Gå til innhold

Livet som trebarnsmamma <3

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ellers er godklumpen blitt 10 uker alt! :daane:

Dette bildet tok jeg i stad, like blid selv om han er forkjøla:

Lar det ligge her i noen timer ;)

*bilde fjernet*

Endret av La Traviata
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er bare såå skjønn! :hjerte:

Skrevet

Sååå søt baby!! Hurra for ti uker :)

Skrevet

Takk for lillebror-skryt :nigo:

Halsen min er heldigvis bedre nå, men føler for en litt tidlig kveld. Lillebror har fortsatt litt feber og er tett, saltvann hjelper ganske bra - men det er verst om nettene. Spent på hvordan denne natta blir, vi prøvde å legge ham i stad men han roa seg ikke. Måtte dryppe nesa og amme litt til.

Snuppa har begynt å snakke med en overdreven nordnorskdialekt, aner ikke hvor hun har fått det fra! :ler: Det irriterer uten tvil vettet av eldstemann, så nå har de enda en ting å krangle om - hurra...

• Liker 1
Skrevet

Nordnorsk :tommel::nigo: Selv om overdrevne og tilgjorte varianter nesten er mer irriterende enn underholdende, men fra ei søt, lita jente er det kanskje bare morsomt :P

Skrevet (endret)

Ja, jeg måtte jo le, men etter en hel ettermiddag og kveld med ny nordnorsktalende datter (for hun var ikke Snuppa lengre, hun het nemlig Agnes), ble jeg en liten smule lei :fnise:

Endret av La Traviata
Skrevet

Hun er ganske festlig noen ganger ja :skratte:

Nå sover lillebror (og det er i hvert fall stille fra storesøsknenes rom). Sitter og nipper til en liten Jagermeister, i håp om at det skal jage vekk basseluskene! Av alle ting som ikke hjelper, smaker det i hvert fall godt! Er ikke så glad i konjakk.

Mannen står på kjøkkenet og lager et eller annet. Han sa det var en overraskelse og ville ikke ut med noe mer enn det. Spent! :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

Snill mann :nigo: Og forhåpentligvis snill jäger :fnise:

Skrevet (endret)

Joda, han glimter til iblant :) Han hadde lagd lapper som magen min tåler, med banan og bringebær, helt etter eget hode. De var gode, og veldig mettende!

Nå er det natta her :Gjesp:

Endret av La Traviata
  • Liker 1
Skrevet

God lørdagsmorgen :)

Lillebror var veldig tett i natt, har holdt på siden kl. 5 med å amme/dryppe & tørke nesen/amme igjen osv. Han har fortsatt feber, veldig som det skulle henge igjen!

Selv er jeg litt bedre i halsen, orker i hvert fall å være oppe og gjøre litt. Men det blir nok en rolig dag. Måtte avlyse en planlagt kortlagingshelg med ei venninne, håper vi får tatt det igjen en annen gang!

Skrevet

Han er en helskjønn baby altså :rodmer:

Kreativ frøken hun jenta di :ler:

Hurra for menn som lager mat! :nigo:

God bedring til dere!

Skrevet

Takk for det Tekola! :klem:

Okay, enten så er renselsen tilbake eller så har jeg fått tilbake mensen etter fødsel. Blæh!! :sinna:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...