Fibonacci Skrevet 25. september 2014 Forfatter #2061 Skrevet 25. september 2014 Takk for det! Det blir nok bra til slutt... Men altså... For en dag! Alt skjærer seg, jo! Babysvømming var kjempegøy, men jeg mista klokka mi på gulvet i garderoben så det ble en diger sprekk i glasset. Så mista jeg telefonen i gulvet på badet hjemme og glasset i skjermen er knust. Jeg finner ikke alle flaskene til lillebror, og noen av dem mangler lokk. Og UV-trekket jeg bestilte til Bugaboo Bee'en har ikke kommet i posten. Jeg har ikke parasoll... Kalesjen er jo ganske stor da. Men hva ville dere gjort? Og så et spørsmål; mannen mener at vi bare må ha flasker med Nan som er mindre enn 100 ml. I forhold til reglene. Men det finnes jo ikke så små! Dere som har fløyet med små babyer, hvordan gjorde dere det med flaskene?
Sushi Skrevet 25. september 2014 #2062 Skrevet 25. september 2014 Barnemat er lov i alle størrelser! Det eneste er at dere kan bli bedt om å smake på dem (hvis de er mulig å åpne, tror ikke de ber dere åpne ferdigblanda MME, f.eks.). Det går nok helt fint! Stor kalesje som kan dras helt ned så lillebror ikke får sol på seg er vel nok? Så dumt med klokka og telefonen, et uhell kommer sjelden alene...
Millimani Skrevet 25. september 2014 #2063 Skrevet 25. september 2014 Takk for det! Det blir nok bra til slutt... Men altså... For en dag! Alt skjærer seg, jo! Babysvømming var kjempegøy, men jeg mista klokka mi på gulvet i garderoben så det ble en diger sprekk i glasset. Så mista jeg telefonen i gulvet på badet hjemme og glasset i skjermen er knust. Jeg finner ikke alle flaskene til lillebror, og noen av dem mangler lokk. Og UV-trekket jeg bestilte til Bugaboo Bee'en har ikke kommet i posten. Jeg har ikke parasoll... Kalesjen er jo ganske stor da. Men hva ville dere gjort? Og så et spørsmål; mannen mener at vi bare må ha flasker med Nan som er mindre enn 100 ml. I forhold til reglene. Men det finnes jo ikke så små! Dere som har fløyet med små babyer, hvordan gjorde dere det med flaskene? Det blir nok bra til slutt ja Kanskje du får tak i sånt UV-trekk i Spania hvis det ikke har kommet før dere drar? Men en stor kalesje må da være greit nok det også, skulle jeg tro. Så synd at klokka di og mobilen din er skada, det er vel bare typisk at sånt skjer, og det er sånt som ikke skal skje. Du har kanskje en annen telefon du kan bruke mens du venter på å det knuste glasset, eller får kjøpt deg ny Klokker har de nok også i Spania, så du får se hva som er best for deg...klokke med sprekk i glasset, skifte glass i klokka hjemme eller i Spania, eller kjøpe ny klokke her eller der
Fibonacci Skrevet 25. september 2014 Forfatter #2064 Skrevet 25. september 2014 (endret) Både klokka og telefonen virker altså, men det ser ikke bra ut. Får skifte glass når vi kommer hjem igjen. Og jeg har fått låne en parasoll av ei snill dame i barselgruppa! Så det blir nok bra Lillebror fikk prøve vogna m/Baby Cocoon i stad, og likte den godt! Smilte og babla i vei Nå er koffertene klare, og mannen pakker vogna i PramPacken. Skal legge meg snart, må bare sterilisere den siste runden med flasker. God natt! Endret 25. september 2014 av La Traviata 1
Mafalda Skrevet 26. september 2014 #2067 Skrevet 26. september 2014 Goood tur! Og for å si det sånn: Det skal være litt kaos før avreise, det hører nesten med Og da blir det bare en ekstra lettelse når dere endelig er på plass i flyet. Da får det gå som det går, og det vil helst gå godt! Håper flytur med lillebror går fint og at dere får en topp ferie!
