Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kommer episoden for mandag ut i dag?

Anonymous poster hash: 469ef...47e

Selvfølgelig ikke. Den kommer på torsdag.

Anonymous poster hash: aa835...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kvinneline

Synes det var litt morsomt å lese andres mening om deltagerne, så hær er min:

Ann Mariell:

Liker henne egentlig ganske godt, men synes til tider at hun er litt "sytete". Hun virker litt utrøstelig av og til, men så er hun veldig morro igjen. Hun er nydelig, og føler hun virker veldig "ekte" om jeg kan si det slik.

Simone:

Har egentlig ingen ting positivt å si mer om henne. Hun virker som en sykt sjalu og kontrollerende jente, og er såå lei av de bitchy blikkene og den dårlige uttalelsen hennes.

Jeanette:

Hun er veldig nøytral i mine øyne, og virker som ei jente med bein i nesa. Ikke redd for å si hva hun mener, men kan være litt vell hard til tider. Tror hun blir lett sint, men gir også tilgivelse raskt.

Lene Angelica:

Skikkelig guttejente jeg egentlig trodde jeg ville like, men nå forakter på grunn av weoow og shiieet! Hun er så harry! Og jeg er lei.

Lene:

Litt brøytete og barsk. Hun virker grei, og liker at hun viser interesse for alle deltakerne. Har ikke så mange inntrykk av henne enda.

Mats:

Var jo "drømmegutten" i begynnelsen, men ramlet raskt nedover helt fra innsjekken til rosabloggeren. Nå syns jeg han bare er en tosk og aaalt for høy på seg selv! Håper for guds skyld han ryker snart!

Krister:

Synes han er litt morsom, og virker veldig grei. Samtidig er han litt harry, og virker som en gammel narkoman når han sitter i den "tale" boksen. PH spiller jo litt på dette også, så det er ganske gøy. Han er liksom akkurat slik man ser for seg ved første øyekast.

Nicolai:

Gangster wannabe! Haha, han prøver så hardt at det blir gøy. Men alt i alt liker jeg han egentlig, selv om han er litt creepy med det sjekkeblikket sitt. Synes den assosiasjonen han dro mellom Aurora og bikkja var skikkelig teit da.

Gabriel:

Så langt tenker jeg bare; for en hærlig, avslappet type. Han har ikke gjort så mye ut av seg enda, men tror han er en gutt jeg kanskje hadde heiet på.

Jesus (husker heller ikke navnet):

Ja, det at jeg faktisk heller ikke husker navnet sier jo sitt. Ved innsjekk: veeldig morsom og hærlig fyr, men har gjort så lite ut av seg at han har "forsvunnet" litt. Nå klipper jo tv3 som de vil, så vil tro mitt inntrykk ikke stemmer helt. Det har jo vært mye drama rundt de andre.

Håper ikke jeg har glemt noen nå, men akkurat som det er i dag inne på PH, heier jeg ikke på noen.

Er jo morro å se, men etter at Audun dro tapte hele programmet seg.

<3 Audun sier jeg bare!

Endret av Kvinneline
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var utrolig gøy da Lene Angelica dukket opp. Både i Fristet og på PH virker hun faktisk greiere enn hun er i virkeligheten. Har en del felles venner med henne, og jeg har ikke møtt henne en eneste gang uten at hun har oppført seg superbitchy og kvalmt.

Lo så jeg nesten falt av stolen da hun sa hun kom best overens med gutta. Det er kanskje ikke så løye at hun med få unntak bare har guttevenner. Den eneste måten hun kommuniserer med andre jenter på er med hevede øyenbryn, himling med øynene, hånlatter, spydige kommentarer og hånlatter. Med en gang det kommer noe med en penis i nærheten så blir hun sprudlende, ler og smiler.

Jeg vet hun har hatt alt annet enn en enkel oppvekst så det er trist å se at hun har et så "liberalt" forhold til rusmidler som hun har, og hun gjør alt for oppmerksomhet. Husker hun pleide å legge ut ganske så avkledde klinebilder med ei venninne på facebook før. De var liksom tatt av en fotograf.

Er ikke så begeistret for henne, men tror hun kan lage veldig mye liv og morro på PH.



Anonymous poster hash: dc20e...c7e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er Paradise hotel så rævva at det ikke gjør noe at labi kommer inn, eneste jeg heier på nå er Joachim fordi han er kjekk har bra dansemovse og ikke sagt noe dumt.

At mats ikke klarte og gi en enkel klem til Aurora syns jeg er teit, blir som og ikke ta folk i handa etter fotballkamp, han var apsulutt ikke tøff! Bare idiot!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var litt morsomt å lese andres mening om deltagerne, så hær er min:

Kjører på med en jeg og :D

ann Mariell: Digget henne i starten, da hun kom inn med ny frisk. Nå er hun litt for mye i fokus, noe som er produksjonen/klipperene sin feil da. Hun virker ganske oppegående, ser gjennom mye av de andres spill.

Simone: Hun er kul, fordi hun virkelig lager kvalme og drama og sånt. Som person er jeg ikke begeistret da hun er rask med å kritisere og kontrollere, men som paradise-deltaker : JA TAKK!

Jeanette: Definitivt den vakreste. Søt, kontrollert og en person som snakker fra leveren. Synes hun kanskje ikke har fått så mye tid på skjermen som hun fortjener, så hun forsvinner litt. I tillegg er hun litt kjedelig når det gjelder fest.

Lene Angelica: En som lager liv, så elsker å ha henne på hotellet. Digger at hun gir f i hva andre tenker og mener, og bare kjører sitt eget løp. Det at hun sier shiiet og wooow og fekter med armene 24/7 har jeg snudd om på, så nå bare ler jeg av det i stedet for å bli irritert. Seiler opp som favoritt!

Lene ny: Virker som en person som "eier rommet" ganske lett. Hun virker veldig søt, og ser stort potensiale for morsomheter nå som hun er der. Liten spilletid på tv, håper det kommer mer!

Chister: En fyr som har vokst på meg. Har hatt ønske om at han skal reise hjem hver uke, intill jeg ble ganske nøytral ovenfor han. Nå ser jeg at han faktisk bringer god stemning, og virker som en humørspreder. Han er en stor del av at paradise er tolerabelt. positiv, morsom, og et stort offer for produksjonen. Digger forøvrig at han alltid blir redigert inn i rare kostymer og sånn. ELSKET det i narnia-uka da han hadde damekjole!

Nicolai: Synes ikke han er så kjekk som han selv synes han er, men han virker som en person som bidrar med mye morsomheter på hotellet. Synes han faller litt mellom stolene, tror det er mye potensiale i den gutten der.

Gabriel: Virker kjempesøt og snill! Dessverre har han vel vært på skjermen i til sammen to minutter på to uker? Hvis ikke han får fokus snart, tror jeg han faller ut av minnet.

Joachim/Jesus: Virker helt ok. Tror nok at han ikke er så morsom som han ønsker å fremstå. Neh, nøytral ovenfor han her. Tror han ryker ganske fort, siden det er så lite rundt han.

Mats: Fyren jeg eeelsket i starten fordi han tok med seg drama, et flott utseende, og mye godt å si. NÅ: Nå er jeg bare lei. Han fremstår som en fjortenåring som virkelig ikke har sosiale antenner. Lever nok i sine gen verden der inne. Desperat, er et ord jeg tenker på. Ikke morsom, ikke lojal.. nei, denne gutten gikk fra 100 til 0, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er Paradise hotel så rævva at det ikke gjør noe at labi kommer inn, eneste jeg heier på nå er Joachim fordi han er kjekk har bra dansemovse og ikke sagt noe dumt.

At mats ikke klarte og gi en enkel klem til Aurora syns jeg er teit, blir som og ikke ta folk i handa etter fotballkamp, han var apsulutt ikke tøff! Bare idiot!

Ja, sistnevnte der ble bare for dumt.

- Vil du ha en klem?

- Nei.

