Leopanter Skrevet 22. september 2014 #2041 Skrevet 22. september 2014 Jeg leste leserinnlegget ditt ( ), og det var veldig fint! Du fikk fram saken på en god måte. Får håpe budskapet når fram Håper du får hvilt ut godt etter nok en travel dag!
Fibonacci Skrevet 23. september 2014 Forfatter #2042 Skrevet 23. september 2014 Takk Leopanter! Nå kjenner jeg at jeg ble nysgjerrig... Bor du i samme område som meg? Ligger og ammer som vanlig på denne tiden. Må egentlig veeeldig på do... I dag har vi ingen planer før osteopat-time kl. 14. I kveld skal jeg også hente PramPack'en vi skal leie i ferien! Det begynner å nærme seg avreise!
Mafalda Skrevet 23. september 2014 #2043 Skrevet 23. september 2014 Tipper jeg rett hvis jeg tror at en ferie er akkurat det du og resten av familien trenger nå? Sol, varme, late dager, og best av alt: ikke noe kjøkkengulv eller invitasjoner eller kjøring og henting?
Leopanter Skrevet 23. september 2014 #2044 Skrevet 23. september 2014 Takk Leopanter! Nå kjenner jeg at jeg ble nysgjerrig... Bor du i samme område som meg? Vi har en felles KG-venn på facebook, også så jeg at hun likte innlegget ditt der Sneik meg til å lese det da jeg så det dukka opp 1
Fibonacci Skrevet 23. september 2014 Forfatter #2045 Skrevet 23. september 2014 Jeg skjønner Legg meg gjerne til som venn på FB, så slipper vi å 'snike', hihi Det var så kaldt her i dag morges, bare 5 grader! Det var ganske kjølig i stua også, så jeg satte på panelovnen for første gang i høst. Lillebror blir så fort kald på hender og føtter, spesielt når han ligger på gulvet og leker. Synes det er litt vanskelig å kle på ham 'riktig' når vi skal ut for tida, for det har vært varmt lenge, men nå er det nok på tide med ulldress, lue, tynne votter, vognpose og bilstolpose.
Fibonacci Skrevet 23. september 2014 Forfatter #2046 Skrevet 23. september 2014 Tipper jeg rett hvis jeg tror at en ferie er akkurat det du og resten av familien trenger nå? Sol, varme, late dager, og best av alt: ikke noe kjøkkengulv eller invitasjoner eller kjøring og henting? Det skal bli såååå herlig! Gruer meg til alt stresset før avreise og er spent på flytur med baby, men når vi kommer fram blir det kun avslapning!
Millimani Skrevet 23. september 2014 #2047 Skrevet 23. september 2014 Er noen dager siden jeg satte på ovnene hjemme hos meg nå. Var vel 7 grader i 9-tida i morges. Tydelig at det går mot høst nå, selv om jeg fortsatt ser mest grønne trær. Sikkert deilig med en Spania-tur nå ja Håper det går bra med lillebror på flyet, det er jo flyturen som er utfordringa ved å ta med seg babyer til Syden.
Fibonacci Skrevet 23. september 2014 Forfatter #2048 Skrevet 23. september 2014 Satser på at det går bra på flyet, og at han sover en del. Ammer ved take-off og har med flasker. Gikk oss en tur på 3 km tidligere i dag, deilig med høstluft! Så var lillebror med meg til osteopaten, sjarmerte henne i senk og sovna mens hun behandlet meg. I kveld har jeg vært avgårde og henta PramPack hos en som leier ut. Jeg var visst heldig som fikk den i høstferien, for det var 7 stk. som hadde sendt forespørsler etter meg. Sitter og ammer, er helt kjørt i ryggen etter nok en travel dag.
