Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ikke hun fra Drammen eller noe sånt da? De er ikke akkurat kjent for å være high-class der heller. Hele dama irriterer vettet av meg. Hvor har hun fått det fra at classy jenter kler seg som tacky fjortiser og snakker stygt om alle og enhver?

Hun er fra Tønsberg, så skjønner ikke hvorfor hun er så høy i hatten jeg heller..
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Caroline91

Jeg håååper det ikke blir Simone som får fredningen under Pandoras. Frykter at hvis hun får den, ryker AM på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora er Aurora og generaliserende til de grader. Men hun har unektelig et poeng da?

Er ikke noe å ta seg nær av, hun tenker jo ikke før hun snakker alltid. Virker heller ikke som hun har satt en fot på Oslo Øst. Det er jo ikke til å legge under en stol at det veldig mange utlendinger der, da.

Ja, det er mange utlendinger der, men behøver det ærlig talt å bety at alle er like ''ille''? Det er sykt trangsynt å tenke sånn. Pluss at det skuffer meg at ikke flere reagerer på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mange utlendinger der, men behøver det ærlig talt å bety at alle er like ''ille''? Det er sykt trangsynt å tenke sånn. Pluss at det skuffer meg at ikke flere reagerer på det

jeg er norsk, oppvokst på østkanten og tar meg ikke nær av det. Har aldri opplevd at noen av mine venner har blitt knivstukket, ranet eller voldtatt. Ja, jeg syntes det hun sier er hjernedødt og generaliserende, men så kommer jeg på at hun er en liten, blond paradisedeltaker som virkelig ikke er verdt å bry seg om.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håååper det ikke blir Simone som får fredningen under Pandoras. Frykter at hvis hun får den, ryker AM på torsdag.

enig! vil ha ut Simone nå
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

enig! vil ha ut Simone nå

Amen! Takler ikke den jenta. Simone kommenterte på et av bildene til Ann Marielle på Instagram: @letthelordwalkwithyou - Du er løs!" Altså om Audun fordi han klinte med AM. Sykt lite klasse å skrive slike ting.

Endret av Caroline91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amen! Takler ikke den jenta. Simone kommenterte på et av bildene til Ann Marielle på Instagram: @letthelordwalkwithyou - Du er løs!" Altså om Audun fordi han klinte med AM. Sykt lite klasse å skrive slike ting.

Enig. Skjønner heller ikke hvorfor hun er så godt likt, hun virker kjedelig eller som Aurora ville sagt "pissmegge"! :P Nå ser man jo bare 45 min av 24 timer, men likevel. Blir sur for at ikke alle spiller med åpne kort osv. Da blir det jo bare dritkjedelig å se på. Krysser fingrene for at hun ryker ut fort som fy.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er norsk, oppvokst på østkanten og tar meg ikke nær av det. Har aldri opplevd at noen av mine venner har blitt knivstukket, ranet eller voldtatt. Ja, jeg syntes det hun sier er hjernedødt og generaliserende, men så kommer jeg på at hun er en liten, blond paradisedeltaker som virkelig ikke er verdt å bry seg om.

Nei, men når man er en innvandrer, slik jeg selv er, så er dette temaet egentlig ganske sårt. Jeg er så lei av at alle skal ha en formening om hvordan jeg er kun fordi navnet mitt og utseendet mitt skiller seg ut. Men du har vel rett. Gudskjelov at ikke alle er som henne, for hun er virkelig helt ufordragelig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke onsdagens episode kommet ut på forhåndsvisning eller er det bare jeg som ikke finner den? :(

Jeg kan heller ikke finne den. Er nok forsinket i dag :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Som jeg har sagt tidligere, er ikke AM og Mats venner på Facebook. Ikke at hun er venn med så mange i det hele tatt, men synes det var spesielt at de ikke er venner der. Har snakket en del med AM i det siste (vet jeg er rar!), og hun har fortalt meg litt om Mats. Ikke slengt dritt om han, men sagt at han ikke er et stort savn. Hun har også fortalt meg at Ole Fredrick er en av de hun har hatt mest kontakt med etter PH. Selv om de ikke er venner på Facebook. Så Simone sine uttalelser om at Ole ikke likte AM må hun lenger ut på landet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

Nei, men når man er en innvandrer, slik jeg selv er, så er dette temaet egentlig ganske sårt. Jeg er så lei av at alle skal ha en formening om hvordan jeg er kun fordi navnet mitt og utseendet mitt skiller seg ut. Men du har vel rett. Gudskjelov at ikke alle er som henne, for hun er virkelig helt ufordragelig!

Huff, ikke hør på hva Aurora sier. Hun har ingenting i mellom øra, og har nok akkurat like fordomsfulle foreldre og venner. Alle er ikke slik, og det er mange av oss som ikke tenker negativt om innvandrere :)

Det finnes gode mennesker i alle land, kulturer og religioner, men det vil alltid finnes folk med mye fordommer, og de må du bare gi f*** i ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men når man er en innvandrer, slik jeg selv er, så er dette temaet egentlig ganske sårt. Jeg er så lei av at alle skal ha en formening om hvordan jeg er kun fordi navnet mitt og utseendet mitt skiller seg ut. Men du har vel rett. Gudskjelov at ikke alle er som henne, for hun er virkelig helt ufordragelig!

Dette er fullstendig irrelevant for en PH-tråd. Ta det et annet sted.

Anonymous poster hash: 234fd...373

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caroline91

Søren, Simone fikk fredningen. Da er både Lene og Simone fredet, men i klippet som viser hva som skjer på torsdag blir det sagt at kun en av dem beholder den. Ser også at AM bryter sammen på parseremonien. Lurer på hva det kan handle om. Mye tyder på at hu ryker nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren, Simone fikk fredningen. Da er både Lene og Simone fredet, men i klippet som viser hva som skjer på torsdag blir det sagt at kun en av dem beholder den. Ser også at AM bryter sammen på parseremonien. Lurer på hva det kan handle om. Mye tyder på at hu ryker nå..

:kjefte:

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er fullstendig irrelevant for en PH-tråd. Ta det et annet sted.

Anonymous poster hash: 234fd...373

Det er ikke irrelevant når de setningene har kommet ut av en PH-deltaker. Uansett hadde vi sluttet å diskutere det? Til du faktisk tok det opp igjen nå

Endret av Skilpadden
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"wow, wow, shit, shit".

Jeg blir gal!!

Samme her. Hva er greia. Jeg ble skikkelig sliten jeg.

Morsomt at produksjonen fjernet en fredning. Var vel fordi det var står sjanse for at de som lager mest action ryker. Håper Simone mister sin. Virker egentlig mer som Aurora ryker. AM var jo rimelig kald sist gang hun røyk ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Samme her. Hva er greia. Jeg ble skikkelig sliten jeg.

Morsomt at produksjonen fjernet en fredning. Var vel fordi det var står sjanse for at de som lager mest action ryker. Håper Simone mister sin. Virker egentlig mer som Aurora ryker. AM var jo rimelig kald sist gang hun røyk ut.

Det er faktisk sant. Tenkte litt på det. Veldig rart å bryte helt sammen hvis hun ryker ut, er det ikke? Men,det står i TV-guiden at noen blir dolket i ryggen under parseremonien. Så vet ikke om DET kan være grunnen til at AM gråter sånn. Men, ser ut som AM står ved siden av Nico eller Gabriel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...