Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lene A. virker fullstendig blåst i hodet. Får kreft av henne.



Anonymous poster hash: 7b297...af2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Caroline91

Ja jeg så det. Men hva om AM egentlig står lengre bort men går til trappa for å bryte sammen der? Mulig jeg er optimist nå, men syntes det bare er litt vel rart å vise så mye hvis det faktisk stemmer med hva som skjer.

Jeg skjønner forresten ikke hvordan Simone tørr å hate AM så åpent når alle skjønner at det bare bunner i sjalusi. Hva er det AM liksom har gjort som er så fært? Annet enn å være pen?

Anonymous poster hash: aa835...a0d

Det er veldig sant! De har vel aldri vist så konkret hvem som går ut?? Da hadde de vel ikke vist det? Kanskje jeg også er litt vel optimistisk nå ..

Angående Simone.. Hun er så åpenlyst sjalu. Det hun sa til Audun om at han var 1 av 6, var bare helt ufattelig lavmål. Og at hun sa til AM at flørtingen hennes aldri funka på Ole Fredrick?! Var vel alltid han som dreiv med henne. Dessuten snakker jeg litt med AM, og hun har sagt at Ole F er en av de hun snakker mest med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei Lene med "WOow" Waaaow" "Shiiiet"

Skal virke så mye kulere enn hun egentlig er, for å bli likt av gutta.



Anonymous poster hash: 83c60...b2d
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har sagt tidligere, er ikke AM og Mats venner på Facebook. Ikke at hun er venn med så mange i det hele tatt, men synes det var spesielt at de ikke er venner der. Har snakket en del med AM i det siste (vet jeg er rar!), og hun har fortalt meg litt om Mats. Ikke slengt dritt om han, men sagt at han ikke er et stort savn. Hun har også fortalt meg at Ole Fredrick er en av de hun har hatt mest kontakt med etter PH. Selv om de ikke er venner på Facebook. Så Simone sine uttalelser om at Ole ikke likte AM må hun lenger ut på landet med.

Kjenner du AM?

Anonymous poster hash: b0827...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun står bak Gabriel med Lena ja, men klarer ikke tro helt at det er hun som ryker. Jeg gjetter at det blir en tvist som gjør at hun på en måte indirekte er innblandet i at Aurora må sjekke ut, eller at det blir valgt at hun får bli fremfor Aurora. Det virker bare så ulikt henne å grine såpass for å bli sendt ut, og også rart av tv3 skulle vist noe sånt om det var det som faktisk skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun står bak Gabriel med Lena ja, men klarer ikke tro helt at det er hun som ryker. Jeg gjetter at det blir en tvist som gjør at hun på en måte indirekte er innblandet i at Aurora må sjekke ut, eller at det blir valgt at hun får bli fremfor Aurora. Det virker bare så ulikt henne å grine såpass for å bli sendt ut, og også rart av tv3 skulle vist noe sånt om det var det som faktisk skjedde.

Hvordan kan du med sikkerhet si at hun står bak Gabriel med Lena? Hva om hun står ved en gutt ved siden av der igjen, men går forbi Gab og til trappen for å sette seg der og grine?

Skjønner heller ikke hvorfor hun skal stå med han og ikke Mats.

Anonymous poster hash: aa835...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg spolt og stoppet, spolt og stoppet, og jeg kan virkelig ikke skjønne hvordan dere med sikkerhet kan si at Ann Marielle står bak Gabriel.



Anonymous poster hash: aa835...a0d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du med sikkerhet si at hun står bak Gabriel med Lena? Hva om hun står ved en gutt ved siden av der igjen, men går forbi Gab og til trappen for å sette seg der og grine?

Skjønner heller ikke hvorfor hun skal stå med han og ikke Mats.

Anonymous poster hash: aa835...a0d

Kan ikke si med sikkerhet at hun ikke går fra noen andre, men mtp. plasseringen til Lena ser det veldig sånn ut. Og det ser også ut som bevegelsen hennes begynner ved siden av Lena, ser ikke ut som hun går rundt eller forbi henne liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Det står jo: "Noen blir dolket i ryggen under parseremonien." Så kan jo hende AM blir dolket i ryggen. Men, klarer ikke helt å skjønne hvorfor hun skal bryte sammen av den grunn?? Hun har jo knapt felt en tåre de to andre gangene..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo: "Noen blir dolket i ryggen under parseremonien." Så kan jo hende AM blir dolket i ryggen. Men, klarer ikke helt å skjønne hvorfor hun skal bryte sammen av den grunn?? Hun har jo knapt felt en tåre de to andre gangene..?

Jeg tror at Aurora blir dolket i ryggen av Nico og at AM bryter sammen pga det.

Eller... Det er jo en med fredning, så derfor blir det jo en jente som bestemmer utfallet... Hmmm jeg blir ikke klok på dette. Jeg vil gjetta på at AM ryker hvis det ikke hadde vært for såppas spoiling av tv3. Syntes det er rimelig spess av de å vise slutten av parsermonien om det er faktisk det som skjer. Mest logiske er jo å hinte om noe, men så har folk feiltolka og noe helt annet skjer. Hvos AM går ut skal heg sende de en mail og be de slutte å spoile så jævla mye.

Anonymous poster hash: aa835...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry skrivefeil! Hater når folk ikke leser gjennom før de poster, men jammen er jeg ikke like rævva selv.

Anonymous poster hash: aa835...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv3 spoila jo noe jævlig forrige uke også når Håkon røyk. Da så vi jo at Håkon og Christer omfavnet hverandre og tårene strømte på. Da skjønte jeg med en gang at det var Håkon som kom til å ryke. Skjønner virkelig ikke vitsen med å spoile så jævlig av tv3. Det ødelegger jo all morroa! :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caroline91

Torsdagsepisoden blir snart lagt ut, så vi får bare vente å se! Jeg tror dessverre det er Ann Marielle, siden det ser ut som Lene står ved siden av henne. Men, igjen.. Hun har vært veldig kald de andre gangene hun har gått ut, så hvorfor få helt sammenbrudd nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Aurora røk ut. Labi kommer inn neste uke! Herlighet, hvorfor fikk han en ny sjanse? Jeg husker knapt gutten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sansol

Åååååh....blir så kvalm av Mads....han oppfører seg så ufattelig bøllete og barnslig ovenfor Aurora. Greit nok å ikke like noen, men man trenger ikke tråkke dem ned ved enhver anledning man får. Blah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå fy faen, han Mads virker jo bare lettere tilbakestående. Han solgte bort AM for å redde kompisens partner? Kjære vene for en kronidiot! Jeg kan ikke fatte at jeg digga han før, æsj.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, at Mats, ikke kunne gi Aurora en klem en gang.. Blir kvalm. Fikk vondt av Aurora.. Håper Ann Mariell vinner hele dritten. Nikolai og Mads kan komme seg på ut på huet og ræva :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Nikolai sin sammenligning med å avlive en hund som biter flere ganger... Det var rett og slett kvalmt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...