Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neste onsdag:

Vinnerne av gårsdagens Mr. og Mrs. Paradise får dra på date og diskutere seg fram til et viktig valg, og noen er uvitende om at de blir dolket i ryggen. Kveldens Pandoras tar en uventet retning og usikkerheten råder hos enkelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Jeg også likte Mats før... Nå kan jeg ikke ikke fordra han. Savner Audun. Også at Labi kommer inn da. Haha. Han var der jo i knapt et døgn. Skjønner ikke hvorfor han får en ny sjanse. Føler at det kommer inn en jente også. Siden det står i tv-guiden: "De nye GJESTENE".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

Fy faen Mats! Han er en kronidiot! Så sykt kvalm oppførsel på en voksen mann.

Nico var teit han også, men i motsetning til Mats tror jeg faktisk bare han er litt smådum. Håper AM får sendt Mats på hue og rævva ut, og samtidig smiler sånn "bitchy" som hun er flink til ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde rett! YES.

Har dere også merket at hele PH handler om AM? All drama, alle plottene osv er liksom sentrert rundt henne. Jeg tror nok at produksjonen styrer dette showet mer enn deltakerne selv, og at de kommer til å komme opp med alle mulige tvister for at AM skal bli. Frem til nå er jo hun den eneste av deltagerne publikum har heiet på, de andre driter man litt i. Hvis AM ryker, er det for meg likegyldig hvem som vinner. Så lenge det ikke er Simone eller Casper (hvis han plutselig skulle dukke opp igjen).



Anonymous poster hash: aa835...a0d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Jeg er nesten 100 % sikker på at Aurora kommer inn igjen. Kanskje ikke neste uke, men jeg tror hun gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caroline91

Jeg hadde rett! YES.

Har dere også merket at hele PH handler om AM? All drama, alle plottene osv er liksom sentrert rundt henne. Jeg tror nok at produksjonen styrer dette showet mer enn deltakerne selv, og at de kommer til å komme opp med alle mulige tvister for at AM skal bli. Frem til nå er jo hun den eneste av deltagerne publikum har heiet på, de andre driter man litt i. Hvis AM ryker, er det for meg likegyldig hvem som vinner. Så lenge det ikke er Simone eller Casper (hvis han plutselig skulle dukke opp igjen).

Anonymous poster hash: aa835...a0d

Enig! Det er mye som handler om henne, og jeg er helt enig med deg. Likegyldig for meg hvem som vinner hvis det ikke blir AM. Hun er en veldig snill jente, som jeg har snakket masse med den siste tiden. (Vet jeg er en taper, så ingen trenger å gni det inn.) Håper virkelig ikke at Simone vinner.. Og hvis Casper eller Siri kommer inn igjen... Blæ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mandagens episode lagt ut idag?



Anonymous poster hash: 78b47...f89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Jeg har ikke tall på alle gangene jeg har revet meg i håret i frustrasjon over kommentarene og de hysteriske innfallene til Aurora, men jeg merker at jeg kommer til å savne henne masse.

RIP #rævkjørt og #etikke :hjerte::hjerte::kyss2:

Og Mats...Jeg har ikke bare ord. Håper han blir kastet på hue og ræva ut ved første og beste anledning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kjempekjipt at Aurora røk.... Hadde nettopp begynt å få sansen for henne. Simone er rett og slett en megge. Jævla dobbelmoral-bitch.



Anonymous poster hash: 78b47...f89
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff Mats er så dum. Han bruker uttrykket "bros before hoes" og vil heller redde partneren til bestevennen sin enn sin egen partner!! Men hvorfor stilte han ikke opp for Audun da??!! Audun og Mats var jo veldig gode venner de!!! Håper AM backstabber han neste uke eller noe.

Uansett neste uke er det miss og mr paradise som skal kåres. Tror Lene A og Mats vinner. Synes de ser best ut. Desverre.

Anonymous poster hash: b3b39...749

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff Mats er så dum. Han bruker uttrykket "bros before hoes" og vil heller redde partneren til bestevennen sin enn sin egen partner!! Men hvorfor stilte han ikke opp for Audun da??!! Audun og Mats var jo veldig gode venner de!!! Håper AM backstabber han neste uke eller noe.

Uansett neste uke er det miss og mr paradise som skal kåres. Tror Lene A og Mats vinner. Synes de ser best ut. Desverre.

Anonymous poster hash: b3b39...749

Hvorfor Mats ikke stilte opp for Audun? Fordi Audun ikke gadd å gjøre en dritt selv for å bli, da skjønner jeg han godt. Hadde han prøvd å det ikke kom til å gå, så vet jeg at Mats hadde stilt opp for han, man Audun ville ikke...

AM har ikke gjort annet enn å prøve å styre å kontrollere Mats den siste tiden, skjønner godt at han blir lei og vil bytte partner og når Aurora er så ubruklig så er det bra at noen sier ifra...

Anonymous poster hash: 83fa5...a2a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overaskende kjipt at Aurora røk. Dama har irritert vettet av meg siden episode 1, men samtidig så blir jeg GRELL av å se Mads og Simone være storfornøyde med å ha makt over skjebnen hennes.

Simone har jo rett og slett tatt av i hekse-oppførsel de siste ukene. Først klikker hun på Ann Mariell pga. flørtinga, og nå tar hun jo kontroll over alle gjestene.



