Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Grunnen til at jeg tror Aurora slipper kula er fordi TV3 vil overraske seerne. De hadde ikke vist alle disse klippene av Nico som sier at han slipper den hele tiden og Aurora som sier hun er naiv og ikke vil. Det har de gjort med mange utsjekker også, at de unngår å ta med hvem deltakerne egentlig vil sende ut. Som for eksempel med Kine som ikke hadde nevnt Jeanette i snakkeboksen i det hele tatt, men bare Simone og AM. Likevel sendte hun Jeanette ut. Håper jeg har rett i allefall :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aurora har gått arbeidsløs siden PH også? Kanskje hun vinner? Vet at de ikke får pengene før denne uken, men kan være hun har "lånt" frem til hun får pengene fra PH? Håååååper hvertfall :)

Anonymous poster hash: 13e26...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg tror Aurora slipper kula er fordi TV3 vil overraske seerne. De hadde ikke vist alle disse klippene av Nico som sier at han slipper den hele tiden og Aurora som sier hun er naiv og ikke vil. Det har de gjort med mange utsjekker også, at de unngår å ta med hvem deltakerne egentlig vil sende ut. Som for eksempel med Kine som ikke hadde nevnt Jeanette i snakkeboksen i det hele tatt, men bare Simone og AM. Likevel sendte hun Jeanette ut. Håper jeg har rett i allefall :)

Helt enig! Er 110% sikker på at det er aurora som slipper kulen

Anonymous poster hash: b6b39...cdb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen er det som feiler Nico. Han sier han skal slippe kulen på 50.000, og at han gir faen i pengene. Da kan han likegodt la noen andre stikke av med premien. Forstår ikke logikken.

Men han er jo gangsta rap wannabe- oslo øst as - gir da vel faen i gryna og hoes..hoes hoes- as as as e bare m for å be famous as as as.

Anonymous poster hash: 6b4eb...163

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv3 kan det med å spoile.. I og med at LA gir klem til christer, og Mats står der vedsiden av, og begge to står der med et stort glis tyder bare på at Nico og Aurora står i finalen, og at Nico slipper kula. Men hvem som klikker blir spennende å se ettersom Triana ber folk slappe av ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gabriel ser sjokkert ut i spoileren (negativ forstand), Christer sjer glad/sjokkert ut, og LA tror jeg smiler der. Mats smiler jo. Nico slipper kula på 50.000! Faenihelvete!!

Jepp, akkurat det jeg skrev tidligere i tråden... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man ser på bloggen til Lena A, så ser det ut som hun har tatt silikon siden paradise, så det er jo mulig at hun faktisk stikker av med penger etter finalen på torsdag.

tror nok det heller er Nico som står der, og han slipper kula å gir resten av pengene til henne. Sikkert derfor hu har cash :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok det heller er Nico som står der, og han slipper kula å gir resten av pengene til henne. Sikkert derfor hu har cash :)

Jepp. Nico får 50 000 og Lene Angelica 250 000. Det er min spådom, DESSVERRE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv3 kan det med å spoile.. I og med at LA gir klem til christer, og Mats står der vedsiden av, og begge to står der med et stort glis tyder bare på at Nico og Aurora står i finalen, og at Nico slipper kula. Men hvem som klikker blir spennende å se ettersom Triana ber folk slappe av ;)

Christer ser ikke glad ut når Lene Angelica klemmer han. Men men, er ikke lenge igjen nå:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christer ser ikke glad ut når Lene Angelica klemmer han. Men men, er ikke lenge igjen nå :)

Han smiler han da? Jeg måtte stoppe flere ganger for å dobbeltsjekke, og han og Mats står å smiler....håper det er Aurora som slipper kula og ikke Nico. Hvis han driter i pengene, så hvorfor ikke gi de til Aurora som har sagt hun vil donere penger til kreftforeningen osv? Han er så fucka i hue.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Nico får 50 000 og Lene Angelica 250 000. Det er min spådom, DESSVERRE.

Jepp. Det jeg tenker også. Synd at de penga går til ei crackwhore.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han smiler han da? Jeg måtte stoppe flere ganger for å dobbeltsjekke, og han og Mats står å smiler....håper det er Aurora som slipper kula og ikke Nico. Hvis han driter i pengene, så hvorfor ikke gi de til Aurora som har sagt hun vil donere penger til kreftforeningen osv? Han er så fucka i hue.

Enig! Åhhh, jeg håper så sykt at hun slipper først. Da føler jeg liksom at Aurora, AM og Gabriel har vunnet "krigen". Har lyst til å vite hva som skjer NÅ!
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Åhhh, jeg håper så sykt at hun slipper først. Da føler jeg liksom at Aurora, AM og Gabriel har vunnet "krigen". Har lyst til å vite hva som skjer NÅ!

Jaa! Men de forhåndsviser ikke finalen? Jeg er ikke hjemme på torsdag så får ikke sett den!!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaa! Men de forhåndsviser ikke finalen? Jeg er ikke hjemme på torsdag så får ikke sett den!!! :grine:

Nei, desverre. Har alltid vært sånn at alle skal se den samtidig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kommet til at det spiller liten rolle. PH 2014 har vært full av mobbing og dritt.

Gleder meg til å se PH danmark på viaplay, hvor allianser dannes, masse intriger, men ikke hvor en gjeng mobber de enkelte.

