Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt at Nico og Aurora vinner, begge slipper kula på 50 000, Aurora blir dømt foran og gir 250 000 til AM. Det blir videre et helvetes spetakkel.

Kommer fra samme kilde som i forrige uke hadde rett i hvem som kom til finalen og også hvem som stod med hvem.



Anonymous poster hash: 0d265...df1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titta på episoden som ligger på tv3play nå, og du har rett i det, der viser de ikke bildene av Christer som sier "kødder du eller" og Lene A som snur seg mot han og klemmer han mens Mats står og smiler. Det vises på slutten av episoden som ligger på Viapla, rett etter uttrykkene til Gabriel og Arman og før Triana sier "hei hei hei, slapp av litt nå da" (eller noe sånt). Så klippet om og om igjen i går, og får ikke bestemt meg hvordan jeg skal tolke det.

Tv3 har klippet om ja. De avslørte jo at det er Nico og Aurora som står i finalen på det klippet. Man så jo at Lene A og Mats sto der sammen med juryen. De har det med å spoile tv3..

Jeg sliter også med å tolke det klippet hvor vi ser juryen og de smiler(?). Er det positivt? Er det pga Nico slipper kula at Mats gliser så? Men man smiler jo når man er oppgitt og sur også da. Ikke lett å vite!

Likte ideen som noen her hadde om at begge slipper kula på 50 000! Kanskje "slemme-juryen" klikker fordi de mener Nico burde få den, mens så var Aurora først eller noe sånt? Kan se for meg det!

Anonymous poster hash: a7765...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at Nico og Aurora vinner, begge slipper kula på 50 000, Aurora blir dømt foran og gir 250 000 til AM. Det blir videre et helvetes spetakkel.

Kommer fra samme kilde som i forrige uke hadde rett i hvem som kom til finalen og også hvem som stod med hvem.

Anonymous poster hash: 0d265...df1

Håperhåperhåper det er slik!!!

Anonymous poster hash: 15922...c26

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Side 2 viser klipp fra finaleepisoden: http://www.side2.no/underholdning/--det-startet-forrige-uke-da-jeg-hadde-sex-med-kine/8451474.html

Aurora forteller at hun måtte ha hjelp fra produksjonen til å takle de andre deltakerne: http://auroragud.blogg.no/1401890885_finaleplass.html



Anonymous poster hash: 0f723...3d3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

Må man ikke gi pengene som er resterende til det motsatte kjønn?

Altså, hvis Aurora slipper, må hun ikke da gi det til f.eks Gabriel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var ikke Simone på festen i går.. så henne ikke??

Jo, hun kom ned trappa først
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at Nico og Aurora vinner, begge slipper kula på 50 000, Aurora blir dømt foran og gir 250 000 til AM. Det blir videre et helvetes spetakkel.

Kommer fra samme kilde som i forrige uke hadde rett i hvem som kom til finalen og også hvem som stod med hvem.

Anonymous poster hash: 0d265...df1

Om dette skjer så er det jo fantastisk!!!! Kan jo være derfor man ser juryen smile, fordi de tror Nico slipper den først. Også må Triana gripe inn når det viser seg at Aurora slipper den først!

Anonymous poster hash: 4d0a9...457

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke få som skal på finalefesten, men Nico, Mats, LeneA, Jeanette og Nicolai skal ikke :)

Ikke Håkon heller. Men Jeanette skal dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette skjer så er det jo fantastisk!!!! Kan jo være derfor man ser juryen smile, fordi de tror Nico slipper den først. Også må Triana gripe inn når det viser seg at Aurora slipper den først!

Anonymous poster hash: 4d0a9...457

En ting jeg alltid har lurt på, er det den som slipper først, eller den som treffer bakken først? Jeg har alltid tenkt at sistnevnte er det gjeldende. I så fall holder folk kulene sine veldig idiotisk. Da burde man ha en hånd oppå for å kjapt kunne dytte den hardt/fort i bakken.

Kan jo være Aurora ser at Nico er på vei til å slippe, og rekker å være først.

Anonymous poster hash: 0d265...df1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidenes Paradise øyeblikk var reaksjonen til Miguel(?) da Vida Lill slapp kula! Jeg håper det øyeblikket kan bli overgått i kveld :D

PS: Jeg tviler på at Triana ville måtte roa folk ned om det var Nico som slapp kula først.



Anonymous poster hash: 0d265...df1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette skjer så er det jo fantastisk!!!! Kan jo være derfor man ser juryen smile, fordi de tror Nico slipper den først. Også må Triana gripe inn når det viser seg at Aurora slipper den først!

Anonymous poster hash: 4d0a9...457

Kan se for meg det blir "litt" temperatur om det er usikkerhet om hvem som slapp først, ja ;) Spesielt om de tror det var Nico i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: 0d265...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at Simone & co er helt "in your face" og ekkel mot AM og Aurora hvis Nico slipper kula.
Kan jo være derfor Triana ba de om å roe seg ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åååååååååå som jeg gleder meg til ikveld!!! :bolledeig:



Anonymous poster hash: 78b47...f89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skjer i kveld er: Nicolai og Aurora vinner. Nicolai slipper kula på 50k. De andre braser ut i ellevill jubel, før Triana ber de roe seg ned og sier at Aurora får bestemme hvem de andre pengene skal gå til. Det blir AM ;)

Anonymous poster hash: e1b80...07b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det som skjer i kveld er: Nicolai og Aurora vinner. Nicolai slipper kula på 50k. De andre braser ut i ellevill jubel, før Triana ber de roe seg ned og sier at Aurora får bestemme hvem de andre pengene skal gå til. Det blir AM ;)

Anonymous poster hash: e1b80...07b

Det er jo ganske usannsynlig at Triana skal be noen som jubler av lykke om å roe seg ned. hun klagde jo på at de var så jævlig sure, at de er den sureste finalegjengen hun har sett, og da kommer hun ikke til å kjefte på vinneren fordi han/hun jubler.

Jeg syntes Triana høres stresset ut. Som om Labi eller Nico går aggresivt opp i trynet på Aurora ellerno.

Anonymous poster hash: aa835...a0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke Håkon heller. Men Jeanette skal dit?

Nei, Jeanette skrev på wallen til Aurora "Lykke til! Kos dere i kveld. Skulle ønske jeg kunne være med" ellernoe Endret av embla1807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skjer i kveld er: Nicolai og Aurora vinner. Nicolai slipper kula på 50k. De andre braser ut i ellevill jubel, før Triana ber de roe seg ned og sier at Aurora får bestemme hvem de andre pengene skal gå til. Det blir AM ;)

Anonymous poster hash: e1b80...07b

Dette hørtes faktisk meget sannsynlig ut etter alle rykter jeg har hørt selv og den spoilersnutten det ble diskutert tidligere.

Det morsomme er at de går jo ikke glipp av noe selv, de blir bare pissed for at AM får 250k

Anonymous poster hash: 0d265...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart at det er så mange som dropper finalefesten. Hvis det er pga at Aurora vinner er det jo jævlig barnslig. Ikke at det kommer som noen overraskelse at mange av deltakerne er barnslige da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...