Anonymous poster hash: 0f723...3d3
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, merker jeg blir irritert allerede nå over at lambi kanskje kommer inn. Hadde virkelig ikke sansen for han der ......

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor ingen på PH reagerer på Simone? Hun er jo sykt irriterende og oppfører seg utrolig barnslig. Hun må ut!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg forstår ikke hvorfor ingen på PH reagerer på Simone? Hun er jo sykt irriterende og oppfører seg utrolig barnslig. Hun må ut!

Lurer jeg også på !! Hadde aldri orket en sånn person.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nåværende mening om deltagerne:

Ann Marielle: Utrolig pen og søt jente. Syntes hun er morsom, ærlig og en flott jente. Håper hun vinner.

Simone: Sykt fucka personlighet. Jeg tror egentlig ikke at hun mener å være slem, men at hun rett og slett er litt dum. Jeg tror hun er veldig usikker på seg selv, og at det plager henne enormt at AM er så pen. Tror hun likte seg godt blant de "gamle" jentene siden de også var mindre pene.

Jeanette: I starten tenkte jeg at hun var snill og grei, men i og med at hun er best friends med Simone så må jo det si en hel del om henne? Assa, et normalt oppegående menneske ville aldri taklet en nær relasjon til det mennesket. Så tommel ned for Jeanette.

Lene Angelica: Litt kul hun, men blir gal av "woaw". Ja vi skjønner at dere har en intern greie lizzom, men dere er nørder og vi orker ikke mer.

Lene?: Hva heter hun nye, bredskuldra? Uansett, syntes hun er helt grei. Men skjønner ikke hvem hun spiller med. Først sitter hun med Simone og prater taktikk, men i neste sekund ligger hun og koser med AM og Aurora.

Mats: Vingleper! Nørd! I en episode ofrer han alt for bloggeren, men blir så vidt lei seg når hun går ut. Andre dagen er han BFF med AM, men neste dagen dolker han henne i ryggen for en "bro"? Men hvis du bryr deg om bros, hvorfor ikke redde Audun? For en dust.

Krister: Liker han når han omgår de andre gjestene, men når han er i snakkeboksen syntes jeg han bare virker helt fjern og har et bemerkelsesverdig dårlig ordforråd.

Nicolai: Meh. Likte ikke at han løy til Aurora, det kunne han ha spart seg for. Og han var en fullstendig drittsekk mot henne på parsermonien, så tror jeg ender på at han er en dust han også. Og en wannabe. Aldri sett en som prøver så hardt. Enten er du G eller så du det ikke. Nico, du er det IKKE.

Jesus: Anonym ass. Vet fortsatt ikke hva han heter IRL. Om jeg så hadde fått 1 million kr hadde jeg ikke klart å komme på det.

Carlos: Liker han. Håper han kommer tydeligere frem neste uke og at han og AM spiller sammen.



Anonymous poster hash: aa835...a0d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nåværende mening om deltagerne:

Ann Marielle: Utrolig pen og søt jente. Syntes hun er morsom, ærlig og en flott jente. Håper hun vinner.

Simone: Sykt fucka personlighet. Jeg tror egentlig ikke at hun mener å være slem, men at hun rett og slett er litt dum. Jeg tror hun er veldig usikker på seg selv, og at det plager henne enormt at AM er så pen. Tror hun likte seg godt blant de "gamle" jentene siden de også var mindre pene.

Jeanette: I starten tenkte jeg at hun var snill og grei, men i og med at hun er best friends med Simone så må jo det si en hel del om henne? Assa, et normalt oppegående menneske ville aldri taklet en nær relasjon til det mennesket. Så tommel ned for Jeanette.

Lene Angelica: Litt kul hun, men blir gal av "woaw". Ja vi skjønner at dere har en intern greie lizzom, men dere er nørder og vi orker ikke mer.

Lene?: Hva heter hun nye, bredskuldra? Uansett, syntes hun er helt grei. Men skjønner ikke hvem hun spiller med. Først sitter hun med Simone og prater taktikk, men i neste sekund ligger hun og koser med AM og Aurora.

Mats: Vingleper! Nørd! I en episode ofrer han alt for bloggeren, men blir så vidt lei seg når hun går ut. Andre dagen er han BFF med AM, men neste dagen dolker han henne i ryggen for en "bro"? Men hvis du bryr deg om bros, hvorfor ikke redde Audun? For en dust.

Krister: Liker han når han omgår de andre gjestene, men når han er i snakkeboksen syntes jeg han bare virker helt fjern og har et bemerkelsesverdig dårlig ordforråd.

Nicolai: Meh. Likte ikke at han løy til Aurora, det kunne han ha spart seg for. Og han var en fullstendig drittsekk mot henne på parsermonien, så tror jeg ender på at han er en dust han også. Og en wannabe. Aldri sett en som prøver så hardt. Enten er du G eller så du det ikke. Nico, du er det IKKE.

Jesus: Anonym ass. Vet fortsatt ikke hva han heter IRL. Om jeg så hadde fått 1 million kr hadde jeg ikke klart å komme på det.

Carlos: Liker han. Håper han kommer tydeligere frem neste uke og at han og AM spiller sammen.

Anonymous poster hash: aa835...a0d

Gabriel :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer episoden for mandag ut i dag?



Anonymous poster hash: 469ef...47e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...