Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ehh hallo? Hvilke menn er det som napper bryna?? Mats irriterer meg så sinnsykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ikke tvil om at Aurora og Nico vinner. Så mye som denne episoden har fokusert på om Nico skal slippe kula, og om Aurora kan stole på han. Ikke et eneste ord er nevnt om hvorvidt LA og Mats stoler på hverandre osv..

For ikke å snakke om at både Aurora og Nico sanker hver sine stemmer. LA og Mats har ikke sjans :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hææ hvordan vet du det??

Anonymous poster hash: 0de9b...2e2

er litt nysgjerrig av meg så spolte like så godt til slutten ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt nysgjerrig av meg så spolte like så godt til slutten ;)

Håper det er sant! Har nesten vondt i magen av at urettferdigheten skal seire :P

Anonymous poster hash: 9e162...01c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora vant og deler med AM!!!! Hurra!!!!! Elsket talen til Triana mot Labi på slutten der!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ganske så utrolig at det gikk an å spole :)

Haha, det er en spoilertråd? Episoden ble lagt ut på viaplay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er en spoilertråd? Episoden ble lagt ut på viaplay.

Tenkte at de kom til å vise sendingen som de har gjort før, og ikke lagt ut som en episode.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte at de kom til å vise sendingen som de har gjort før, og ikke lagt ut som en episode.

Men det gjorde det og dette er en spoilertråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit shit!!! Æææh det er jo fantastisk! Rettferdigheten seirer! Denne sesongen kunne kun reddes av at Aurora fikk de pengene og da kan man si sesongen er reddet.



Anonymous poster hash: 4d0a9...457
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AHHH YESS!!! Heldigvis en lykkelig slutt, nå kan jeg si at det faktisk har vært verdt det å følge med! The classy girls hahaha <3 Så nervepirrende og Aurora skuffer ikke når hun slipper kula. Gratulerer til Aurora og AM<3



Anonymous poster hash: 8f55a...081
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo faktisk helt latterlig at Labi reagerte mer enn Nico. Ikke overraskende, da. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men det gjorde det og dette er en spoilertråd.

Ok, ro deg ned ;) jeg hadde allerede sett det, men skulle bare poengtere at det er rart at dem viser den slik.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrejesus, nå får du gi deg. Hun har langt i fra spilt et uskyldig spill og vært god og snill helt fra starten. De færreste fra årets Paradise har vært god og snill hele veien. Kine stikker vel av med den seieren spør du meg!

Hun er jo den eneste som har vist at hun faktisk er et godhjertet og omtenksomt menneske - helt fra starten. Det er min oppfatning av henne, selv om jeg hadde dømt henne på forhånd for silikonpuppene og det blonde håret. Jeg synes hun er smart, reflektert, omtenksom og jordnær og unner henne denne seieren for alt i verden! Så får du synes hva du vil :blomst:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, man må bare elske Tirana! Helt fantastisk! Og det var en FRYD å se Aurora og AM så glade! Så utrooooolig fortjent! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...