende og sårende. Er alle kriminelle i Oslo utlendinger liksom? Herregud.

Er ikke noe å ta seg nær av, hun tenker jo ikke før hun snakker alltid. Virker heller ikke som hun har satt en fot på Oslo Øst. Det er jo ikke til å legge under en stol at det veldig mange utlendinger der, da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe å ta seg nær av, hun tenker jo ikke før hun snakker alltid. Virker heller ikke som hun har satt en fot på Oslo Øst. Det er jo ikke til å legge under en stol at det veldig mange utlendinger der, da.

Er ikke hun fra Drammen eller noe sånt da? De er ikke akkurat kjent for å være high-class der heller. Hele dama irriterer vettet av meg. Hvor har hun fått det fra at classy jenter kler seg som tacky fjortiser og snakker stygt om alle og enhver?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...