Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skjer med Sherminator som har kommet inn på hotellet? På hvilken måte kan han der tilføre noe som helst?

Hah... "Jeg må ærlig medgi at dette hotellet imponerte meg, og jeg er meget fornøyd med å ha fått innpass her"

:ler: deretter en lang sonette med skingrende stemme...



Anonymous poster hash: 2e016...548
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha skjer med han nye. tidenes kleineste fyr



Anonymous poster hash: 214c1...9e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere Jeanet menete med at Aurora har drete seg ut?



Anonymous poster hash: 20187...bcb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

Hva tror dere Jeanet menete med at Aurora har drete seg ut?

Anonymous poster hash: 20187...bcb

Sikkert tatt livet av den babydukka. Nei, jeg aner egentlig ikke, men er veldig nysgjerrig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med Sherminator som har kommet inn på hotellet? På hvilken måte kan han der tilføre noe som helst?

Hah... "Jeg må ærlig medgi at dette hotellet imponerte meg, og jeg er meget fornøyd med å ha fått innpass her"

:ler: deretter en lang sonette med skingrende stemme...

Anonymous poster hash: 2e016...548

hahaha! synes han minte meg om noen ja, men kom ikke på hvem det var...... Sherminator var det!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så den nyeste episosen nå. Fy faen, hahaha, aurora tror hun er så smart og taktisk, og så en hun fortsatt dum som et brød... Elsker det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så den nyeste episosen nå. Fy faen, hahaha, aurora tror hun er så smart og taktisk, og så en hun fortsatt dum som et brød... Elsker det

Og hva skjer med Ann Mariell og Aksel (han nye)? Haha, trodde hun hadde LITT "klasse" :P

Anonymous poster hash: 14a64...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roookk

Sikkert tatt livet av den babydukka. Nei, jeg aner egentlig ikke, men er veldig nysgjerrig :fnise:

Aurora tok bildet til partneren til Jeanet, på tull for og skape kaos. Så klikket alle på aurora, hater den kjerringen..uff!!! håper hun er neste som ryker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag:

Storken ankommer hotellet og nå skal parforholdene settes på prøve. Alle parene får utdelt hver sin baby, det er klart for å leke mor, far og barn på Paradise Hotel! Navnediskusjoner, bleieskift og planer for hvordan man skal løse dette med baby og fest settes i gang. En ny gutt sjekker inn på hotellet og forsøker å imponere jentene med sang. Paranoiaen for morgendagens parspiltt brer seg sammen med babygråt og bleieskift.

Tirsdag:

Det ble en urolig natt på hotellet med mye babygråt, og de færreste oppførte seg som ordentlige foreldre. I dag skal den nye gjesten splitte et par og bli stefar i en av familiene, en av fedrene må derfor flytte inn på solo som alenefar. Gjengen bestemmer seg for å bli mer ansvarlige foreldre, men det hindrer ikke at noen finner på ablegøyer som skaper krangling, tårer og panikk. Finner den nye gutten sin plass på hotellet, eller blir han sendt hjem like fort som han kom inn?

Onsdag:

Paradise-babyene skal til kontroll på helsestasjonen og deretter sendes i fosterhjem. Det betyr at foreldrene nå har fri fra barnegråt og bleieskift. Derfor er det duket for en ny date, og den blir av den romantiske sorten. På kveldens Pandoras blir det belønning til det flinkeste foreldreparet, mens de dårligste foreldrene får en fryktet beskjed, og nye planer må legges.

Anonymous poster hash: 14a64...23b

hvor kan du se dette? så langt i forveien? :D

Anonymous poster hash: 768e0...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor kan du se dette? så langt i forveien? :D

Anonymous poster hash: 768e0...268

Er kjempesynsk...:D Hehe.

Anonymous poster hash: 14a64...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjempesynsk...:D Hehe.

Anonymous poster hash: 14a64...23b

Haha :D jeg har kun viaplay, så får kun sett 1 dag før alle andre, men om det er et sted hvor man kan se alle, så vil jeg gjerne ha den :laugh::fnise:

Anonymous poster hash: 768e0...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha :D jeg har kun viaplay, så får kun sett 1 dag før alle andre, men om det er et sted hvor man kan se alle, så vil jeg gjerne ha den :laugh::fnise:

Anonymous poster hash: 768e0...268

Hehe, nei, det er ikke det.. Dessverre :fnise:

Anonymous poster hash: 14a64...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei, det er ikke det.. Dessverre :fnise:

Anonymous poster hash: 14a64...23b

da får jeg bare pine meg gjennom det, hahaha. gleder meg sånn til onsdagens episode :) så du vet ikke 100 % at det er det som skjer? :) haha. sånn PH avhengig...:P

Anonymous poster hash: 768e0...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandagens episode:

Det er påskeuke på Paradise Hotel, og gjestene skal innta rollene fra Påskeevangeliet. To av deltakerne er Jesus og Maria, og rollene som disipler skal fordeles. Hvem skal være svikeren Judas, røveren Barabas og den onde Pontius Pilatus? Hvilke konsekvenser de ulike rollene har vil vise seg.



Anonymous poster hash: 14a64...23b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caroline91

Fant ut hva som skjedde, tror ikke hun la noe følelser i det kysset. Men, er det sånn at Mats ikke kan stille seg bak Ann Marielle på parseremonien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da får jeg bare pine meg gjennom det, hahaha. gleder meg sånn til onsdagens episode :) så du vet ikke 100 % at det er det som skjer? :) haha. sånn PH avhengig... :P

Anonymous poster hash: 768e0...268

Det som blir skrevet under hver episode, er fakta og har skjedd :P Hehe, guilty pleasure!

Anonymous poster hash: 14a64...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som blir skrevet under hver episode, er fakta og har skjedd :P Hehe, guilty pleasure!

Anonymous poster hash: 14a64...23b

hvor ser du det da? :) døøøds nysjerrig :fnise:

Anonymous poster hash: 768e0...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor ser du det da? :) døøøds nysjerrig :fnise:

Anonymous poster hash: 768e0...268

Ser ikke episodene noe sted.. Du må bare være litt Sherlock :P

Anonymous poster hash: 14a64...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...