Fibonacci Skrevet 17. september 2014 Forfatter #2001 Skrevet 17. september 2014 Jeg har ikke prøvd den ennå Sushi, har arvet den av søsteren min. Men hun syntes den var super i hvert fall, og brukte den veldig mye! Sitter og funderer på et leserinnlegg om endring av skolene her i kommunen... Det skal være formannskapsmøte neste onsdag, og da skal i teorien 'alle' bli hørt. Skal gjøre alt jeg kan for å komme meg på det møtet, vi er mange engasjerte foreldre som ikke ønsker at 1.-4. trinn skal bli borte fra den fine nærskolen vår.
Fibonacci Skrevet 17. september 2014 Forfatter #2002 Skrevet 17. september 2014 (endret) Koselig på barseltreff i dag! Såå deilig å sitte ute i finværet Lillebror var litt urolig, fant ut etterpå at det var en stooor bæsjebleie på gang Var hos ostepaten og fikk ordna litt opp med bekkenet. Men den treningen hos fysio er muligens for hard kost ennå... Får ta en time til og se hvordan det går. Har drevet med lillebror, lekser og middag, nå får han flaske Mannen har kjørt eldstemann på svømming, snuppa har laget armbånd til bestevenninna si og jeg har kikka på billetter til Skjønnheten og udyret sammen med Snuppa Endret 17. september 2014 av La Traviata 1
Favole Skrevet 17. september 2014 #2003 Skrevet 17. september 2014 Høres ut som en bra dag, koselig med barselgruppetreff synes du den fungerer bra?
Fibonacci Skrevet 17. september 2014 Forfatter #2004 Skrevet 17. september 2014 Ja, absolutt! Alle jentene er veldig koselige, og vi har en del til felles. Det er mange flergangsmødre, og 3 stk. som bor i nærheten av oss (og har barn på samme skole og sånt). Det er en som bare snakker engelsk (hun forstår norsk), men det går kjempegreit det også. Lillebror er blant de eldste babyene, de fleste er født i juli men vi har mye å prate om føler jeg. Nå har jeg brukt mesteparten av kvelden til å skrive leserinnlegg til lokalavisa om skoleendringene. Sliiiten nå! Mannen leste gjennom og syntes det var bra. Har endret litt og lar det hvile til i morgen, skal få en annen mamma på skolen til å lese og kommentere også. 1
Leopanter Skrevet 17. september 2014 #2005 Skrevet 17. september 2014 (endret) Du virker som en engasjert og driftig mamma, altså! Bra at dere står på for skolen deres! Åh, barseltreff Det er en fantastisk ting, så godt å komme seg ut og møte likesinnede! Endret 17. september 2014 av Leopanter
Fibonacci Skrevet 18. september 2014 Forfatter #2006 Skrevet 18. september 2014 Takk for det, Leopanter! Lillebror har ligget ved puppen i nesten en time nå, og jeg må på do... I dag er det babysvømming, gleder meg til det! I kveld er det dåpstreff også, og de to eldste skal være hos mamma og pappa. 1
Mafalda Skrevet 18. september 2014 #2007 Skrevet 18. september 2014 Bare kjapt innom for å heie litt på leserinnlegg og engasjement! Håper dere kan få kommunen til å snu i planene sine. Lettere sagt enn gjort, men er dere mange og pågående nok er det alltids håp... Stå på!
Fibonacci Skrevet 18. september 2014 Forfatter #2008 Skrevet 18. september 2014 Takk Mafalda! Det skal vi gjøre! Nok en travel dag er snart over. Lillebror koste seg sånn på babysvømminga! Lå og fløt på ryggen og smilte og babla Han ble som forrige gang litt sliten de siste 10 minuttene, det gjaldt flere babyer som var der. Han sover ikke så mye på dagtid for tida, tilsammen kanskje 1 time.. Så jeg får ikke gjort stort annet enn å være med ham og ta unna litt i huset. Var på dåpstreff i ettermiddag, og det var jo kjempehyggelig! Møttes i kirken og fikk en del praktisk info om dåpen, det var sang og musikk, småprat og kaffe og kanelsnurrer. Mange kjente fjes fra barselgruppa og rundtomkring. Og det beste av alt; kusina til ungene som er 14 år (blir 15 år i januar) får lov å være fadder likevel! Og hun skal synge i kirken! Åh, gleder meg Hun har en utrolig vakker stemme! Skal synge 'Den fyrste song'. Nå har vi sittet her og stappa takkekort i konvolutter og skrevet på adresser, over 30 kort tilsammen. Noen av dem leverer jeg personlig nå i helga, resten må sendes i morgen (så blir jeg ferdig med det, hehe). Så var det bare dåpsinvittene igjen.. Jeg får bare ikke tid til alt! Er så trøtt om kveldene. Helt zombie. Hver dag er stappfull. Gaah! Skal jammen bli godt med ferie snart! 1
Fibonacci Skrevet 19. september 2014 Forfatter #2009 Skrevet 19. september 2014 Fredag! Sliten i dag jeg. Uka har vært så travel, og jeg sov urolig i natt. Hodepine og vonde pupper. Ammet kl 06 for å få tømt dem, og lillebror ligger fortsatt og suger. Skulle egentlig til Oslo i dag og trille tur med et par andre jenter, men orker ikke. Vi tar en rolig dag hjemme. Eldstemann slutter tidligere på fredager og kommer hjem halv 2. Han skal i bursdag i ettermiddag, og jeg skal til fysio halv 5. Lillebror er hele 12 uker i dag! 1
Løvsol Skrevet 19. september 2014 #2011 Skrevet 19. september 2014 Gratulerer med 12 uker Nyt en rolig fredag frem til det blir planer utover ettermiddagen
Fibonacci Skrevet 19. september 2014 Forfatter #2012 Skrevet 19. september 2014 Takk! Det blir visst ikke fullt så rolig likevel, i stad mens jeg lå i senga og ammet ringte telefonen, det var fysioterapeuten som lurte på om jeg kunne komme halv ett istedet. Skal til mamma om en times tid så hun kan trille litt med lillebror mens jeg er der. Han er veldig sulten/utålmodig i dag, har ammet i to timer, og gitt flaske med 230 ml! Driver og planlegger dåp og ser på dåpspynt. Tenkte å bestille litt på nettet.
iingvild Skrevet 19. september 2014 #2013 Skrevet 19. september 2014 Hvilke butikk ser du i? Trenger tips!
Fibonacci Skrevet 19. september 2014 Forfatter #2014 Skrevet 19. september 2014 (endret) iingvild: Jeg kikka på http://www.decorium.no Bestilte bordløper, lys, servietter, et par pynteting og bordkort-stæsj. Har også forhørt meg om bestilling av dåpskake (marsipankake med bilde) og det går i orden her på det lokale bakeriet. Fikk sendt avgårde takkekortene (takk og lov! ) og kjøpt noen plagg til lillebror på salg. Sommerklær til 75 % - perfekt til Spania-tur! Og ulltøy til høsten/vinteren til 50 %. Mamma hadde trilla ham i 1 times tid mens jeg var hos fysioterapeuten, og da sov han godt hele veien. Fikk flaske, og nå sover han igjen! I kveld blir det taco! Håper alle får en deilig fredagskveld Endret 19. september 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 19. september 2014 Forfatter #2015 Skrevet 19. september 2014 (endret) Deilig med en rolig kveld! Idol, Nytt på nytt, Skavlan, rødvin i glasset og sjokkis på bordet. Eldstemann har vært i bursdag, og vi andre har spist taco. Ungene har pakka sakene sine til hyttetur med foreldrene mine i helga, og så har de dusja og lagt seg. Lillebror er også i seng, fine blide gutten min med de mange ansiktsuttrykkene *bilde fjernet* Endret 20. september 2014 av La Traviata 1
Millimani Skrevet 19. september 2014 #2017 Skrevet 19. september 2014 Såå skjønn gutt Deilig med taco da, det har ikke jeg spist på evigheter
Mafalda Skrevet 20. september 2014 #2020 Skrevet 20. september 2014 Herlige bilder!! Håper dere får en strålende helg, alle fem!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå