Fibonacci Skrevet 30. august 2014 Forfatter #1861 Skrevet 30. august 2014 Takk for gratulasjoner! Mannen ble veldig glad for mansjettknappene. Han hadde ingenting til meg, men har lovt meg en gave senere. Fikk pumpa ut 150 ml + som er det jeg vanligvis får ut. Puh! Jeg var litt redd for at produksjonen hadde gått ned. Grått vær her og mye vind i dag, og er meldt regn. Godt vi skal være inne...
Lilleninja Skrevet 30. august 2014 #1862 Skrevet 30. august 2014 Gratulerer med bryllupsdagen Jippii, 150 ml + igjen
Fibonacci Skrevet 31. august 2014 Forfatter #1863 Skrevet 31. august 2014 Takk! Det ble en vellykka dobbel 40-årsfeiring i går, hadde det kjempegøy! Maten og kakene ble gode, store og små gjester koste seg og vi fikk mye fint. Lillebror fikk en bleiekake og noen leker fra venner som ikke hadde fått hilst på ham før nå, jeg og mannen fikk mye god vin, bolle fra Kosta Boda, jeg fikk en kopp til sjokoladedypping m.m. Ei venninne hadde også laget pengetrær til oss begge to, og laget kort til oss med masse bilder fra turer og opplevelser vi har hatt sammen. Lillebror var kjempesnill og grei i hele går, og de større barna fikk se på MGP Junior nede i stua. De gjestene som hadde med seg barn dro etter at MGP-vinneren var kåret, og noen ble igjen litt til. Ei venninne har overnatta her, og nå skal vi snart ha frokost. Tenk, lillebror sov til kl. 09 i dag! Jeg trodde ikke mine egne øyne! Men sååå deilig da, siden jeg ikke la meg før halv 2 i natt 1
*bakepulver* Skrevet 31. august 2014 #1864 Skrevet 31. august 2014 Wow, det var imponerende innsats av sovelillebror! Hørtes ut som en ordentlig koselig feiring.
Favole Skrevet 31. august 2014 #1865 Skrevet 31. august 2014 Høres ut som en vellykket og koselig feiring Og flinkis av en lillebror som skjønte at mor kunne ha behov for litt ekstra søvn
Mafalda Skrevet 31. august 2014 #1866 Skrevet 31. august 2014 Så hyggelig at feiringen ble topp, og ikke minst at Lillebror bidro med en liten ekstragave i dag morges! Herlig med sånne kvelder (og morgener!)
Fibonacci Skrevet 31. august 2014 Forfatter #1867 Skrevet 31. august 2014 Ja, det var veldig koselig i går! Her har vi tatt det veldig rolig i dag! Bare ryddet litt etter gårsdagens selskap, matet og kost med lillebror, sett litt film, vært ute i hagen og plukka bjørnebær og rips og ligget på sofaen med de største barna og hørt på siste episode av Tordivelen flyr i skumringen. Kos!! Spiste kalkun til middag og så dro venninna vår hjem etterpå. Deilig med en rolig dag, lillebror har sovet to lange dupper og vært så blid og god. Uka som kommer blir travel, så det er fint å lade opp litt. Ha en fortsatt fin kveld, vi skal prøve å legge ham snart siden han sovna litt over kl. 22 i går.
