Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det kunne ikke blitt bedre. Helt fantastisk at Nico også slapp kula, for da viste begge at ingen av de var til å stole på. Hadde nok blitt mye mer kela om bare Aurora slapp den. Godt klippet og, trodde seriøst at det var Nico som hadde vunnet, og ansiktsuttrykket til Aurora så så trist ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JAAAAAAAA AURORA & ANN MARIELLE!!!!!!!!!!! The Classy Girls <3 <3 <3 <3 <3 Episk finale etter en laber sesong. Mest fortjente PH-vinner EVER ;) Årets TV-øyeblikk uten tvil.

Triana var også konge. Og da må jeg jammen følge med neste år også... Som lovet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt klippet og, trodde seriøst at det var Nico som hadde vunnet, og ansiktsuttrykket til Aurora så så trist ut.

Enig, det snakket vi om også. Trodde seriøst hun hadde tapt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at Nico og Aurora vinner, begge slipper kula på 50 000, Aurora blir dømt foran og gir 250 000 til AM. Det blir videre et helvetes spetakkel.

Kommer fra samme kilde som i forrige uke hadde rett i hvem som kom til finalen og også hvem som stod med hvem.

Anonymous poster hash: 0d265...df1

Føler jeg traff bra med denne ;) Selv om jeg bomma med 50 000 på når det skjedde.

Anonymous poster hash: 0d265...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virket som om Triana var rimelig lei av Labi! Haha, hun satte han godt på plass! ^^

det var jo på tide, for en sopp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...