Favole Skrevet 25. august 2014 #1821 Skrevet 25. august 2014 Blir sliten bare av å lese om dagene deres innimellom Og god bedring til deg Så kjedelig at det ble sånn med svømminga til eldstemann, dårlig at ingen møtte
Fibonacci Skrevet 25. august 2014 Forfatter #1822 Skrevet 25. august 2014 Ja, veldig dumt Håper flere møter opp neste gang! Lille frøken Vims glemte dessuten igjen de nye svømmebrillene og badehetta i garderoben. Satser på at de dukker opp i 'gjenglemt'-kassa. Nå er alle lekser gjort, alle mager er mette, og jeg har feber og er ganske gåen, kjenner jeg. Skolebilder ble forøvrig tatt i dag, og vi måtte inn og se og ta stilling til hva vi skulle ha og ikke ha... Forsåvidt greie bilder, men vi fikk mye finere bilder i fjor så vi avbestilte denne gangen. Dyrt er det også, skolestarten har tært litt på lommeboka og nå venter jeg fælt på foreldrepengene...
Sushi Skrevet 25. august 2014 #1823 Skrevet 25. august 2014 For en superkvinne du er! Nå håper jeg du får hvile litt og blir fort frisk igjen.
Fibonacci Skrevet 26. august 2014 Forfatter #1824 Skrevet 26. august 2014 Superkvinne er jeg nok ikke, men sove og slappe av fikk jeg heldigvis gjort i går kveld Såpass at jeg lå litt våken i natt med feber og tett nese. Nå kommer snart mamma for å passe lillebror mens jeg er hos tannlegen. Gruer meg! 1
Fibonacci Skrevet 26. august 2014 Forfatter #1827 Skrevet 26. august 2014 (endret) Takk! Det gikk greit, tannlegen var fornøyd sånn alt i alt, bare så synd at det er en gammel fylling (fra en annen tannlege) som skaper trøbbel. Har blitt et lite hull under den, så den må det gjøres noe med - men ikke før om 3 uker. Det hadde gått supert med lillebror mens jeg var borte, han tok en flaske med Nan (er oppe i 165 ml nå) og sovna. Og han sover enda! Her har jeg rukket å spise skikkelig frokost og rydde litt. Noe er galt! Foreldrepengene har kommet, så jeg må ta unna regningsbunken og få sendt inn noen papirer, samt ordne med fastlege for lillebror. Og så skal jeg ta det med ro og prøve å bli bedre til i morgen. Er fryktelig tett og har vondt i ørene, slapp og sliten og synes bittelitt synd på meg selv... Endret 26. august 2014 av La Traviata
Lilleninja Skrevet 26. august 2014 #1828 Skrevet 26. august 2014 Så flink du har vært i dag, sikkert litt luksus når han sover så godt/lenge og du får gjort noe? Lov å synes synd på seg selv, spesielt når man er syk og sliten! God bedring
Fibonacci Skrevet 26. august 2014 Forfatter #1829 Skrevet 26. august 2014 (endret) Takk Lilleninja! Nå er jeg dautrøtt... Det går i ett om dagen, og jeg er fortsatt ganske redusert. Går melkeproduksjonen ned når man er syk? Pumpa meg i stad og fikk bare 90 ml på begge. Da hadde han akkurat spist på det ene brystet, men på det andre burde det jo vært mer. Mistenker litt at det var dårlig batteri på pumpa, eller bare defekt meieri God natt, må amme og sove I morgen er en ny og travel dag! Endret 26. august 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 27. august 2014 Forfatter #1830 Skrevet 27. august 2014 Hei hei Ligger her og ammer, må opp og få avgårde skolebarna om litt. Tenk, i dag er lillebror 2 måneder gammel! Go'ingen min Vi skal på barselgruppe på helsestasjonen i dag, blir spennende å se hvordan gruppa er Og i kveld skal jeg på premiere! Og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg!
Favole Skrevet 27. august 2014 #1831 Skrevet 27. august 2014 2 mnd allerede synes ikke det er så lenge siden vi satt her og heia på fødsel! Håper du får ei grei barselgruppe, ser for meg at det er veldig kjekt å ha Kos deg på premiere! Ang klær har jeg ingen tips, er max blank på slikt
Sushi Skrevet 27. august 2014 #1832 Skrevet 27. august 2014 Pleier du å pumpe på kvelden? Det er vanlig å få ut mindre på kveldstid enn på dagtid, i alle fall.
Gjest Tekola Skrevet 27. august 2014 #1833 Skrevet 27. august 2014 Oiiii! To måneder alt! Guri, så fort tiden går! Klær er visst bra å ha på seg når man skal ut blant folk, har jeg hørt. Utover det aner jeg ikke
Fibonacci Skrevet 27. august 2014 Forfatter #1834 Skrevet 27. august 2014 (endret) Sushi: Ja, har gjerne pumpa på ettermiddagen (ikke seint på kvelden) og da pleid å få ut ca. 150 ml til sammen. Skal pumpe mer etterpå også, så lillebror får mye morsmelk mens jeg er borte i kveld (han får Nan også, da). Hehe Tekola, har tenkt å ha på klær ja Men bør vel slenge på meg noe litt mer pynta enn de vanlige dongeribuksene og en ammevennlig topp Endret 27. august 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 27. august 2014 Forfatter #1836 Skrevet 27. august 2014 (endret) Tida flyyyr ja! Barselgruppa var kjempekos Hyggelige damer, virker som vi blir en bra gjeng! Var 8 stk., og en som ikke kunne komme. Bra miks av gutter og jenter, de fleste født i juli - bare lillebror og en til som var junibarn. På vei til premiere nå! Fant en kjole i skapet som ikke så helt ille ut, men måtte klemme puppestellet inn i en trang stroppeløs BH for å få brukt den da Har allerede angst for å dra fra lillebror, kommer til å savne ham sånn! Men gleder meg veldig også! Endret 27. august 2014 av La Traviata 1
Gjest Nesevisa Skrevet 27. august 2014 #1837 Skrevet 27. august 2014 men måtte klemme puppestellet inn i en trang stroppeløs BH for å få brukt den da Wææ, pass på så du ikke får brystbetennelse nå da! (Hilsen klok av skade) Kos deg på premiere!!
Lilleninja Skrevet 27. august 2014 #1838 Skrevet 27. august 2014 Håper du får en fin kveld på premiere, og ikke savner lillegutt ALT for masse
*bakepulver* Skrevet 27. august 2014 #1839 Skrevet 27. august 2014 Kos deg i kveld! Krysser fingrene for at puppene oppfører seg pent!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå