Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lene Angelica Nilsen er den ene soldaten :)Anonymous poster hash: 04253...d9c

Nopes, Lene Angelica skal ikke være med på paradise i år.. Hun har fremdeles kontrakt med Kjærlighetsredet så hun har ikke lov til å være med på noe annet før den kontrakten går ut. Men hun kommer gjerne neste år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Caroline91

mange faktisk

Ja, hun er venn med: Audun, Aurora, Christer, Jeanette, som jeg kommer på i farten. Ingen bombe at hun ikke er venn med Casper, hahaha. Synes bare det var rart at hun ikke er venn med Mats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Helt seriøst, jeg er glad du er litt rar og sjekker slike ting :D

Er like rar selv, men ikke kreativ nok :P

Hva er vell livet foruten paradise :hjertesmil:

Haha! Jeg synes det er gøy å sjekke ut sånne ting! Aurora har jo også selv sagt at hun og AM er veldig gode venner nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nopes, Lene Angelica skal ikke være med på paradise i år.. Hun har fremdeles kontrakt med Kjærlighetsredet så hun har ikke lov til å være med på noe annet før den kontrakten går ut. Men hun kommer gjerne neste år

Hehe, det er bare noe hun har sagt slik at folk ikke skal tro hun var med på paradise, siden hun var på premierefesten :) Bare vent å se, jeg er 100% sikker.

Anonymous poster hash: 04253...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Magne som kommer på mandag? Han tok stor plass på finalefesten, så han kommer helt sikkert inn.

Anonymous poster hash: 18167...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandagsepisoden var ganske kjedelig. Hele sesongen har vært ganske skuffende, egentlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen etter :fnise: Jeg blir forresten bare mer og mer betatt av Lord Audun... Haha!

Anonymous poster hash: 14a64...23b

Jeg og - vet ikke hvorfor, men blir litt småbetatt av sånn arrogante typer 😍

Anonymous poster hash: fed5b...e6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

Jeg og - vet ikke hvorfor, men blir litt småbetatt av sånn arrogante typer 😍

Anonymous poster hash: fed5b...e6d

Han spiller nok litt mer arrogant enn hva han er også :) Tror han egentlig er ganske soft på innsida :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han spiller nok litt mer arrogant enn hva han er også :) Tror han egentlig er ganske soft på innsida :hjertesmil:

Han var så søt med "Ariel". Og gleden i øynene hans da han fikk vite at Pontius Pilatus var general. Audun :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

Han var så søt med "Ariel". Og gleden i øynene hans da han fikk vite at Pontius Pilatus var general. Audun :rodmer:

Haha :fnise: Jaa, han tok godt vare på Ariel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Aurora har skrevet på sin Facebookprofil at hun er i et forhold med Ole Fredrick. Hahaha. Jeg tror det er tull. Men, fint for dem isåfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror denne Lene Angelica og Gabriel Castano Iversen sjekker inn denne uken jeg altså. Ligner veldig!!
RXEzdDZO.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aurora har skrevet på sin Facebookprofil at hun er i et forhold med Ole Fredrick. Hahaha. Jeg tror det er tull. Men, fint for dem isåfall :)

I så fall vet jeg ikke hvem det er mest synd på.

Anonymous poster hash: aa835...a0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Så nettopp tirsdagsepisoden. Greit nok, Ann Marielle flørter veldig med de fleste guttene. Men, synes Simone er litt vel bitchy mot henne. Dessuten sier Simone at Ole ikke likte når Ann Marielle flørtet med han. Haha, morsomste jeg har hørt. Ole har vel vært en av de som har klint mest med Ann M, og det virket ikke som han klagde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp tirsdagsepisoden. Greit nok, Ann Marielle flørter veldig med de fleste guttene. Men, synes Simone er litt vel bitchy mot henne. Dessuten sier Simone at Ole ikke likte når Ann Marielle flørtet med han. Haha, morsomste jeg har hørt. Ole har vel vært en av de som har klint mest med Ann M, og det virket ikke som han klagde.

Ole? Han er jo ute.

Anonymous poster hash: a57eb...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caroline91

Ole? Han er jo ute.

Anonymous poster hash: a57eb...e85

Ja, han er fortsatt ute. Men, Simone begynte å snakke om han. At han ikke likte når Ann Marielle flørtet med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ann mariell - en utrolig vakker jente

Velger å kline med christer. En tragisk fyr som ser ut som en narkoman.

Dårlig smak...



Anonymous poster hash: 7b297...af2
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvem som vinner hele sulamitten... Jeg kan verifisere at det hvertall ikke er (Lord) Audun, har fra sikre kilder. Spennende!



Anonymous poster hash: b1f1a...277
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...