Ser for meg at han hadde snudd seg bort om han hadde fått klemmen likevel. Veldig kult, dersom det hadde vært barneskolen og Aurora hadde jentelus.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Lene A pult ordforrådet ut av Christer? Jeg er så lei "woow" at jeg håper de begge ryker så fort som mulig. Ellers bør Aurora komme tilbake bare for å gi et kurs i diksjon og ordforråd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst. Jeg håper AM skjønner hvor dritt Mats er, later som hun fortsatt liker han, og sender han ut neste uke. Makan til barnslig drittunge har jeg ikke sett på lenge. Kjente jeg ble skikkelig sinna da jeg så episoden. Møkkafyr. Sitter der og smiler, og er ikke mann nok til å gi henne en klem engang. Fytti katta....!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå fy faen, han Mads virker jo bare lettere tilbakestående. Han solgte bort AM for å redde kompisens partner? Kjære vene for en kronidiot! Jeg kan ikke fatte at jeg digga han før, æsj.

Jaha, det er vel heller motsatt for å bytte ut AM var redningen hans og absolutt det smarteste han kunne gjøre. AM har baksnakket og slengt dritt om Mads lenge før morgendagens episode, og hun har sagt selv at han skal ut osv. Det at Mads reddet hun Wow-kjerringa var smart i og med at han og Christer nå kan bytte partnere i neste uke.

Jeg må være den eneste som ikke klarer trynet på AM lengre, alle elsker jo henne ser det ut som. Skjønner virkelig ikke hvorfor, hun er naiv, sykelig oppmerksomhetssyk, hyklerisk og nærmest mobber Mads slik som hun har slengt dritt om han (om jobben hans, og andre personlige ting).

Mads derimot har jeg virkelig fått sansen for i det siste. Det slo meg plutselig når han satt i snakkeboksen og sa at han er den store spilleren, og at Aurora begynner å slå sprekker i rollen hans. Jeg er overbevisst om at den "søte godgutten" vi så i begynnelsen er taktisk skuespill fra hans side. Han må være den mest manipulerende og smarte av dem alle i så fall, som tenker taktisk rett og langsiktig, og jeg elsker måten han spiller på!

Skjønner godt at han ble glad når Aurora ble stemt ut, og jeg ELSKET reaksjonen hans. Hun har vært forferdelig stygg mot andre deltagere siden starten og har hatt en sjokkerende motbydelig oppførsel....Og hvorfor i alle dager skulle han gitt henne en klem når de overhodet ikke liker hverandre, og hun har slengt dritt om han, løyet om han og til han og prøvd å sende han ut? Går dere rundt å klemmer alle dere ikke tåler trynet på?

Endret av Kassiopeia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening om de gjenværende deltakerne.

Ann Mariell: Genuin, empatisk og litt naiv. Liker henne best og håper hun vinner da hun har møtt masse utfordringer, blir lite likt av de andre jentene, men samtidig er hun rakrygget, selvsikker og sier hva hun mener uten å være slem med andre.

Simone: Stygg som juling både innvendig og utvendig. Blir kvalm av hele mennesket.

Lene Angelica: Virker egentlig lettere tilbakestående. Synes hverken hun er morsom, søt eller noe annet. Det eneste må være at hun har fin rumpe og fin mage.

Lene: Virker altfor brautende og synes hun virker sær på en negativ måte(liker normalt sett litt sære folk). I tillegg jatter hun med absolutt alle og det viser at hun egentlig ikke ikke har de beina i nesa som hun prøver å late som at hun har.

Jeanette: Huff of huff. Nei takk. Dramatisk, sur som en sitron og skal liksom være så omsorgsfull. Omsorgsfull er hun definitivt ikke. Falsk og dramaqueen derimot, jepp!

Christer: Lættiz av hele fyren. Virker også lettere tilbakestående. Skjønner veldig godt at han og Lene A har funnet tonen.

JoachimJezus: Vet ikke. Vi har jo ikke sett mer av hans personlighet enn da han kom inn første dagen å presenterte seg selv. Da virket han morsom.

Gabriel: Anonym. Men virker som en sympatisk herremann.

Mats: OMFG. Blærete, selvgod og virker utrolig lite hyggelig. Håper Aurora kommer inn igjen og sparker han ut asap.