Om Aurora vinner, jubler jeg, men tror dessverre at det ikke skjer.

Spiller egentlig ingen rolle, AM og Aurora kan gå med hodet høyt hevet, uansett, resten av trashet - er - trash. Sinnsykt skuffa over LA, Christer, Mats, Nico - ja egentlig hele mobbegjengen. Tør ikke ikke engang tenke på hvordan Simone ville ha piska opp hatstemninga ytterligere hvis hun hadde sluppet inn inn, heksa fra Kodal.



Anonymous poster hash: 6b4eb...163
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sendt mail til TV3 og klagd på dette mobbehotellet, at det bare har vært vondt å se på og at jeg håper de har eldre deltakere neste år.

Denne sesongen har vært grusom. Bare mobbing og sjalusi fra Simone, og dumskap fra LA og Labi. Ondskapsfulle handlinger fra Mats og Nico. Jeg er sjokkert!!!

Anonymous poster hash: aa835...a0d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Christer ser sjokkert ut, men han ser ikke sint ut. I tillegg står Mats og gliser! Lover ikke godt. Men Jeg føler ikke at den kommentaren Christer kommer med, er samtidig som klippet. Vanskelig å se om han snakker der og da. I tillegg så kan det sikkert være andre årsaker til at Mats smiler som han gjør, har sett han smile sånn før i sesongen uten at det nødvendigvis betydde at han var glad? Vanskelig å se reaksjonen til Labi. Gabriel ser jo overrasket ut, men skjønner ikke hvorfor han skulle bli overrasket om Nico slapp kula? Var vel som han forventet, ut i fra episode 59 å dømme.

Men er det mulig at noe av klippingen er i fra når juryen skal stemme? Klippet av Arman og Gabriel er fra kuleseremonien, mens klippet av Mats, LA og Christer er fra avstemningen. Makes sense med tanke på at Mats og La er i samme "posisjon" som når de sitter i stolen, og at Christer og Labi står bak. Kanskje Christer blir overrasket over den siste stemmen, kanskje vinner Mats og LA avstemningen, derfor gir LA klem til Christer. Har ikke studert høydeforskjeller osv, med tanke på at de sitter i en stol, men ser ut som at Mats har kommet litt høyere opp? LA og Christer ser like høye ut, vet ikke om de er det ellers også. Videre: LA slipper kula, deler pengene med Christer. Evt. Mats slipper kula, deler pengene med Christer - broes before hoes osv. Uansett utfall her, vil det skape reaksjoner. Nå vet jeg ikke hvor usannsynlig dette er, med tanke på at de er venner etter PH - men det er kanskje en mulighet at dette er utfallet.

Håper selvfølgelig det er Nico og Aurora og at Aurora slipper kula! Hvis det blir LA og Mats, håper jeg Mats slipper den, selv om han har sagt mye barnslig så fortjener han å vinne mer enn LA. Den "bitchen" irriterer meg haha.



Anonymous poster hash: 8f55a...081
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hør på Trianas stemme. Det virker som at hun ser noe uakseptabelt og må sette på plass en deltaker skikkelig. At det kanskje er noen som reagerer fysisk og voldsomt.

Jeg kan ikke komme på noen i AM/Aurora-klanen som tidligere i PH har måttet holdes i tømmene på den måten tidligere av programleder.

Jeg tror det er kun LA og noen i gjengen hennes som er istand til å si eller gjøre noe som får Triana til å reagere slik. Derfor heller jeg mot at det er Aurora som slipper kula og at Nico klikker.

Kanskje han kaster sin kule på Aurora. Tror dere ikke han klikker litt om Aurora slipper kula? Han har temperamentet i seg. At Gabriel ser sjokkert ut behøver ikke være annet enn at han er sjokkert over Nicos reaksjon, mens de andre synes det bare er morsomt.



Anonymous poster hash: fccb5...608
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også Triana høres stressa og "bestemt" ut. Ikke en positiv setning på slutten der. Men tv3 klipper og limer, vi vet ikke hva som er grunnen til eller når ordene blir sagt.

Håååper Aurora slipper kula!

Men det får vi jo raskt vite når vi ser plasseringen når de står å holder kula. Ser ut som om den som står til venstre i tvbildet slipper kula eller no mtp reaksjonene. Desverre kan det se ut som det er Nico siden det ser ut til at "hans gjeng" står på venstresiden. Jeg tenker at det er naturlig at de da står bak han og ikke bak Aurora? Men det kan jo være tilfeldig, jeg har ikke studert andre finaler.

Uansett, om noen skulle klikke så vil jeg tro det er Labi! Kan ikke se for meg Nico klikke på en sånn måte at Triana må snakke til ham sånn. Det er mer Labi-oppførsel. Han har jo vist slike tendenser tidligere. Og tenk så sur han blir om Aurora slipper kula og han ikke får fikset crossern!

Dessuten tror jeg det er med vilje at tv3 viser alle de klippene hvor Nico sier at han skal slippe kula og Aurora sier at hun ikke skal det. Kanskje det er for å sjokke oss når det omvendte skjer? Håper håper håper på det!!

Anonymous poster hash: a7765...4f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen legge ut link til det videoklippet dere snakker om? Har sett TV3 sitt finaleuke-klipp, men det stopper når kulen går i bakken, hvor kan man se det med at folk klemmer og at det oppstår krangel i etterkant?



Anonymous poster hash: 284a4...3a3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...