Lilleninja Skrevet 26. september 2014 #2068 Skrevet 26. september 2014 God tuuuur Ta med litt fint vær til Norge
Fibonacci Skrevet 26. september 2014 Forfatter #2071 Skrevet 26. september 2014 (endret) Takk for det, alle sammen! Slet litt med å sovne i går kveld, litt for mye stressa tanker og reisefeber. Snuppa og eldstemann er på skolen og mannen jobber hjemmefra fram til vi drar. Barna slutter kl 13 i dag og kommer rett hjem, og så kjører vi! Skal fly fra Gøteborg, så det blir en lang biltur først. Flyet går kl 19 i kveld, så det blir laaangt på natt før vi er helt framme i leiligheten. Ønsker alle en god helg og en fin høstferie, dere som skal ha det! Endret 26. september 2014 av La Traviata 1
Favole Skrevet 26. september 2014 #2072 Skrevet 26. september 2014 God tur og god ferie! Håper dere får det kjempefint
Fibonacci Skrevet 27. september 2014 Forfatter #2073 Skrevet 27. september 2014 (endret) Takk! Vi kom fram langt på natt, i øs pøs regnvær! Flyturen gikk over all forventning, lillebror var så rolig og grei. En liten (vel, egentlig ganske stor) strek i regninga er at leiligheten ikke har vann... Men det blir fiksa nå. Det er grått, men oppholdsvær her, så når mannen har vært i butikken og vi har fått frokost blir det en tur ut. Godt å være framme, og i dag feirer vi at lillebror er 3 måneder gammel! Endret 27. september 2014 av La Traviata 1
Fibonacci Skrevet 28. september 2014 Forfatter #2075 Skrevet 28. september 2014 I dag har vi hatt mye sol og varme, deilig! Starta med en dukkert i bassenget, deretter dro vi en tur til en fin fjellandsby og spiste lunsj og gikk litt rundt. Avsluttet med sein middag på havna her hvor vi bor. Vi koser oss masse!
Løvsol Skrevet 29. september 2014 #2076 Skrevet 29. september 2014 (endret) Høres deeeilig ut Fikk dere ordnet opp med vannutfordringen? Endret 29. september 2014 av Løvsol
Fibonacci Skrevet 29. september 2014 Forfatter #2077 Skrevet 29. september 2014 Ja, vi fikk vannet tilbake på lørdag, så alt er i orden nå! Litt stress der og da, tror mannen skulle ønske han snakket litt mer spansk ja Trøtt i dag, lillebror våkna kl 03 i natt, og jeg som er så bortskjemt med å sove hele natta føler meg dermed som et vrak. Sitter her med god kaffe og hører på mann og baby som pludrer sammen på badet. De store barna ser på film på iPad. Planen for dagen er strandtur! 1
Kake-Kari78 Skrevet 29. september 2014 #2078 Skrevet 29. september 2014 Åh, det høres SÅ deilig ut, og godt dere fikk ordnet opp med vannet igjen, Kos dere masse videre i solen og med strandtur
Fibonacci Skrevet 30. september 2014 Forfatter #2079 Skrevet 30. september 2014 Takk Ipanema! Her er det morgenamming på gang. Lillebror krangla noe veldig med puppen i går ettermiddag, men i dag er det visst greit. Han hadde vondt i magen også, så restaurantbesøket vårt i går kveld ble heller slitsomt... Gikk bare til en lokal pizzeria heldigvis, så det var kort vei hjem igjen. 20-24 grader her nede for tida, veldig behagelig temperatur! Det var nydelig på stranda i går, og det var sååå deilig å bade! I dag skal vi til Ronda, en flott by som ligger på kanten av en kløft oppi fjellene. 1
Gjest Tekola Skrevet 30. september 2014 #2080 Skrevet 30. september 2014 Ronda er nydelig! Var der på Spania-turen vår i fjor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå