Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forrige uke kom den ut på torsdag eller fredag:)

Håper du har rett.

Jeg vil se mandagen idag =) =)

Anonymous poster hash: 78b47...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I så fall håper jeg vi får se han spise brødskiver igjen

Brødskiver? What? :P

Anonymous poster hash: 14a64...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kokkosnøtta

Brødskiver? What? :P

Anonymous poster hash: 14a64...23b

I den ene episoden han var med i spiste han en brødskive på høykant mens han grilla Nico om hvem han skulle stemme ut. Sykt morsomt klipp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når legges mandagens episode ut på viaplay? =)

Anonymous poster hash: 78b47...f89

Den ligger ute nu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den ene episoden han var med i spiste han en brødskive på høykant mens han grilla Nico om hvem han skulle stemme ut. Sykt morsomt klipp.

Men der stoppa det vel for Labi.

Utrolig kvalm type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg angående Siri. Det verste av alt er jo at når Ann Marielle gikk ut i Dagbladet å sa at Siri var falsk inne på hotellet (noe som forøvrig virker helt rett), så klikka MANGE av deltagerne. Haha

Seriøst? Det har jeg ikke fått med meg. Nå blir jeg faktisk sint her jeg sitter. Ser ingen hvor falsk hun var? Det er alle jentene der inne, utenom Ann Mariell. Folk burde heller klikke for mobbingen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Axel ryker i kveld

Velkommen etter :fnise: Jeg blir forresten bare mer og mer betatt av Lord Audun... Haha!

Anonymous poster hash: 14a64...23b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen synes jeg Audun var en glatt og ekkel type, men nå.. Han er jo fantastisk. Sjarmerende, morsom og søt.

Han er ikke min type i det hele tatt, merkelige greier. Jeg er mer "MC-mann" enn soss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

I begynnelsen synes jeg Audun var en glatt og ekkel type, men nå.. Han er jo fantastisk. Sjarmerende, morsom og søt.

Han er ikke min type i det hele tatt, merkelige greier. Jeg er mer "MC-mann" enn soss

Helt enig ;) Ikke min type, men det er noe med hele han som er sjarmerende :P

Han "spiller" litt care, men det store hjerter hans skinner gjennom :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på når de to som hentet nico kommer inn? Skjønner heller ikke hva AM holder på med med Chris?! plaayer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunhill

Hvem kommer inn mandag? Syns jesus ser litt ut som casper jeg. Hvis labi kommer inn så må han være den ene soldaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Seriøst? Det har jeg ikke fått med meg. Nå blir jeg faktisk sint her jeg sitter. Ser ingen hvor falsk hun var? Det er alle jentene der inne, utenom Ann Mariell. Folk burde heller klikke for mobbingen.

Helt seriøst. Simone skrev på sin åpne Facebook-profil at det var dårlig gjort av AM å si noe sånt. Og Siri svarte at hun ikke skjønte hvorfor AM sa noe sånn.. Jeg sjekket for moro skyld om AM er venn med mange av deltagerne på Facebook (jeg er rar, jeg vet!), og hun og Mats er ikke venner. Så, skjer nok noe etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene Angelica Nilsen er den ene soldaten :)



Anonymous poster hash: 04253...d9c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt seriøst. Simone skrev på sin åpne Facebook-profil at det var dårlig gjort av AM å si noe sånt. Og Siri svarte at hun ikke skjønte hvorfor AM sa noe sånn.. Jeg sjekket for moro skyld om AM er venn med mange av deltagerne på Facebook (jeg er rar, jeg vet!), og hun og Mats er ikke venner. Så, skjer nok noe etterhvert...

Oi, spennende at de ikke er venner! Kan jo ha skjedd noe etter PH også da, men håper noe skjedde der inne. Det kommer inn ei blondine med langt hår senere, kanskje han faller for henne :fnise:

Endret av Påfugl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, spennende at de ikke er venner! Kan jo ha skjedd noe etter PH også da, men håper noe skjedde der inne. Det kommer inn ei blondine med langt hår senere, kanskje han faller for henne :fnise:

Det er flere hun ikke er venn med, altså.

Anonymous poster hash: cccb6...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

Helt seriøst. Simone skrev på sin åpne Facebook-profil at det var dårlig gjort av AM å si noe sånt. Og Siri svarte at hun ikke skjønte hvorfor AM sa noe sånn.. Jeg sjekket for moro skyld om AM er venn med mange av deltagerne på Facebook (jeg er rar, jeg vet!), og hun og Mats er ikke venner. Så, skjer nok noe etterhvert...

Helt seriøst, jeg er glad du er litt rar og sjekker slike ting :D

Er like rar selv, men ikke kreativ nok :P

Hva er vell livet foruten paradise :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...