Fibonacci Skrevet 1. september 2014 Forfatter #1868 Skrevet 1. september 2014 Mandag, september og høst jo Jeg elsker høsten! Her er det pupping på gang, frokost har jeg også greid å få i meg. Skal til osteopaten kl. 11, og må ha med lillebror. Han er jo bare blid og rolig så lenge han har fått mat før vi drar. Han har begynt å sovne litt tidligere på kvelden, kl. 22, og sover til ca. kl. 05 om morgenen. I morges spiste han igjen kl. 06 og så sov vi til kl. 08! Han var kjempeblid både på stellebordet og i babygym'en, lå og pratet og hvinte og holdt på
Fibonacci Skrevet 1. september 2014 Forfatter #1869 Skrevet 1. september 2014 Forkjølelsen som jeg trodde var på retur har kommet tilbake og tatt med seg noen ekstra venner, for jeg er tett igjen og halsen er helt kaktus. Vondt å svelge! Det er vel en del av høsten det også, men kunne godt ha hoppa over det kjenner jeg
Fibonacci Skrevet 1. september 2014 Forfatter #1870 Skrevet 1. september 2014 Sitter her og drikker Dekadin Hot Drink og ammer. Og fryser i varm stue. Det gikk kjempefint å ha med lillebror til osteopaten, men jeg liker ikke helt det hun sier om bekkenet mitt. Det er slett ikke bra, og så lenge jeg ammer må jeg regne med å ha en del smerter og ikke kunne gjøre så mye som jeg pleier. Kan ikke jogge eller belaste tungt. Men får lov å gå små turer med vogn... Eldstemann ble med en kamerat hjem for å gjøre lekser og leke, så da blir det en litt roligere ettermiddag her. Når snuppa kommer fra SFO blir det lekser og deretter skal vi kjøre henne på svømminga. Eldste svømmer etter henne, men da tar mannen seg av henting og bringing. Deilig!
Kake-Kari78 Skrevet 1. september 2014 #1871 Skrevet 1. september 2014 Oi, sover lillebror i ett fra kl 22 til 5-tiden?? Hvor er det man bestiller sånne babyer, 'a?? Så kjipt at du er i ferd med å bli syk igjen, og at osteopaten i tillegg hadde dårlige nyheter ift bekkenet Er det såpass vondt at du kanskje burde vurdere å gå over til MME etter hvert? Eller tenker du å likevel bare presse deg gjennom smertene til lillebror etter hvert slutter å ville ha pupp av seg selv? Jeg ammet jo storebror til han var 15 mnd (da var han ikke interessert mer) og det tror jeg ALDRI at jeg hadde maktet hvis jeg i tillegg skulle slitt med smerter og trøbbel selv som en følge av det.
Sushi Skrevet 1. september 2014 #1872 Skrevet 1. september 2014 Nå vet jeg ikke helt hva en osteopat egentlig driver med, men hva med å gå til en fysioterapeut som tilbyr trening for å bedre bekkenet? Det fungerer veldig bra her i alle fall. Gratis er det også.
Løvsol Skrevet 1. september 2014 #1873 Skrevet 1. september 2014 Tydeligvis noe som går..går å snufser selv. Drikk masse vann og få deg så mye søvn som du klarer Kjedelig med bekkenplager. Men deilig å kunne gå noen turer hvertfall :-) Masse god bedring med både det ene og det andre
Fibonacci Skrevet 1. september 2014 Forfatter #1874 Skrevet 1. september 2014 (endret) Oi, sover lillebror i ett fra kl 22 til 5-tiden?? Hvor er det man bestiller sånne babyer, 'a?? Så kjipt at du er i ferd med å bli syk igjen, og at osteopaten i tillegg hadde dårlige nyheter ift bekkenet Er det såpass vondt at du kanskje burde vurdere å gå over til MME etter hvert? Eller tenker du å likevel bare presse deg gjennom smertene til lillebror etter hvert slutter å ville ha pupp av seg selv? Jeg ammet jo storebror til han var 15 mnd (da var han ikke interessert mer) og det tror jeg ALDRI at jeg hadde maktet hvis jeg i tillegg skulle slitt med smerter og trøbbel selv som en følge av det. Han har godt sovehjerte ja! De to andre var også sånn da de var på samme alder, men det endret seg etter hvert. Nyter det mens det varer! Jeg har tenkt å amme fram til han ikke vil det selv lengre, hvis ikke bekkenet blir