Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er faktisk sant. Tenkte litt på det. Veldig rart å bryte helt sammen hvis hun ryker ut, er det ikke? Men,det står i TV-guiden at noen blir dolket i ryggen under parseremonien. Så vet ikke om DET kan være grunnen til at AM gråter sånn. Men, ser ut som AM står ved siden av Nico eller Gabriel..

Nico sa jo noe om at han ikke likte å lyve Aurora opp i ansiktet eller noe sånt. Kanskje AM ikke har noen annen mulighet enn å dolke Aurora i ryggen for å bli selv? Typ hvis Lene stiller seg ved Mats?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Hva er greia. Jeg ble skikkelig sliten jeg.

Morsomt at produksjonen fjernet en fredning. Var vel fordi det var står sjanse for at de som lager mest action ryker. Håper Simone mister sin. Virker egentlig mer som Aurora ryker. AM var jo rimelig kald sist gang hun røyk ut.

Dette tenkte jeg også.

Jeg tror produksjonen endrer mye på manus i de forskjellige ukene underveis for å holde på dramaet. Som f.eks. det året hun sinna-Christina var med og Mali (?) fikk en fredning og bestemte seg for å sende ut Christina, samtidig som Mads hadde en fredning som han ville bruke på Stian. Produksjonen ville seff ha både Stian og Christina der, og fiksa det slik at det kom et oppdrag som gav noen en sjanse til å stjele en fredning og dermed så ble utfallet noe helt annet.

Anonymous poster hash: 0f723...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke produksjonen tenkt litt på oss seere og klippa vekk 99% av de forbannade "Woooooow SHIIIIIIIIT"-driten til de to hjerneblåste turtelduene???? Blir så utrolig lei, er bare flaut å høre på!!!



Anonymous poster hash: 2e016...548
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guuuud så gal jeg blir av denne wowinga. Er det muuulig.... Og Simone? Sukk, eeeer så lei!! Få henne ut!!!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som har sex i morgen?



Anonymous poster hash: dc42b...9f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Når Ann Marielle begynner å gråte på torsdagsklippet ser man at hun står bak Gabriel. Ser at Lene står der også. Da sier det seg selv at AM ryker. Skjønner ikke hvorfor tv3 skal spoile så sinnsykt hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De burde ha sendt inn en svensk og en dansk deltaker i neste uke. Da hadde det nok blitt spill for alle penga. Jeg liker Simone som person (i den grad man kan si det om en fremmed person på TV) men som deltaker og spiller på paradise er hun helt rævva kjedelig. Spill nå spillet og slutt å surmul så mye!

Og jeg er også utrolig lei av de der WOW og SHIIIIT. Håper forøvrig at AM får bli. At Aurora ryker bryr jeg meg ikke så mye om. Hun er bare en bortskjemt og trangsynt fjortisjente som rynker på nesen til alt som ikke har nok etikette og sutrer over alt som ikke gir henne rosaprinsesseoverdose.



Anonymous poster hash: af5f2...dc0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

De burde ha sendt inn en svensk og en dansk deltaker i neste uke. Da hadde det nok blitt spill for alle penga. Jeg liker Simone som person (i den grad man kan si det om en fremmed person på TV) men som deltaker og spiller på paradise er hun helt rævva kjedelig. Spill nå spillet og slutt å surmul så mye!

Og jeg er også utrolig lei av de der WOW og SHIIIIT. Håper forøvrig at AM får bli. At Aurora ryker bryr jeg meg ikke så mye om. Hun er bare en bortskjemt og trangsynt fjortisjente som rynker på nesen til alt som ikke har nok etikette og sutrer over alt som ikke gir henne rosaprinsesseoverdose.

Anonymous poster hash: af5f2...dc0

Gaaah, skulle jo ikke være anonym...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Ann Marielle instagram? Finner ikke :(

Anonymous poster hash: aa835...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caroline91

Har Ann Marielle instagram? Finner ikke :(

Anonymous poster hash: aa835...a0d

Det har hun :) @annmariellelipinska

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Men igjen.. Tror dere virkelig AM bryter helt sammen hvis det er hun som ryker? Og ville de vist henne gråte, hvis hun ryker ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men igjen.. Tror dere virkelig AM bryter helt sammen hvis det er hun som ryker? Og ville de vist henne gråte, hvis hun ryker ut?

Kan jo hende hun bare har dårlig samvittighet for å sende ut noen andre.. Tviler sterkt på at tv3 hadde vist klippet hvis det var virkelig slik som det så ut. AM er den eneste som spiller ordentlig der inne, så tror neppe hun ryker. Syntes hun fortjener å være.

Anonymous poster hash: dc42b...9f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caroline91

Kan jo hende hun bare har dårlig samvittighet for å sende ut noen andre.. Tviler sterkt på at tv3 hadde vist klippet hvis det var virkelig slik som det så ut. AM er den eneste som spiller ordentlig der inne, så tror neppe hun ryker. Syntes hun fortjener å være.

Anonymous poster hash: dc42b...9f7

Det ser ut som Lene står ved siden av henne, det er bare det jeg synes er rart. Hvis Lene blir den med fredningen mener jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er veldig rart hvis AM går ut. Med tanke på spoileren vi så nå, er det ikke litt vell for åpenbart liksom? Er det ikke litt sprøtt å vise det klippet om hun faktisk går ut? Kanskje Aurora går ut? Med tanke på hvor "kald" hun var da hun gikk ut sist vil jeg ikke tro at hun knekker helt sammen denne gangen.

Tipper Simone mister fredningen og at hun nye bruker den på å få ut Aurora. Hele gruppa sier jo til henne at Aurora må ut, og da følger hun sikkert de rådene.

Anonymous poster hash: aa835...a0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Jeg syntes det er veldig rart hvis AM går ut. Med tanke på spoileren vi så nå, er det ikke litt vell for åpenbart liksom? Er det ikke litt sprøtt å vise det klippet om hun faktisk går ut? Kanskje Aurora går ut? Med tanke på hvor "kald" hun var da hun gikk ut sist vil jeg ikke tro at hun knekker helt sammen denne gangen.

Tipper Simone mister fredningen og at hun nye bruker den på å få ut Aurora. Hele gruppa sier jo til henne at Aurora må ut, og da følger hun sikkert de rådene.

Anonymous poster hash: aa835...a0d

Jeg håper virkelig du har rett. Men, se på klippet, og frys bildet akkurat når AM begynner å gråte. Du ser at hun står bak Gabriel, og der står Lene også. Det er det jeg synes er så rart. Hvis ikke Lene står lengre bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig du har rett. Men, se på klippet, og frys bildet akkurat når AM begynner å gråte. Du ser at hun står bak Gabriel, og der står Lene også. Det er det jeg synes er så rart. Hvis ikke Lene står lengre bak.

Ja jeg så det. Men hva om AM egentlig står lengre bort men går til trappa for å bryte sammen der? Mulig jeg er optimist nå, men syntes det bare er litt vel rart å vise så mye hvis det faktisk stemmer med hva som skjer.

Jeg skjønner forresten ikke hvordan Simone tørr å hate AM så åpent når alle skjønner at det bare bunner i sjalusi. Hva er det AM liksom har gjort som er så fært? Annet enn å være pen?

Anonymous poster hash: aa835...a0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...