Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var bare spøk

Den var sykt god du. Holdt på å le meg ihjel :hoppendeglad:

Anonymous poster hash: 81789...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke utslett. Les her. Helt vanlig og ufarlig.

Anonymous poster hash: 14a64...23b

Kjipt å vite at det er sopp da... pigmentgreier er mer "stuerent" liksom.. hehe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt å vite at det er sopp da... pigmentgreier er mer "stuerent" liksom.. hehe

Alle har sopp på kroppen, og massevis med bakterier. Ser ikke hva som ikke er stuerent med det..

Anonymous poster hash: b9dae...f2c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har sopp på kroppen, og massevis med bakterier. Ser ikke hva som ikke er stuerent med det..

Anonymous poster hash: b9dae...f2c

De aller fleste har ikke SOPP så synlig da.. En prøver jo å bli kvitt det raskt om en har det, både her og der ellers på kroppen...

Er jo litt overraskende at hun ikke velger å dekke det til. Er jo ikke sånn at hun er filmet 24 t som deltagerne heller så burde jo ikke være noe problem.. Men men. Hun er jo nydelig uansett da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste har ikke SOPP så synlig da.. En prøver jo å bli kvitt det raskt om en har det, både her og der ellers på kroppen...

Er jo litt overraskende at hun ikke velger å dekke det til. Er jo ikke sånn at hun er filmet 24 t som deltagerne heller så burde jo ikke være noe problem.. Men men. Hun er jo nydelig uansett da ;)

alle har den soppen hun har. Normalflora heter det :)

Anonymous poster hash: b9dae...f2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste har ikke SOPP så synlig da.. En prøver jo å bli kvitt det raskt om en har det, både her og der ellers på kroppen...

Er jo litt overraskende at hun ikke velger å dekke det til. Er jo ikke sånn at hun er filmet 24 t som deltagerne heller så burde jo ikke være noe problem.. Men men. Hun er jo nydelig uansett da ;)

Synes for øverig det er helt supert at hun ikke dekker det til. Bra hun viser at hun ikke er perfekt, og at ikke sånne små bagateller/ ikke-problemer skal få kontrollere hva man har på seg.

Anonymous poster hash: b9dae...f2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et fucka opplegg det hotellet er, jævla kjedelig å se på også! Begynte å se pga skuespillerne første uka. Så venta jeg bare på at det skulle skje noe artig, gått noen uker nå, Zzzzz...

Og

Hva skjer med å kun sende inn blondiner a? RIktig nok har alle bleiket håret sitt, det ser man av ettervekstene! men anyway! omg!

jadajada, amy var orginal brunette... men HVORFOR kun sende inn blondiner? Kanskje det hadde vært artigere om det faktisk var orginale blondiner.

Årest sessong og forsåvidt den eneste jeg har sett består av: Silikon, restylane og ettervekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årest sessong og forsåvidt den eneste jeg har sett består av: Silikon, restylane og ettervekst.

+ at alle er bartendere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som har sex neste uke?

Ser ut som om det er Christer. Og det er vel med Lene Angelica!?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om det er Christer. Og det er vel med Lene Angelica!?

Det gikk fort! Hadde ikke han en greie med AM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ikke så overraskende for de som er godt kjent i pizzabygda. Mats har vel pult halvparten av jentene 16-25 i Stranda..

Anonymous poster hash: 4aa56...4f0

Seriøst? Hvor mange jenter er det snakk om?

Anonymous poster hash: fba76...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mats er jo helt tragisk blitt. Men morsomt at han driter seg så kraftig ut på tv.

Ann Mariell har tapt seg 90%. Altså 10 små prosent igjen av den Ann Mariell som jeg likte.

Jeg tror jeg heier på Aurora nå. Hadde jeg aldri trodd for 4 uker siden. Ikke 2 heller for den saks skyld :fnise:



Anonymous poster hash: 78b47...f89
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

Liker egentlig Ann Mariell bedre og bedre jeg. Syntes faktisk det var vondt å se hvordan Mats oppførte seg i mandagens episode. Han virket som en skikkelig godgutt i begynnelsen, men ser nå at han bare er en kåt drittsekk.

Også lei av Simone og den jævla dårlige engelsken hennes!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om det er Christer. Og det er vel med Lene Angelica!?

Ja det så og hørtes veldig ut som LA. Lurer på hvordan AM reagerer på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

+ at alle er bartendere.

hahahha! Ja. og ingen har laget en eneste drink der inne. De har jo fyr som står der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som har sex neste uke?

TROR det bare er et par som tuller med hverandre, også er det klippa på reklamen så det ser ut som sex for å trekke ekstra seere til mandag. Vil tro Auhora er jenta, hvem andre kan finne på å si "wow, wow, wow" i en fake sexakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TROR det bare er et par som tuller med hverandre, også er det klippa på reklamen så det ser ut som sex for å trekke ekstra seere til mandag. Vil tro Auhora er jenta, hvem andre kan finne på å si "wow, wow, wow" i en fake sexakt.

Jeg tror det er Christer og Lene Angelica. Han drev jo å tullet og sa "wooow" når han klina med henne, og de virker som en intern greie de to har.

Men om det er tull eller ekte gjenstår jo å se, da.

Håper det er ekte, for det er faen meg på tide at noen puler! :P

Anonymous poster hash: 9e162...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Det står jo i TV-guiden at romantikken blomstrer på hotellet under tirsdagens episode, og på onsdag står det at hotellet har fått et kjærestepar, og at det ikke er populært blant de andre gjestene. Trodde jo først at det skulle være AM og Christer. Men, den flørten ser ut til å ha blitt avsluttet like kjapt som den startet. Kan det være Christer og Lene A allerede da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...