radikalt verre da. Jeg ser såpass mange fordeler med ammingen, selv om han jo får en del MME om dagen også. Sånn som det er nå, har jeg litt vondter og ubehag, men ikke sånn at det ikke er til å leve med. Det mest frustrerende er alt jeg ikke kan gjøre, som å gå lange turer og ta meg skikkelig ut, trene som vanlig etc. Nå vet jeg ikke helt hva en osteopat egentlig driver med, men hva med å gå til en fysioterapeut som tilbyr trening for å bedre bekkenet? Det fungerer veldig bra her i alle fall. Gratis er det også. Jeg skal til fysio også, har time på fredag. Først en individuell time, og så skal jeg bli med på gruppetreningstimer som fysioterapeuten leder på treningssenteret som ligger vegg-i-vegg der. Det stedet jeg går til er en 'tverrfaglig' klinikk med både kiropraktorer, fysioterapeuter, akupunktør og osteopat, og de samarbeider. Det var osteopaten som foreslo den treningen hos fysio, men måtte ha henvisning fra fastlegen og har ikke greid å få time før nå denne uka. En osteopat ser mye på sammenhenger mellom ulike ting i kroppen, det er ganske komplisert og jeg forstår ikke alt det hun driver med, men hun ser etter skjevheter, stramminger og sånt i bekkenområdet, og trykker, 'drar' og manipulerer ulike punkter i bekkenet, ryggen, lårene, nakken og skuldrene mine. Tydeligvis noe som går..går å snufser selv. Drikk masse vann og få deg så mye søvn som du klarer Kjedelig med bekkenplager. Men deilig å kunne gå noen turer hvertfall :-) Masse god bedring med både det ene og det andre Takk for det! Litt turer er greit, heldigvis. Og så håper jeg at riktig trening kan gjøre ting bedre så jeg kan gjøre mer! Endret 1. september 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 1. september 2014 Forfatter #1875 Skrevet 1. september 2014 Har vært taxi fram og tilbake til svømminga, litt travelt siden eldstemann ikke kom hjem fra kameraten sin til avtalt tid og ikke svarte på mobilen. Menmen, jeg fikk tak i ham til slutt og han hadde jo nøkkel til huset og kom hjem mens vi andre var ute. Litt etter kom mannen fra jobb og begynte på middagen. Blir veldig oppstykka disse mandag ettermiddagene våre, nå er mannen avgårde for å levere eldste og hente mellomste, deretter blir det middag på noen av oss, så skal lillebror ha mat igjen og til slutt får eldstemann spist noe mer enn bare en pølse i all hast før trening. Selv er jeg totalt segneferdig og har vonde bihuler og sår hals, fryser og er varm på samme tid og lengter etter senga mi
Lilleninja Skrevet 1. september 2014 #1876 Skrevet 1. september 2014 God bedring Håper du får slappet av litt mellom slaga!
*bakepulver* Skrevet 1. september 2014 #1877 Skrevet 1. september 2014 Uff, god bedring! Garantert lettere sagt enn gjort med tre små, men prøv å slappe av og sove så mye som du klarer.
Løvsol Skrevet 1. september 2014 #1878 Skrevet 1. september 2014 Uff ♡ håper du får en god natts søvn så kroppen din får hentet seg inn ♡
Fibonacci Skrevet 1. september 2014 Forfatter #1879 Skrevet 1. september 2014 (endret) Takk dere! Tror jeg fikk ca. 10 minutter på sofaen i kveld uten noen forstyrrelser Er på vei i seng nå, og lillebror sovna før kl. 22! Håper dette er en trend som varer sånn at vi kan få bittelitt voksentid på kvelden før vi stuper i seng! Endret 1. september 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 2. september 2014 Forfatter #1880 Skrevet 2. september 2014 God tirsdag! Lillebror våkna litt før 6 for å få mat, og så var det kl. 7 og kl. 9. Før det hadde han sovet i ett siden 22 i går kveld! Formen er litt bedre. Skal kanskje, kanskje ikke på babysang i dag. Kommer an på sovinga hans. Ellers skal jeg prøve å få laget de takkekortene... Har tatt en del bilder, får se hva jeg får til! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå