Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

noen som vet om det stemmer at de ikke er de selv som bestemmer hvem dei skal stå bak osv? Og sende hjem?

Leste det på en blogg for en stund siden. At det er tv3/programme som bestemmer hvem som skal vinne.



Anonymous poster hash: 10206...de9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet om det stemmer at de ikke er de selv som bestemmer hvem dei skal stå bak osv? Og sende hjem?

Leste det på en blogg for en stund siden. At det er tv3/programme som bestemmer hvem som skal vinne.

Anonymous poster hash: 10206...de9

Jeg har hørt at de må skrive opp første og andrevalg og gi til produksjonen. Dersom første er opptatt så må de gå til andre. Dersom begge er opptatt må de gå til første. Og det er jo produksjonen/triana som velger hvilken rekkefølge de skal gå i. Så på den måten så styrer de utfallet. Men har ingen sikre kilder på det, har bare lest det en plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig! Og hun er virkelig supersøt og kjempepen!! Way over hans liga for å si det sånn.. Stakars jente! Håper han i det minste får bot

Anonymous poster hash: 13e26...f07

Hvorfor er hun "way over hans liga"? Hvem som helst kan jo fikse opp utseendet sitt med botox, restylane, oppblåste kinnben, neseoperasjon, forlengede tenner (noe hun ikke kler engang) og silikonpupper. Er sikker på at Christer hadde sett veldig bra ut om han hadde brukt samme sum med penger på utseendet sitt som henne.

Anonymous poster hash: 98f3e...a96

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simone klikker på Ann Marielle fordi hun kliner med guttene..? Hvis jeg ikke husker helt feil klinte vel Siri og Amy med både jenter og gutter? Og Casper sa selv i et intervju at han klinte med alle jentene. Samme med Ole Fredrick. Hvorfor er det helt greit for Simone når de gjør det, men ikke når Ann Marielle gjør det?

Fordi Simone har sett seg selv i speilet og så har hun sett op Ann Marielle, så ser Simone at hun har ikke sjans i havet til å få klint med hverken gutter eller jenter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Audun (:() og Håkon ryker på torsdag. Neste uke er det hippieuke, og Mats får ("overraskende" nok) følelser for en ny jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Audun (:() og neeeeeeeeeeeeeei!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Håkon Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

ryker på torsdag.

Anonymous poster hash: 18167...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Jeanette og Simone klikker på AM og Aurora fordi de sa til Joachim at han burde velge Håkon. Herregud.. Hvis det hadde vært Simone og Jeanette som var på date, så hadde de garantert sagt at han burde tatt ut Mats eller Audun. Takler ikke de to mer. Simone vil ha ut AM. Så tipper hun ryker neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så idiotisk at de klikker for det de gjorde... Har de ikke sett PH før eller? Da burde de jo forberede seg på skjulte oppgaver, folk som man trodde var ens venner dolker en i ryggen, folk man blir glad i må sjekke ut.. Dette er ikke nyheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få sagt hvor irritert jeg begynner jeg bli av Mats... I starten tenkte jeg at han virket som en skikkelig god gutt, som kanskje var litt forsiktig. Men etterhvert har han bare blitt mer og mer frekk, cocky og ''løs''. Han ''forelsker'' seg i omtrent hver eneste jente som sjekker inn på hotellet, og jeg må si det begynner å bli litt dumt. Han er en stor dust, tenker ikke så langt iallefall. Da han vurderer å stå med hun nye istedenfor Ann Marielle, og tidligere valgte han jo Heidi Alexandra fremfor Ann Marielle for kosens skyld. Han er ikke mye til å stole på.... :kvalm::kvalm:



Anonymous poster hash: cbe66...0b5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audun. Ute. Jeg er knust. Føler meg som lords lille enkefrue, seriøst. Trodde aldri jeg skulle falle for den snørrhovne guttevalpen der :blush:

Noen som vet hvilken jente som sjekker inn neste uke?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Det er så idiotisk at de klikker for det de gjorde... Har de ikke sett PH før eller? Da burde de jo forberede seg på skjulte oppgaver, folk som man trodde var ens venner dolker en i ryggen, folk man blir glad i må sjekke ut.. Dette er ikke nyheter!

Amen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Må få sagt hvor irritert jeg begynner jeg bli av Mats... I starten tenkte jeg at han virket som en skikkelig god gutt, som kanskje var litt forsiktig. Men etterhvert har han bare blitt mer og mer frekk, cocky og ''løs''. Han ''forelsker'' seg i omtrent hver eneste jente som sjekker inn på hotellet, og jeg må si det begynner å bli litt dumt. Han er en stor dust, tenker ikke så langt iallefall. Da han vurderer å stå med hun nye istedenfor Ann Marielle, og tidligere valgte han jo Heidi Alexandra fremfor Ann Marielle for kosens skyld. Han er ikke mye til å stole på.... :kvalm::kvalm:

Anonymous poster hash: cbe66...0b5

Så enig!!!! Det verste av alt er jo at Ann M ville redde Audun. Mats hadde jo fredning, så Audun kunne stå bak AM, og Mats hvor som helst. Men, Mats ble bare sur når hun foreslo det, fordi da mente han at han selv står utrygt neste uke..? Og nå... Virker det som han ditcher AM IGJEN! Ikke rart de ikke er venner mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Ikke så overraskende for de som er godt kjent i pizzabygda. Mats har vel pult halvparten av jentene 16-25 i Stranda..



Anonymous poster hash: 4aa56...4f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer egentlig med beina/leggene til jentene på hotellet? Sykt ekkelt

Anonymous poster hash: e64b0...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Hva skjer egentlig med beina/leggene til jentene på hotellet? Sykt ekkelt

Anonymous poster hash: e64b0...143

Hva er det med dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva skjer egentlig med beina/leggene til jentene på hotellet? Sykt ekkelt

Anonymous poster hash: e64b0...143

Tipper det er myggstikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer egentlig med beina/leggene til jentene på hotellet? Sykt ekkelt

Anonymous poster hash: e64b0...143

Mosquitostikk regner jeg med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der spilte altså Audun seg ut av spillet... Det eneste positive med hele denne flaue drittsesongen er altså nå borte. Jeg skjønner som skrevet tidligere at han ikke ønsker å være med på denne sesongen lengre, men jeg ble fortsatt sykt skuffet. Ser faktisk ingen grunn til å fortsette å følge med lengre, for å være helt ærlig. Vi har kommet halvveis og ingenting spennende har skjedd, ingen drama, ingen store Paradise fester, roting, krangling, spilling....Ja, for med en gang noen prøver å spille spillet blir de ydmyket og kjeftet på foran alle, hvorfor våger de liksom. Ble sykt provosert av Håkon, Jeanette og Simone (spesielt Jeanette) når han ble sendt ut. Forbanna drittmennesker har ingenting å gjøre i dette programmet, de har tydeligvis ikke hjernekapasitet til å skjønne hva Paradise handler om!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først: Audun :frown: Så: Jeg synes det er så rart at alle bytter partner hele tiden og får "verdens beste kontakt" selvom de kun har vært partnere i et par uker. Som regel bytter man jo tilbake ved neste parsermoni. Jeanette snakka som om hun og Håkon hadde vært partnere lenge, men har de ikke bare vært det i en uke? Synes også at de overreagerer noe volsomt. Håper Simone ryker neste uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...