Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mandag:

Storken ankommer hotellet og nå skal parforholdene settes på prøve. Alle parene får utdelt hver sin baby, det er klart for å leke mor, far og barn på Paradise Hotel! Navnediskusjoner, bleieskift og planer for hvordan man skal løse dette med baby og fest settes i gang. En ny gutt sjekker inn på hotellet og forsøker å imponere jentene med sang. Paranoiaen for morgendagens parspiltt brer seg sammen med babygråt og bleieskift.

Tirsdag:

Det ble en urolig natt på hotellet med mye babygråt, og de færreste oppførte seg som ordentlige foreldre. I dag skal den nye gjesten splitte et par og bli stefar i en av familiene, en av fedrene må derfor flytte inn på solo som alenefar. Gjengen bestemmer seg for å bli mer ansvarlige foreldre, men det hindrer ikke at noen finner på ablegøyer som skaper krangling, tårer og panikk. Finner den nye gutten sin plass på hotellet, eller blir han sendt hjem like fort som han kom inn?

Onsdag:

Paradise-babyene skal til kontroll på helsestasjonen og deretter sendes i fosterhjem. Det betyr at foreldrene nå har fri fra barnegråt og bleieskift. Derfor er det duket for en ny date, og den blir av den romantiske sorten. På kveldens Pandoras blir det belønning til det flinkeste foreldreparet, mens de dårligste foreldrene får en fryktet beskjed, og nye planer må legges.



Anonymous poster hash: 14a64...23b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Torsdag:

Parene på hotellet nyter tilværelsen uten barn i forkant av kveldens parseremoni der alle tror de vet hva utfallet blir, men på Paradise Hotel kan alt skje. Temperaturen blir høy, stemningen blir dårlig og beskyldninger flyr veggimellom på parseremonien der alt kommer på bordet. Var ikke alt så forutbestemt likevel, og hvem skal bo på rom sammen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag:

Storken ankommer hotellet og nå skal parforholdene settes på prøve. Alle parene får utdelt hver sin baby, det er klart for å leke mor, far og barn på Paradise Hotel! Navnediskusjoner, bleieskift og planer for hvordan man skal løse dette med baby og fest settes i gang. En ny gutt sjekker inn på hotellet og forsøker å imponere jentene med sang. Paranoiaen for morgendagens parspiltt brer seg sammen med babygråt og bleieskift.

Tirsdag:

Det ble en urolig natt på hotellet med mye babygråt, og de færreste oppførte seg som ordentlige foreldre. I dag skal den nye gjesten splitte et par og bli stefar i en av familiene, en av fedrene må derfor flytte inn på solo som alenefar. Gjengen bestemmer seg for å bli mer ansvarlige foreldre, men det hindrer ikke at noen finner på ablegøyer som skaper krangling, tårer og panikk. Finner den nye gutten sin plass på hotellet, eller blir han sendt hjem like fort som han kom inn?

Onsdag:

Paradise-babyene skal til kontroll på helsestasjonen og deretter sendes i fosterhjem. Det betyr at foreldrene nå har fri fra barnegråt og bleieskift. Derfor er det duket for en ny date, og den blir av den romantiske sorten. På kveldens Pandoras blir det belønning til det flinkeste foreldreparet, mens de dårligste foreldrene får en fryktet beskjed, og nye planer må legges.

Anonymous poster hash: 14a64...23b

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandagens episode = priceless



Anonymous poster hash: 2e016...548
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audun og Ariel= Smeeeeeelt!!! :rodmer::rodmer::rodmer::rodmer::rodmer::rodmer:

Ariel??

Anonymous poster hash: e9de3...070

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, mandagens episode er den beste så langt! Audun... :fnise:

Blir nesten forelsket i fyren når jeg ser han kose med lille prinsessa si :hug:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan gi et kort recap av mandagens episode for oss uten viaplay? 😇

Anonymous poster hash: 0de9b...2e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten forelsket i fyren når jeg ser han kose med lille prinsessa si :hug:

Jeg også! Det morsomste er jo at det virker så troverdig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan gi et kort recap av mandagens episode for oss uten viaplay?

Anonymous poster hash: 0de9b...2e2

Scroll til toppen. Ligger kort spoiler der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest TheRighteous

Ja det så jeg. Men tenkte på mandagen jeg :)

Okei, skrev det først, men så trodde jeg at jeg hadde misforstått. :) En fyr som heter Axel, som synger i kor og er supercreepy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhill

Okei, skrev det først, men så trodde jeg at jeg hadde misforstått. :) En fyr som heter Axel, som synger i kor og er supercreepy...

Det kan bli spennende, trenger noen som lager litt mer tv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ikke lang tid for Mads å glemme bloggern!!! Hahaha!!!

Jeg har en feeling på at AM dolker Mads i ryggen senere.

Anonymous poster hash: aa835...a0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke mandagens episode var så himla bra. Og ja, han nye er veldig creepy.



Anonymous poster hash: 78b47...f89
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...