Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det er rart at det er så mange som dropper finalefesten. Hvis det er pga at Aurora vinner er det jo jævlig barnslig. Ikke at det kommer som noen overraskelse at mange av deltakerne er barnslige da.

Tror det er mest at folk bor langt unna og noen av de har jo jobber osv. Selvom de burde tatt seg fri for finalefesten. Men av 38 deltakere så er det 6-7 stk som ikke kommer da, så er jo ikke så farlig :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette hørtes faktisk meget sannsynlig ut etter alle rykter jeg har hørt selv og den spoilersnutten det ble diskutert tidligere.

Det morsomme er at de går jo ikke glipp av noe selv, de blir bare pissed for at AM får 250k

Anonymous poster hash: 0d265...df1

Det som skjer i kveld er: Nicolai og Aurora vinner. Nicolai slipper kula på 50k. De andre braser ut i ellevill jubel, før Triana ber de roe seg ned og sier at Aurora får bestemme hvem de andre pengene skal gå til. Det blir AM ;)

Anonymous poster hash: e1b80...07b

Det hadde vært utrolig digg da!!!

Anonymous poster hash: 6b4eb...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titta på episoden som ligger på tv3play nå, og du har rett i det, der viser de ikke bildene av Christer som sier "kødder du eller" og Lene A som snur seg mot han og klemmer han mens Mats står og smiler. Det vises på slutten av episoden som ligger på Viapla, rett etter uttrykkene til Gabriel og Arman og før Triana sier "hei hei hei, slapp av litt nå da" (eller noe sånt). Så klippet om og om igjen i går, og får ikke bestemt meg hvordan jeg skal tolke det.

Takk. Kjipt at det er forskjell...

Anonymous poster hash: 18167...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titta på episoden som ligger på tv3play nå, og du har rett i det, der viser de ikke bildene av Christer som sier "kødder du eller" og Lene A som snur seg mot han og klemmer han mens Mats står og smiler. Det vises på slutten av episoden som ligger på Viapla, rett etter uttrykkene til Gabriel og Arman og før Triana sier "hei hei hei, slapp av litt nå da" (eller noe sånt). Så klippet om og om igjen i går, og får ikke bestemt meg hvordan jeg skal tolke det.

Nico vinner og gir resten til Christer? Litt pussig at Mats smiler i så fall. Det betyr jo at han selv har tapt.

Liker ikke at de har fjerna det. Det kan tyde på at det faktisk var en spoiler. Vanligvis bruke de jo å prøve med "lure-spoiler" så man tror det motsatte av hva som faktisk skjer.

Anonymous poster hash: 0d265...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoilersnutten: Nico kaster kula på 50k. Inviterer Chris og Co med på partyferie, full stemning. Triana bryter inn for å fortelle om twisten.



Anonymous poster hash: 0d265...df1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det over var bare en teori altså.



Anonymous poster hash: 0d265...df1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoilersnutten: Nico kaster kula på 50k. Inviterer Chris og Co med på partyferie, full stemning. Triana bryter inn for å fortelle om twisten.

Anonymous poster hash: 0d265...df1

man har ikke råd til en partyferie for mange personer for 50 lapper vil jeg tro. Men vi får se!

Anonymous poster hash: d3680...d28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen Nico, Mats og LA skal jo ikke på premiere festen. Det er jo der pengene blir delt ut. Hadde LA og Mats vunnet, så er det VELDIG rart de ikke skal på festen a.



Anonymous poster hash: a57eb...e85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke at de har fjerna det. Det kan tyde på at det faktisk var en spoiler. Vanligvis bruke de jo å prøve med "lure-spoiler" så man tror det motsatte av hva som faktisk skjer.

Anonymous poster hash: 0d265...df1

spoileren avslørte hvem som kom til å stå i finalen, i alle fall. Kan være at det er derfor de har fjernet det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er mest at folk bor langt unna og noen av de har jo jobber osv. Selvom de burde tatt seg fri for finalefesten. Men av 38 deltakere så er det 6-7 stk som ikke kommer da, så er jo ikke så farlig :)

LA er jo i Magaluf og Nico i hellas.

Anonymous poster hash: 20c62...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LA er jo i Magaluf og Nico i hellas.

Anonymous poster hash: 20c62...1d9

sikkert fordi LA taper og Nico tapte kuleserimonien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simone har fått nok hat på bloggen og ellers. La henne være. Husk at hun faktisk er et menneske med følelser hun og, uansett hvor drittsekk hun har vært i Mexico. Disse menneskene har faktisk venner og familie, tenk hvor fælt det må være for foreldrene å lese alt det stygge folk skriver om barna deres.

Anonymous poster hash: d3680...d28

Det er jeg faktisk enig i , hets går også utover resten av personene rundt henne. Jeg forsvarer ikke mobbing, men blir litt skremt av at folk kan hate såååå mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet når man kan se finalen på Viaplay? Jeg er på ferie, så har ikke tv3. Mener at det tidligere ikke har blitt sluppet før sånn 22 eller noe (så man ikke skal rekke å bli ferdig før tv3).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følgte med de første 5-6 ukene, men har bare følgt med i denne tråden etter det. Måtte såklart få med meg gårsdagens episode, og alt jeg har å si er HVORDAN har dere klart å følge med på dette? LA virker jo ekstremt lite intelligent, og hun klarer jo såvidt snakke ordentlig. De andre ikke særlig bedre nei! Jeg mislikte Aurora og Ann Mariell da jeg følgte med, men de er i det minste "fornuftige" og prøver å snakke ordentlig til de andre deltakerne.
Kudus til dere, det må ha vært smertefult til tider å se mennesker oppføre seg slik.



Anonymous poster hash: 88a9a...c14
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spoileren avslørte hvem som kom til å stå i finalen, i alle fall. Kan være at det er derfor de har fjernet det

Det vet vi jo allerede uansett?

Anonymous poster hash: 0d265...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Mats vinner! Han oppdaterte akkurat profilbildet sitt og har en gullchampagneflaske i hånden! :)



Anonymous poster hash: 83fa5...a2a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror Mats vinner! Han oppdaterte akkurat profilbildet sitt og har en gullchampagneflaske i hånden! :)

Anonymous poster hash: 83fa5...a2a

Tynneste teorien så langt :P

Anonymous poster hash: 0d265...df1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynneste teorien så langt :P

Anonymous poster hash: 0d265...df1

Aldri si aldri ;)

Anonymous poster hash: 83fa5...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri si aldri ;)

Anonymous poster hash: 83fa5...a2a

Er 99,9 % sikker på at det ikke skjer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva de paradisfolkene kommer til å leve av? De blir jo arveløs, og ingen vil ansette dem



Anonymous poster hash: 43466...f94
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...