Favole Skrevet 19. august 2014 #1761 Skrevet 19. august 2014 Håper virkelig det ordner seg med forsikringen! Det er så godt å bli sett på den måten, helt uventet og så sårt trengt. Håper du føler deg bedre, og at du får slappet av litt i kveld med mat og drikke innabords
Lilleninja Skrevet 19. august 2014 #1762 Skrevet 19. august 2014 Håper dere får det på forsikringa, ja, trengte jo ikke noe sånt nå! Sikkert ikke hverken økonomisk eller i hverdagen! Du har hatt nok å stri med i det siste Fint at du fikk deg et lite pust i bakken, nå må du bare få i deg noe mat og drikke! Og forresten, på dine vegne:
Gjest Tekola Skrevet 19. august 2014 #1764 Skrevet 19. august 2014 Guri, det suger! (i mangel av et bedre ord ) Håper, håper at forsikringa dekker!
Fibonacci Skrevet 19. august 2014 Forfatter #1765 Skrevet 19. august 2014 Takk jenter Har fått spist middag, det hjalp. Gikk meg en kveldstur på 4 km og oppdaget at sommeren virkelig er over og det er tid for refleks igjen. Kav mørkt enkelte steder. Så måtte jeg ut og hente mobilen til eldstemann som han hadde glemt igjen hos mamma. Nå gir jeg lillebror kveldspupp og skal snart stupe i seng. Tipper jeg sovner før hodet treffer puta... Natta! 1
Fibonacci Skrevet 20. august 2014 Forfatter #1766 Skrevet 20. august 2014 (endret) Trøtt i trynet. Ble liggende våken i går kveld/natt selv om jeg var kjempetrøtt, og har vært våken siden kl. 06. Mange tanker som svirrer. Vi lurer på om vi skal bytte ut kjøkkenet vårt, det er gammelt og slitt og må demonteres i forbindelse med at gulvet skiftes. Og så er det spørsmålet om når gulvet og kjøkkenet skal tas. Jeg mener at vi må ta det så fort som mulig, før høstferie og dåp. Orker ikke å leve med dette kaoskjøkkenet i en måned til! Gulvet er farlig å gå på. Lett å snuble i den digre humpen, både for ungene og oss. Hva hvis vi faller når vi bærer lillebror? Jaja... Skal på treff i dag med noen andre junimammaer fra Facebook Endret 20. august 2014 av La Traviata
Favole Skrevet 20. august 2014 #1767 Skrevet 20. august 2014 Jeg ville gått for nytt kjøkken dersom pengene strekker til, helt klart. Og like greit å bli ferdig med det når man først har bestemt seg, ingen vits å utsette det når problemet bare fører til irritasjon. Kos deg på treff
Fibonacci Skrevet 20. august 2014 Forfatter #1768 Skrevet 20. august 2014 (endret) Takk, Favole! Det var et veldig koselig treff, med hyggelige damer og nydelige bebiser. Lillebror var så blid og fornøyd atte! Nå gjør eldstemann lekser og snuppa kommer snart fra SFO. Må finne på noe til middag og mate lillebror (i motsatt rekkefølge) og så skal jeg ut og prøve å handle noen nye klær til begravelsen og til premiere + fest neste uke. I morgen skal jeg først til legen, så på helsestasjonen og veie, og deretter osteopaten. Mamma skal passe lillebror for første gang når jeg er hos osteopaten, er ikke alltid så lett å ha ham med nå som han er mer våken på ettermiddagene. I morgen kveld drar vi til svigers, og fredag formiddag er det begravelse. Lørdag er det hjem og ta siste lusekur... Sånn går no dagan Endret 20. august 2014 av La Traviata
Gjest Nesevisa Skrevet 20. august 2014 #1769 Skrevet 20. august 2014 Dere har virkelig fått kjørt dere i det siste! Håper kjøkkengulvkatastrofen blir det siste på en stund. Stemmer absolutt for å skifte ut kjøkkenet hvis dere har mulighet! Det er noe med å ta mest mulig på en gang når det likevel kommer til å bli kaotisk...
Fibonacci Skrevet 20. august 2014 Forfatter #1770 Skrevet 20. august 2014 Ja, jeg tror vi går for nytt kjøkken altså - det måtte jo byttes ut om ikke så altfor lenge uansett. Det betyr større lån, men det er innenfor det vi kan klare. I tillegg til det store spørsmålet NÅR? kommer også HVOR skal vi gjøre av oss når gammelt gulv og kjøkken skal vekk, og nytt installeres. Og ikke minst HVORDAN det nye kjøkkenet skal være? Har noen ideer, og en del ting jeg har irritert meg over ved det gamle, som vi nå har sjansen til å gjøre noe med. Vil også ha større kjøleskap og større fryser, har alltid plassmangel der!
Fibonacci Skrevet 20. august 2014 Forfatter #1771 Skrevet 20. august 2014 (endret) Da har jeg fiksa skjorte-body og penbukse til lillebror, dress og skjorte til eldstemann og til og med et antrekk til meg selv å ha i begravelsen. Gikk for det svarte skjørtet som passer til alt, og en burgunderrød bluse med litt mønster. Fikk meg også nye jeans som faktisk satt fint Adjø, gravidbukser og joggebukser!!! Endret 20. august 2014 av La Traviata 1
kisskissbangbang Skrevet 20. august 2014 #1772 Skrevet 20. august 2014 Åh, den følelsen av å komme tilbake i vanlige klær etter svangerskapet!
Fibonacci Skrevet 20. august 2014 Forfatter #1773 Skrevet 20. august 2014 Det er helt fantastisk!! Alt stresset i det siste har i hvert fall gjort meg tynnere, om ikke annet!
Favole Skrevet 20. august 2014 #1774 Skrevet 20. august 2014 Jeg savner noen av gravidbuksene, noen av de fine var jo så sykt gode på
Fibonacci Skrevet 20. august 2014 Forfatter #1775 Skrevet 20. august 2014 Åh, jeg har en mamma-strikkejakke jeg har brukt i maaange år. Sinnsykt deilig å ha på!
Fibonacci Skrevet 20. august 2014 Forfatter #1776 Skrevet 20. august 2014 Jeg tror forresten det var like før lillebror lo på stellebordet i dag tidlig! *smeeelt*
Fibonacci Skrevet 21. august 2014 Forfatter #1778 Skrevet 21. august 2014 Ja, det er herlig! Ammet et par ganger i natt/i morges og nå ligger lillebror og sover mens jeg spiser frokost. Må snart vekke ham og gjøre ham klar til legetime litt før kl. 10. Må ha henvisning til fysioterapi, og litt generell oppfølging etter fødsel. Så har vi veiing på helsestasjonen kl. 12, og så skal mamma passe lillebror mens jeg er hos osteopaten. Synes bekkenet har vært verre i det siste Ha en fin dag, alle!
*bakepulver* Skrevet 21. august 2014 #1779 Skrevet 21. august 2014 Oi, her har det gått for seg. Jeg kan vel bare si kondolerer, auda for kjøkkengulvet, jippi for vanlige klær og god bedring for bekkenet. Og nawwww! for babylatter Håper du får en fin dag!
Lilleninja Skrevet 21. august 2014 #1780 Skrevet 21. august 2014 God bedring med bekkenet Så teit at det skulle bli verre nå Håper det går bra på veiing og alt annet i dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå