Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men mener å ha lest at kontrakten til LA ikke har gått ut og at hun da ville inn på PH15, så hvorfor dukket hun opp nå da? og hva er konsekvensene?



Anonymous poster hash: d1778...a64
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men mener å ha lest at kontrakten til LA ikke har gått ut og at hun da ville inn på PH15, så hvorfor dukket hun opp nå da? og hva er konsekvensene?

Anonymous poster hash: d1778...a64

Begge er jo TV3 så det går nok helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mener å ha lest at kontrakten til LA ikke har gått ut og at hun da ville inn på PH15, så hvorfor dukket hun opp nå da? og hva er konsekvensene? Anonymous poster hash: d1778...a64

Jeg har lest det jeg og. Men det var vel bare noe hun sa for at folk ikke skulle tro hun skulle inn i år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ca. fjerde gang under oppholdet så møter Mads ei jente som har "DET smilet og DEI AUGENE". Og nok en gang så "har eg lovd ho Ann Mariell at eg skal stå med ho til eg ryk ut, men det var før eg møtte Lene". Altså, det er jo en ærlig sak å tenke med pikken, men jeg må si meg kraftig imponert av korttidsminnet. Kan vi ikke kalle en spade for en spade - i det minste på voice over.

En annen som har problemer med korttidsminnet er vel Ann Mariell selv. Uttrykket high maintenance kommer litt for kort i møte med super-whine-bergenseren. Altså, misforstå meg rett - jeg digger at hun ikke er redd for å flørte med guttene og skape splid mellom jentene for å komme seg videre i spillet, men at hun i tillegg må gråte og sutre så fælt. Både når hun ikke får det som hun vil med guttene og jentene. Det var jo samme greia med Casper også. Først så var hun helt med når Casper foreslo å rundspille Amy litt, men så ble hun veldig lei seg da hun skjønte at han også var falsk mot henne.

Egentlig så digger jeg veldig hardt hvordan AnnM har klart å både overtale Aurora til å vende seg mot de andre jentene og manipulere både Aurora og Jesus til å sende ut Bamse Brakar. Jeg tror ikke Aurora skjønner det selv en gang at alt hun får sykt pepper for ligger hos AnnM. Men det er veldig gøy å se de to jentene sammen - endelig fant Aurora noen som overartikulerer hvert eneste ord nesten like mye som henne selv.



Anonymous poster hash: 0f723...3d3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå guud. En episode uten Audun. Dette kan bli vanskelig for meg.

Hun nye, Lene synes jeg var grusom i "fristet", kjeftet og smalt en hel del. Kan bli spennende å se om hun klarer å lage like mye oppstyr i Paradise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Nettopp sett tirsdagsepisoden. Alle parene ble rokkert på, og Lene A havnet på solo. Christer og Lene A hadde sex, så det er nok de som er kjærester. Rart hvordan Christer bare kan glemme AM. AM vil ha ut Mats. Mats vil ha ut Aurora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke christer samboer når han sjekket inn? Som han fortalte at han var i forsvaret til?

Noen som vet om lene antonsen fortsatt jobber som personlig trener og kostholdsveileder?
Synes hun ser ganske stor og usunn ut hvis trening og kosthold er levebrødet hennes....



Anonymous poster hash: 4767b...efe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke christer samboer når han sjekket inn? Som han fortalte at han var i forsvaret til?

Noen som vet om lene antonsen fortsatt jobber som personlig trener og kostholdsveileder?

Synes hun ser ganske stor og usunn ut hvis trening og kosthold er levebrødet hennes....

Anonymous poster hash: 4767b...efe

Christer hadde samboer som han løy til ja. Dama var utro uken etter han hadde dratt til "forsvaret".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det Mats sa til Ann M var litt uncalled for...

"gamle røy"... haha hva faen, for en taper han er .... trodde han var hyggelig jeg.



Anonymous poster hash: 1d364...7fb
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mats og Simone kan bare komme seg ut... ekle mennesker.



Anonymous poster hash: 1d364...7fb
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei i klassen min kjenner Mats. "Han er så søt, snill og sjenert. God gutt!" LOL - hvor, hva og hvem?? Ikke akkurat. Takler han ikke.

Likte Mats i starten, men nå vil jeg ha han på hue og ræva ut ;-) Håper Aurora eller AM får muligheten til å sende han ut. Buuurn ;-)

Savner Audun <3

Endret av johma92
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Noen som vet om lene antonsen fortsatt jobber som personlig trener og kostholdsveileder?

Synes hun ser ganske stor og usunn ut hvis trening og kosthold er levebrødet hennes....

Anonymous poster hash: 4767b...efe

Hæ? Stor og usunn? Hun er høy, har brede skuldre og litt smale hofter og har i tillegg store silikonpupper. Dette gjør at hun ser "stor" ut i forhold til de andre jentene men hun er jo skikkelig stram i kroppen og ser ikke mye usunn ut.

Jeg er imponert over Simone som klarer å høres dritings ut selv når hun er edru. Nasal og snøvlete. Hun burde prøve å ha det litt gøy der inne selv i stedet for å irritere seg over at andre har det gøy. Ann Mariell burde slutte å være så mye sammen med Aurora. Hun blir jo lettere Aurorafisert av det og det liker jeg ikke. Jeg er så lei av at Aurora hele tiden tror hun er så classy og så mye bedre enn alle de andre, når hun egentlig bare er en helt vanlig A4-dame med gjennomsnittlig utseende og klesstil. Hun er jo bare komisk. Skjønner ikke hvorfor AM gidder å være alliert med henne, det må jo være av medlidenhet eller en ren overlevelsesstrategi der inne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blubberella

Skjer med "WOW"?!

Det er et universalord som brukes hver gang hjernen til Lene Angelica eller Christer kobler ut og ikke klarer å komme opp med noe mer fornuftig. Christer synes sikkert det er sykt lættis å si wow hele tiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et universalord som brukes hver gang hjernen til Lene Angelica eller Christer kobler ut og ikke klarer å komme opp med noe mer fornuftig. Christer synes sikkert det er sykt lættis å si wow hele tiden.

Blir bare flau av det. Får lyst å si at de skal slutte å si det ordet, det høres så utrolig teit ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Blir bare flau av det. Får lyst å si at de skal slutte å si det ordet, det høres så utrolig teit ut.

I know! Jeg blir sliten av den woooow-inga deres. Omtrent like sliten som jeg blir av at Christer omtaler alt som "sykt lættis" og snakker om hvor lenge siden han sist fikk til å "wænke" :rolleyes:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker egentlig Ann Mariell bedre og bedre jeg. Syntes faktisk det var vondt å se hvordan Mats oppførte seg i mandagens episode. Han virket som en skikkelig godgutt i begynnelsen, men ser nå at han bare er en kåt drittsekk.

Også lei av Simone og den jævla dårlige engelsken hennes!

Hun har ikke dårlig engelsk da, hun snakker 100% irsk eller skotsk (husker ikke). Hun er halvt en av delene.

Anonymous poster hash: bc295...f91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...