*bakepulver* Skrevet 23. september 2014 #2049 Skrevet 23. september 2014 Bare tanken på flytur med baby... du er tøffere enn toget! 1
Fibonacci Skrevet 23. september 2014 Forfatter #2050 Skrevet 23. september 2014 (endret) Måtte til med pinsetten igjen for å få ut noen rester av fliser fra hånda til snuppa. Stakkars liten, her er et lite utdrag fra den seansen: Snuppa: 'Åh, jeg må tenke på noe fint... Tusenfryd! AU!! Spania! Bading hele dagen! ÅÅÅHH! AU!!! Ehhh... Sol! Bare fine dager... Spania, Spania, Spania!!! AUUUAUUAUU! Er du ferdig snart? Oi, det var ikke sååå vondt faktisk. Hmmm... Bading, fine turer... AU!!! Bare fine ting hele dagen... Sove i 12 timer... ÆÆÆHH!!!' Jeg: 'Sånn, da var vi ferdige!' Endret 23. september 2014 av La Traviata 1
Lilleninja Skrevet 23. september 2014 #2052 Skrevet 23. september 2014 Flinke mamma og flinke storesøster som ordner flisa
Fibonacci Skrevet 24. september 2014 Forfatter #2053 Skrevet 24. september 2014 (endret) Heisann! Vi er tidlig på farten i dag. Skal trille til skolen alle sammen og få tak i T-skjorter med 'Bevar xxxx skole 1.- 10. trinn' på. Foreldrene på skolen skal ha dem på i Formannskapsmøte på Rådhuset i kveld, hvor skoleendringene skal diskuteres. Både jeg og mannen skal dit, må ha med lillebror også. De eldste skal til foreldrene mine etter skolen. Ellers i dag må jeg begynne å pakke til ferien! Skal også vaske litt mer tøy og sende avgårde de siste dåpsinvitasjonene. Fysio i ettermiddag. Endret 24. september 2014 av La Traviata 1
Kake-Kari78 Skrevet 24. september 2014 #2054 Skrevet 24. september 2014 Så flink mamma du er, som står på sånn for skolen til barna dine! Man trenger sånne ildsjeler i samfunnet, for politikere tenker som oftest bare penger, penger, penger, og turer frem uten tanke for at tiltakene jo ofte får store konsekvenser for enkeltindividene Og stakkars snuppa med fliser i fingeren, det er vondt Plutt hadde fått flere fliser i foten i sommer etter å ha løpt barbent på terrassen til foreldrene mine, og jeg syntes det var SÅ fælt å pine ham sånn da jeg prøvde å få dem ut...
Fibonacci Skrevet 24. september 2014 Forfatter #2055 Skrevet 24. september 2014 Ja, det er så fælt å 'plage' barna sånn - selv om det må gjøres! Vi fikk ut alt i går da, så nå håper jeg at det ikke blir flere skader før ferien! Fysioterapeuten måtte avlyse timen min pga sykdom, så da har vi hatt en rolig ettermiddag istedet. Lillebror har sovet 2 lange dupper og jeg har faktisk fått gjort litt til en forandring! Har sortert sommerklær til Spania-tur og ulltøy, vanter og luer. Vasket en del tøy også. Nå skal jeg spise middag og gi ham flaske, og så drar vi først til mamma med svømmebagen til eldstemann (han skal på trening senere i dag), og så på møte på Rådhuset. Håper de innser at det er massiv motstand mot forslaget deres, og at de kommer til å bli svært upopulære foran valget neste år..
Gjest Doh Skrevet 24. september 2014 #2056 Skrevet 24. september 2014 Håper ikke det er hit dere skal, for her er det meldt regn flere dager neste uke. Vi har tredje dagen med regn i dag, men skal heldigvis bli fint de to siste dagene Ellers gikk det veldig fint for oss å fly med baby. Ingen ørepropper selv om jeg ikke ammet på vei opp og ned. Grining ble det, men det var fordi han var så trøtt. Hjalp å få sove en halvtime i krybba de hadde på flyet da
Fibonacci Skrevet 24. september 2014 Forfatter #2057 Skrevet 24. september 2014 (endret) Doh: Vi skal på fastlandet, det er meldt litt regn i helga men fint neste uke Kos dere de siste dagene! Vi foreldre møtte opp mannsterke på Formannskapsmøte, og var 'veggpryd' med like T-skjorter og greier. Var over 100 tilhørere der! Lillebror var med, og sjarmerte damer i senk, hihi Etter hvert ble han litt urolig, så mannen gikk ut med ham. Det kom ikke fram så mye nyttig på møtet egentlig, men det var snakk om å lage et folkemøte om skolesaken, og mye fram og tilbake om prosessen og veldig lite konkret om saken. Oh well... Lillebror har begynt å bli så sinna på puppen. I kveld var han IKKE fornøyd med høyre (dumme) pupp i det hele tatt. Måtte gjøre klar en flaske med en gang, og den gikk ned på høykant. Håper bare ikke jeg holder på å få mindre melk, jeg må bare amme ofte... Men slitsomt når han bare sutrer og spytter ut puppen. I kveld har vi bretta et tonn med tøy, pakka litt og sett på Idol og Vikings-finalen. Senga kaller... Endret 24. september 2014 av La Traviata
Sushi Skrevet 25. september 2014 #2058 Skrevet 25. september 2014 Her har vi også en lillebror som er utålmodig på puppen for tida (særlig på den ene)... Frustrerende! I går hadde jeg tilfeldigvis litt pumpa melk på ei flaske i kjøleskapet, og det endte med at jeg måtte gi ham den før jeg fikk amma, fordi han bare hylte på puppen. Prøver å si til ham at han må suge og ikke skrike til puppen, så kommer det melk etterhvert! 2
Fibonacci Skrevet 25. september 2014 Forfatter #2059 Skrevet 25. september 2014 Ja, hadde de bare hørt på oss Sushi! Vi skal snart på babysvømming, og så er det hjem og fortsette å pakke og ordne til ferie! Vi drar i morgen! Hjelp!!
Gjest Nesevisa Skrevet 25. september 2014 #2060 Skrevet 25. september 2014 God tur! Håper ferien blir herlig for både store og små
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå