Fibonacci Skrevet 20. september 2014 Forfatter #2022 Skrevet 20. september 2014 Takk! Lillebror sov til 08 i morges! Han er en drøm om natta altså. Er trøtt i dag, siden jeg satt oppe til 02 og lagde dåpsinvitasjoner De to eldste skal være med foreldrene mine på hytta fra i dag til i morgen, alt er ferdig pakka og de blir snart henta. Så skal mannen ut og kjøpe ny parkett for å reparere kjøkkengulvet.. Det gjelder å finne noe som er rimelig likt det vi har. Ellers skal jeg jobbe videre med invitasjonene, rydde og vaske. Mye enklere når de største barna er ute av huset
Fibonacci Skrevet 20. september 2014 Forfatter #2023 Skrevet 20. september 2014 Mannen fikk tak i lik parkett som vi har fra før! Yay! Og han begynte med å jobbe med kjøkkengulvet med en gang, så jeg og lillebror rømte huset. Gikk en lang tur på 5,6 km og fikk vondt i bekkenet.. Men godt å gå litt. Han sov mesteparten av turen, og nå er det amming igjen... Kjøkkenet er heeeelt kaos, jeg orker ikke være der engang. Og vi får svigers på middag i morgen. Skal bake eplepai til dessert, men det får bli i morgen formiddag.
Millimani Skrevet 20. september 2014 #2024 Skrevet 20. september 2014 Så bra han fikk tak i lik parkett! Da er vel kjøkkengulvet snart helt fint igjen Ja, er det ikke rart hvor mye enklere det blir når man har barnefri fra de største barna Hehe Så godt at du fikk deg en lang tur også, men da er det vel greit å hvile bekkenet litt nå
Fibonacci Skrevet 21. september 2014 Forfatter #2025 Skrevet 21. september 2014 Takk Millimani! Jeg fikk laget ferdig noen dåpsinvitasjoner i går kveld, og så koste vi oss med en sein lammemiddag og Vikings på TV. Sovna kl 01 og sov til 07 i dag morges, da var lillebror sulten. Så samsov vi og puppet videre til kl 10! Da ringte snuppa fra hytta for å prate litt. Koselig start på dagen! Har satt på fårikålgryta og driver og ordner i stand til svigers kommer på middag etterpå. Svigerfar skal hjelpe mannen litt på kjøkkenet også. Og så kommer de største barna hjem i kveld! De koser seg på hytta, går turer, bygger trehytte og lager armbånd.
Fibonacci Skrevet 21. september 2014 Forfatter #2027 Skrevet 21. september 2014 Fin start, litt mer hektisk fortsettelse av dagen... Jeg kan forøvrig ikke anbefale å kombinere middagsselskap, cranky baby med magebesvær og reparasjon av kjøkkengulv... 1
Kake-Kari78 Skrevet 21. september 2014 #2028 Skrevet 21. september 2014 Huff, skjønner at det ikke var den beste komboen, ja Men i hvert fall bra at mannen får reparert gulvet selv da, og at dere attpåtil fikk tak i lik parkett Da vil det vel antakelig ikke bli synlig i det hele tatt? Håper du får en litt roligere kveld nå, og en god natt etter hvert
Favole Skrevet 21. september 2014 #2029 Skrevet 21. september 2014 Ikke? Høres jo virkelig ut som en ideell kombo det der Håper resten av kvelden byr på litt avslapping
Fibonacci Skrevet 21. september 2014 Forfatter #2030 Skrevet 21. september 2014 Takk! Ble litt sofasitting, men mange turer ned på soverommet også. Lillebror sovner jo aldri i kveld... Har puppet og puppet. Flaske fikk han tidligere i kveld. Tror det er noe som plager ham, med magen muligens. Og så blør jeg litt igjen. Hadde en liten blødning for 2 uker siden, trodde først jeg hadde fått tilbake mensen, men det var det heldigvis ikke. Og i dag har det kommet litt til. 12 uker etter fødsel! Er ikke det litt rart?
Fibonacci Skrevet 21. september 2014 Forfatter #2031 Skrevet 21. september 2014 Ipanema: Det blir nok litt synlig, men forhåpentligvis ikke så veldig. Skal slipe overgangen også, det hjelper nok. De fikk i hvert fall gjort ca. halve jobben i dag, og det var bra. Resten tar de etter høstferien. Vi skal jo til Spania, og svigers skal til London og Oxford. 1
Sushi Skrevet 22. september 2014 #2032 Skrevet 22. september 2014 Rart med blødning så lenge etter fødsel. Du har ikke smerter?
Millimani Skrevet 22. september 2014 #2033 Skrevet 22. september 2014 12 uker etter fødsel. Er det ikke vanlig at mensen kommer tilbake innen den tid?
Sushi Skrevet 22. september 2014 #2034 Skrevet 22. september 2014 Alt er vel normalt, men så lenge man nattammer så er det i alle fall vanlig at mensen holder seg borte. Men superbabyen til La Traviata sover jo så godt på natta, så er vel ikke helt umulig at eggløsninga er tilbake?
Fibonacci Skrevet 22. september 2014 Forfatter #2035 Skrevet 22. september 2014 Æsj nei, vil ikke ha tilbake mensen ennå! Leserinnlegget mitt har kommet på trykk i dag! Har fått mange positive tilbakemeldinger! Ellers klarte vi å sove til halv 11 i dag... Litt slitne, ja! 1
Løvsol Skrevet 22. september 2014 #2036 Skrevet 22. september 2014 Så bra at leserinnlegget på på trykk!!!!
Fibonacci Skrevet 22. september 2014 Forfatter #2037 Skrevet 22. september 2014 Takk! Det var flott at det kom på trykk, og de ga det en fin plassering også, med bilde av skolen og alt. Har fått mange fine kommentarer i løpet av dagen, og håper bare at det kan hjelpe litt i hvert fall! Blør bittelitt i dag også. Litt smerter av og til, men det har jeg hatt sånn nå og da en stund... Er ikke mensen heller, det holder lenge å bruke truseinnlegg. Nå spiser jeg knekkebrød med salami og ser på TV med det ene øyet. Trøtt, og skal legge meg snart! I kveld har jeg sittet og fjernet ørti smååå smååå fliser fra hånda til snuppa. Hun fikk dem på SFO i dag. Veldig vondt, men hun var tapper! Og så fikk hun et par sjokoladebiter etterpå. Ellers i dag: amming, flaskemating, lekser, handling, middag, kjøring att og fram til svømming for begge barna, amming, flaske osv. Nå er alle 3 i seng! Puh...
Millimani Skrevet 22. september 2014 #2038 Skrevet 22. september 2014 Får håpe du har fått bort alle flisene da! Hva gjorde hun på SFO når hun fikk alle de flisene da? Travel mandag som vanlig
Fibonacci Skrevet 22. september 2014 Forfatter #2039 Skrevet 22. september 2014 Hun kom borti en 'flisevegg' som hun kalte det. Hun må ha falt og tatt for seg med hånda mot en vegg med noe ujevnt treverk, tror jeg. Det var ikke lett å få det ut, når jenta satt og rista av smerter! Følte meg som en monster-mamma
Millimani Skrevet 22. september 2014 #2040 Skrevet 22. september 2014 Skjønner at det ikke var lett, hverken for deg eller henne. Men sånt kan skje, og så får vi håpe det ikke skjer igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå