Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Caroline91

Audun ryker ikke, han blir jo kåret til den beste pappaen. Han og gamla kan ikke røres ved.

Men det kan tenkes at Aurora backer ut av avtalen om å bytte partner med Jeanette, og da kan jo både Christer, Håkon og Nico ryke alt ettersom hvor Christer/Axel stiller seg. Jeg tviler på at noen ville vært sure på Aurora for at han nye ryker, med mindre han i affekt forteller alle sammen om det at hun løy for Mads/Ann Marielle om hva hun fortalte han før parsplitt.

Det virker i alle fall som om det skjer en omrokkering i hvem som skal gå hvor i løpet av torsdag formiddag. Ann Marell og Mads kommer muligens til å jobbe litt for at Sherminator skal bli på hotellet i og med at de ellers er så utsatt hos de "gamle" - muligens kommer Nicolina også til å prøve å dra i noen tråder.

Anonymous poster hash: 0f723...3d3

Åja, sorry :) Har ikke sett onsdagens episode enda. Beklager. Det står hvertfall i tv-guiden at det blir en parseremoni av den dramatiske sorten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aurora når hun blir kjefta på av Mats: Jeg forholder meg ikke til deg når du ikke kan holde en diskusjon...

Kan hun slutte? Hun er dum som en snus, slutt å bruk ord du ikke du forstår, eller vet hvordan og hvor det skal brukes...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Aurora når hun blir kjefta på av Mats: Jeg forholder meg ikke til deg når du ikke kan holde en diskusjon...

Kan hun slutte? Hun er dum som en snus, slutt å bruk ord du ikke du forstår, eller vet hvordan og hvor det skal brukes...

AMEN! For hver episode blir jeg litt mer irritert på henne. Det verste er jo at det går rykter om at hun vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Axel ryker på torsdag. Og Jeanette, Simone og Aurora bytter om på partnerne sine. Neste uke er det godt mulig at det kommer inn en tidligere gjest. Han skal spille Jesus. Og Triana sier: Jesus kommer TILBAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste onsdag:

Jomfru Maria og en av disippel-jentene skal på date der de møter en spesiell person. To nye deltakere, forkledd som romerske soldater, kommer inn på hotellet, og det skal vise seg at disse har stor innflytelse. Under kveldens Pandoras er kun noen utvalgte invitert, hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aurora om Mats:

"Han klarer ikke å ha en ren nok etikette til å prate".

Haha.

Det er den rareste setningen jeg har hørt. Hva er det med hennes forkjærlighet for ordet etikette? Hun er en parodi på ei sossejente..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora til Mats: Kan du la være og lage en scene?

I helsike, den jenta takler konfrontasjon dårlig! Men det er vel ikke så rart når du er gjennomført falsk



Anonymous poster hash: eee36...c4f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper ole kommer tilbake igjen :) Han bør bli Mr Paradis



Anonymous poster hash: c0a66...7ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Audun all the way! Og Ann Mariell. Håper de står i finalen.

Også håper man at Nicolina gamla ryker snarest selv om det også er litt artig at hun tør å være så direkte og småfrekk mens de andre jyplingene ikke har ordforråd en gang.

Aurora = FYYYYYYSJ så dumt og utrolig provoserende menneske. Huff. Klarer ikke si mer.

Mats irriterer meg sykt. Måten han er på, måten han står på, måten han går på osv. Blære.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så sykt lættis å se på hvordan paradise-deltakerne blir når de er konfrontert med løgn. Jeg ser jo at det er lett å legge på litt når du er på fylla (som sikkert Aurora gjorde da hun sleika ræv mot Mads), men jeg skjønner ikke hvorfor de gidder når de ikke evner å forsvare seg når de blir avslørt.

Særlig Nicolina liker jo å tro at hun er hakket over resten av gjengen, men selv hun ble jo busted. Det hjelper på en måte ikke at du har laga en cover-story for hva du har sagt og gjort når du reagerer med å bli akutt stressa når konfrontert. Jeg liker at det er noen tilstede på hotellet som kan gi oss en voice-over som forteller om det som skjer ut i fra et over 70 i IQ-perspektiv (den greia hennes med at hun drakk på annenhver "jeg har aldri" var faktisk lættis på ekte, men det hjelper så lite når hun ellers gjør 0 ut av seg og går og legger seg før alle andre har drukket opp første drink. Håper hun ryker snart.

Ann Mariell minner meg på mange måter om Victoria Norrman som var med i 2. sesong. Jeg skjønner jo på mange måter at hun er sykt fin ved siden av de andre jentene, og at gutta sikkert lett blir heit i toppen av henne, men det blir spennende å se hvor langt hun kommer på å flørte rundt. Jeg håper at de andre jentene får det med seg dersom hun fortsetter å flørte rundt (jeg tipper at Jesus vil bli en kandidat i påskeuken) slik at det blir drama, haha.



Anonymous poster hash: 0f723...3d3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episode 28 og først nå blir ordet allianse nevnt. For en drittsesong! Vil ha Kristian Rene inn igjen ass. Lage litt spill og liv.

Anonymous poster hash: aa835...a0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora er så dum haha

Når hun blir busta i løgn, og da hun ikke ville la seg påvirke av andre til å ikke drikke alkohol under amming, man må jo ha egene meninger :bond:

Bare møkk mellom øra.



Anonymous poster hash: 214c1...9e7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer på Audun hele veien! For en artig og god kar. Han prøver å leke så tøff, men alt jeg ser er bare en bamse som jeg vil klemme :fnise:

Det er snarere Christer jeg ikke tåler. Måten han snakker på .. hele han generelt. Også hun fra Stavanger, hun passer rett og slett ikke inn. Hun snakket så mye om å være oppriktig og ærlig, men vi ser jo hvordan hun oppfører seg mot de hun ikke liker. En person jeg virkelig ikke likte var Siri. Man skulle trodd at hun er så frigjort, og er så moderne og har oppriktige og gode meninger, men hun hadde jo hovedrollen når de drev og mobbet Ann Mariell, og det gjør meg sykt forbanna at ingen så at det var mobbing og at ingen reagerte. Så heier på Audun og Ann Mariell. Håper de står i finalen

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Labi som kommer igjen på mandag?



Anonymous poster hash: 14a64...23b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kokkosnøtta

Er det Labi som kommer igjen på mandag?

Anonymous poster hash: 14a64...23b

I så fall håper jeg vi får se han spise brødskiver igjen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I så fall håper jeg vi får se han spise brødskiver igjen

Hahaha! Åh, det håper jeg og

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Stemmer på Audun hele veien! For en artig og god kar. Han prøver å leke så tøff, men alt jeg ser er bare en bamse som jeg vil klemme :fnise:

Det er snarere Christer jeg ikke tåler. Måten han snakker på .. hele han generelt. Også hun fra Stavanger, hun passer rett og slett ikke inn. Hun snakket så mye om å være oppriktig og ærlig, men vi ser jo hvordan hun oppfører seg mot de hun ikke liker. En person jeg virkelig ikke likte var Siri. Man skulle trodd at hun er så frigjort, og er så moderne og har oppriktige og gode meninger, men hun hadde jo hovedrollen når de drev og mobbet Ann Mariell, og det gjør meg sykt forbanna at ingen så at det var mobbing og at ingen reagerte. Så heier på Audun og Ann Mariell. Håper de står i finalen

Helt enig med deg angående Siri. Det verste av alt er jo at når Ann Marielle gikk ut i Dagbladet å sa at Siri var falsk inne på hotellet (noe som forøvrig virker helt rett), så klikka MANGE av deltagerne. Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når legges mandagens episode ut på viaplay? =)



Anonymous poster hash: 78b47...f89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Når legges mandagens episode ut på viaplay? =)

Anonymous poster hash: 78b47...f89

Forrige uke kom den ut på torsdag eller fredag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...