Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kvinneline

Blir så sykt avhengig av denne serien hver sesong! Nesten litt flaut og komme på jobb på ungdomshuset i helgene som 25åring og høre at jeg faktisk er mer oppdatert enn de på 13-18 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjempesynsk...:D Hehe.

Anonymous poster hash: 14a64...23b

Det skjønner dere vel folkens?! Det er en av deltagerne eller noen fra produksjonen som spoiler... Bare gøy det da. Spoil mer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere de kutter ut forhåndsvisninger i påsken?



Anonymous poster hash: 1aad2...7c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

Tror dere de kutter ut forhåndsvisninger i påsken?

Anonymous poster hash: 1aad2...7c8

Wæ, nei det håper jeg virkelig ikke! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

^VG sin tv-guide viser lengre frem i tid bare så du vet det ;)

Neste tirsdag:

Påskeuken er i gang, og når deltakerne ankommer frokosten er det dekket til «Det siste måltid». Judas må ta et skjebnesvangert valg i en korsfestelsesseremoni, men dette hindrer ikke gjestene i å ta seg en fest når kvelden kommer.

Så akkurat tirsdagens ep. Synes det er hysterisk at de andre deltakerne ble så sinna på Aurora for spøken. Ja selvfølgelig har de fått cabin fever og blir helt på tuppa, men jeg synes det er helt drøyt å ta det så på alvor selv etter at spøken blir avslørt. Synes ikke det reflekterer noe videre bra på Nico. Én ting er panikken, men at han ikke greier å le det vekk er nesten verre.



Anonymous poster hash: 0f723...3d3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste fra Aurora: "Jeg har hørt at man ikke skal amme en baby når man er full men jeg trodde det var en myte"

:fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv3 spoiler veldig mye, da! På "i morgen"-klippet i onsdagens episode kan vi jo se at Mats sitter og diskuterer med Aurora på en fest. Tydelig at den festen kom etter parseremonien.

Det må jo bety at Nico eller Terminator ryker?



Anonymous poster hash: 19b13...d20
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fela, onsdagens episode!!! Aldri, ALDRI, har jeg sett noe så smertefullt kleint noen gang :sjokk:

Dette var virkelig helt hinsides!! Eller har jeg drømt?? Skjedde dette virkelig?!?!

Daten til Ann Mariell og Axel sier jeg bare................ :sjokkbla:

Jeg gjemte ansiktet i hendene sikkert 85% av hele episoden. Dette ble for mye!! :snurt:



Anonymous poster hash: 2e016...548
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noen dele litt mer om hva som skjer i morgen da?? Kom igjen ! :P



Anonymous poster hash: bc295...f91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fela, onsdagens episode!!! Aldri, ALDRI, har jeg sett noe så smertefullt kleint noen gang :sjokk:

Dette var virkelig helt hinsides!! Eller har jeg drømt?? Skjedde dette virkelig?!?!

Daten til Ann Mariell og Axel sier jeg bare................ :sjokkbla:

Jeg gjemte ansiktet i hendene sikkert 85% av hele episoden. Dette ble for mye!! :snurt:

Anonymous poster hash: 2e016...548

Hva skjedde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tv3 spoiler veldig mye, da! På "i morgen"-klippet i onsdagens episode kan vi jo se at Mats sitter og diskuterer med Aurora på en fest. Tydelig at den festen kom etter parseremonien.

Det må jo bety at Nico eller Terminator ryker?

Anonymous poster hash: 19b13...d20

Det har jo vært opplagt hele tiden og er dermed ikke en spoiler. Ingen andre enn nico og terminator står usikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig at Audun vinner! Han er en flott mann, og samtidig utrolig morsom for de som skjønner at han tuller.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror dere at Ole Fredrick, Casper, Labi eller Siri kommer inn igjen?

Tar gladelig en av dem tilbake mot at Aurora ryker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Tv3 spoiler veldig mye, da! På "i morgen"-klippet i onsdagens episode kan vi jo se at Mats sitter og diskuterer med Aurora på en fest. Tydelig at den festen kom etter parseremonien.

Det må jo bety at Nico eller Terminator ryker?

Anonymous poster hash: 19b13...d20

Eller Audun...?:/

Endret av Caroline91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Tar gladelig en av dem tilbake mot at Aurora ryker

Preach! Håper aller helst at Ole kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller Audun...?:/

Audun ryker ikke, han blir jo kåret til den beste pappaen. Han og gamla kan ikke røres ved.

Men det kan tenkes at Aurora backer ut av avtalen om å bytte partner med Jeanette, og da kan jo både Christer, Håkon og Nico ryke alt ettersom hvor Christer/Axel stiller seg. Jeg tviler på at noen ville vært sure på Aurora for at han nye ryker, med mindre han i affekt forteller alle sammen om det at hun løy for Mads/Ann Marielle om hva hun fortalte han før parsplitt.

Det virker i alle fall som om det skjer en omrokkering i hvem som skal gå hvor i løpet av torsdag formiddag. Ann Marell og Mads kommer muligens til å jobbe litt for at Sherminator skal bli på hotellet i og med at de ellers er så utsatt hos de "gamle" - muligens kommer Nicolina også til å prøve å dra i noen tråder.

Anonymous poster hash: 0f723...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...