Nico: Wannabe badboy. Hele fyren er patetisk.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er Paradise hotel så rævva at det ikke gjør noe at labi kommer inn, eneste jeg heier på nå er Joachim fordi han er kjekk har bra dansemovse og ikke sagt noe dumt.

At mats ikke klarte og gi en enkel klem til Aurora syns jeg er teit, blir som og ikke ta folk i handa etter fotballkamp, han var apsulutt ikke tøff! Bare idiot!

Ikke sagt noe dumt? IKKE SAGT NOE DUMT?????

"det er KNALL å VÆRRA her!".... aldri hørt noe flauere jeg......

Anonymous poster hash: 2e016...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så vil jeg sende en takk til produksjonen for at det ikke var ALT for mye SHIIIIEET og waooow i dag........



Anonymous poster hash: 2e016...548
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du over her har et poeng når det gjeder AM, hun har jo snakket om å sende Mats ut og sånn sett var det jo smart av han å ditche henne. Lett å glemme hva de forskjellige sier og man blir litt blind på de man heier på. Jeg har jo frem til nå virkelig hatet Aurora og jeg syntes at noen av hennes generaliserende og nedlatende utsagn er forkastelig. Hun både kler seg og snakker som en harrytass fra Halden så hun har ikke akkurat rett til å snakke slik om andre. Likevel likte jeg henne litt den siste uken. Man liker gjerne underdogs og hun og AM var jo et fint team. Morsomt at de to fant hverandre med tanke på hvor mye de hatet hverandre i starten.

Når det gjelder denne klemmen som Mats takket nei til. Som et voksent menneske så syntes jeg det er ufordragelig å oppføre seg på den måten. Hele livet vil man være nødt til å forholde seg til mennesker man ikke liker og ikke kommer overrens med. Likevel skal man behandle hverandre med respekt og ikke lage scener som bare bunner i barnslige følelser. Han burde smilt, gitt henne en klem og sagt hadet bra. Han gjorde en særdeles dårlig figur på TV. Nå har jeg litt samme følelse for Mats som jeg fikk for Casper da han begynte å vise sin sanne side. I starten likte jeg Casper og syntes han var en kjekk fyr. Men jo mer han viste av seg selv, jo styggere ble han.



Anonymous poster hash: aa835...a0d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Simone er jaggu meg en sprudlende jente hun ...

Dette må være noe av det kvalmeste kvinnemennesket jeg har sett på TV på lenge. Man skal jo helst ikke si så stygge ting om et menneskes utseende, men f f***. For å være snill kan jeg jo bare si at jeg synes hun er grisestygg.

Kropp og klesstil... hva kan man si. Trailertrash. Håret er ihjelbleket og pistrete. Øyenbrynene vokser som to skoger. Leppestiften er horerosa og brunkremkaka hun legger på trynet hver morgen dekker dessverre ikke kvisearrene. Klærne har sjeldent en kompletterende passform og ser veldig billige ut. Og hun ser så innmari dum ut når hun snakker fordi hun alltid lager så fæle grimaser. Piercing i tunga og overleppa.......

Skulle tro at et slikt vemmelig vesen hadde hatt en bedre personlighet for å veie opp for det fæle uttrykket. Men neida, dette er et gjennomført stygt menneske. Jeg syntes Paradise var lettere å se på tidligere i sesongen, da hun ikke hadde så mye sendetid. Nå grøsser jeg hver gang jeg ser henne på skjermen eller hører hun snakke.

Anonymous poster hash: 8abc0...3a1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er rart at Simone har kommet så langt. I og med at hun gir et såppas dårlig inntrykk via skjermen til oss seere, må hun jo være like grusom IRL. Skjønner ikke at guttene orker å dele seng med henne. Hun minner meg litt om en jente jeg gikk på skole med. Hun var sykelig sjalu på alle de pene jentene og snakket dritt om alt og alle. Ga stygge blikk og mobbet så fort hun fikk sjansen. Jeg kom tilbake etter sommerferien i 7.klasse med langt blondt hår, hadde blitt bleket i solen og plutselig begynt å vokse skikkelig. Det første denne jenta sa til meg var at jeg burde klippe meg guttekort og at jeg ikke kledde det lange håret. Dessutten var det ingen gutter som syntes langt hår på jenter var fint. Neeeeeida. Sikkert ikke duuuu.



Anonymous poster hash: aa835...a0d
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du over her har et poeng når det gjeder AM, hun har jo snakket om å sende Mats ut og sånn sett var det jo smart av han å ditche henne. Lett å glemme hva de forskjellige sier og man blir litt blind på de man heier på. Jeg har jo frem til nå virkelig hatet Aurora og jeg syntes at noen av hennes generaliserende og nedlatende utsagn er forkastelig. Hun både kler seg og snakker som en harrytass fra Halden så hun har ikke akkurat rett til å snakke slik om andre. Likevel likte jeg henne litt den siste uken. Man liker gjerne underdogs og hun og AM var jo et fint team. Morsomt at de to fant hverandre med tanke på hvor mye de hatet hverandre i starten.

Når det gjelder denne klemmen som Mats takket nei til. Som et voksent menneske så syntes jeg det er ufordragelig å oppføre seg på den måten. Hele livet vil man være nødt til å forholde seg til mennesker man ikke liker og ikke kommer overrens med. Likevel skal man behandle hverandre med respekt og ikke lage scener som bare bunner i barnslige følelser. Han burde smilt, gitt henne en klem og sagt hadet bra. Han gjorde en særdeles dårlig figur på TV. Nå har jeg litt samme følelse for Mats som jeg fikk for Casper da han begynte å vise sin sanne side. I starten likte jeg Casper og syntes han var en kjekk fyr. Men jo mer han viste av seg selv, jo styggere ble han.

Anonymous poster hash: aa835...a0d

Her kommer liksom hykleriet bak det hele. Aurora er den som har behandlet andre verst av alle deltagerne, men siden alle plutselig har fått sansen for henne denne uken er liksom alt avglemt. Hvorfor fortjener hun og bli behandlet med respekt av Mads som hun har løyet til å hengt ut gang på gang? Hun som ikke har oppført seg som et voksent menneske og holdt seg for god til å oppføre seg ufordragelig gang på gang mot andre? Hun som har stått med et stort glis rundt munnen når andre har blitt stemt ut. Mads gjorde ingenting galt i mine øyne, det som er mest sjokkerende er at ikke flere har reagert mer på Aurora sin oppførsel.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer liksom hykleriet bak det hele. Aurora er den som har behandlet andre verst av alle deltagerne, men siden alle plutselig har fått sansen for henne denne uken er liksom alt avglemt. Hvorfor fortjener hun og bli behandlet med respekt av Mads som hun har løyet til å hengt ut gang på gang? Hun som ikke har oppført seg som et voksent menneske og holdt seg for god til å oppføre seg ufordragelig gang på gang mot andre? Hun som har stått med et stort glis rundt munnen når andre har blitt stemt ut. Mads gjorde ingenting galt i mine øyne, det som er mest sjokkerende er at ikke flere har reagert mer på Aurora sin oppførsel.

Jeg har reagert mye på hennes oppførsel jo, muligens ikke her i tråden, men hjemme i stua er det flere ganger jeg har ropt høyt. Jeg bor f.eks på østkanten og kjenner meg ikke igjen i hennes beskrivelse av denne delen av byen. Jeg har også bodd i Kirkeveien på Majorstua og da ble en fyr knivdrept på kveldstid, så bybildet er ikke så svart/hvitt som hun fremstilte det til AM. Jeg syntes hun er en drittunge, og jeg blir flau over henne. MEN, det er nå slik at man møter på folk man ikke liker og som oppfører seg kjipt. Jeg syntes likevel at man inne på hotellet skal forholde seg til at dette er et spill og at alle gjør sitt for å overleve. Betyr ikke at jeg støtter hvordan Aurora spilte, men det var noe veldig barnslig med Mats oppførsel under parsermonien i kveld.

Anonymous poster hash: aa835...a0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...