Fibonacci Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #2161 Skrevet 9. oktober 2014 FOR et vær som ruller over oss akkurat nå! Torden, lyn i ett sett og et utrolig regnvær! Heh, glad jeg ikke skal ut!
Millimani Skrevet 9. oktober 2014 #2162 Skrevet 9. oktober 2014 Sånn har det vært her også i kveld! I over en time holdt det på før det ga seg. Stakkars pusekatten min, jeg er glad jeg hadde noen beroligende dråper til henne! Håper de små barna ikke har vært livredde i kveld. Og så sånt vær i oktober da...
Fibonacci Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #2163 Skrevet 9. oktober 2014 (endret) De to minste sover over alt bråket, men eldstemann har hatt problemer med å sovne. Han var ikke redd, fikk bare ikke ro på seg, og det skjønner jeg godt! Nå er han også i drømmeland Jeg har lagt meg nå, har så rar følelse i beina. De dovner liksom bort, det prikker som om de 'sover'. Selv om jeg går rundt. Ekkelt, håper det går over til i morgen. Endret 9. oktober 2014 av La Traviata
Lilleninja Skrevet 10. oktober 2014 #2164 Skrevet 10. oktober 2014 I dag er det forresten 1 år siden jeg fant ut at lillebror var på vei Ble jo veldig overrasket, men glad da det første sjokket hadde lagt seg. Og for en berikelse i livene våre han er! Elsker ham så uendelig høyt! Åååh, såå kooos Hadde ikke vært det samme uten, nå Håper de dovne beina gir seg :/ Kan det ha noe med bekkenet å gjøre? Jeg fikk sånn en dag, husker ikke om jeg hadde sittet eller ligget, men når jeg da begynte å gå rundt så var begge beina helt dovne :/ Det er ekkelt!
Fibonacci Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #2165 Skrevet 10. oktober 2014 Ja, jeg tror det er bekkenet som gjør det. Hadde jo behandling hos osteopaten i går, og hun gjorde ganske mye rart. Kanskje kroppen som reagerer. Denne natta har vært litt rar. Det tordenværet varte jo til langt på natt, og lillebror våkna kl. 04 og ville ha mat, så etter det samsov vi fram til kl 07. Da lagde han lyder, men bare hylte da jeg prøvde å amme. Nå har jeg lært litt av tidligere episoder, så jeg prøvde smokk, byssing og magemassasje, og han roet seg litt en stund før jeg prøvde med pupp igjen. Og da gikk det! I dag skal vi ut og handle bordkort til dåpen og antrekk til festen for både ham og meg. Men først; frokost og beksvart kaffe! 1
Lilleninja Skrevet 10. oktober 2014 #2166 Skrevet 10. oktober 2014 Aaah, det kan sikkert være en reaksjon på det jaaa ) Så bra at det funket å roe han ned litt først, og så puppe Kos deg med frokost og kull-kaffe
Løvsol Skrevet 10. oktober 2014 #2167 Skrevet 10. oktober 2014 Merkelig vær vi har fått dette døgnet ja. Voldsomt regnvær, torden og lyn. Kan vel trygt si at høsten har kommet... Koselig med sånn "uhell" da Høres ut som han gir dere mye lykke, så da er det ingen sak Ha en strålende dag
*bakepulver* Skrevet 10. oktober 2014 #2168 Skrevet 10. oktober 2014 Noen uhell er bedre enn andre! Kos dere, og lykke til med shopping i dag!
Fibonacci Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #2169 Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Takk! Vi har vært på langtur og shoppet i dag, fikk kjøpt inn stæsj til bordkort og funnet penklær til lillebror. Men ikke til meg selv. Prøvde ikke engang... Ble mer enn nok med annen shopping, mating og et akutt bleieskift, hehe. Tar heller en tur ut alene en kveld og prøver å finne noe. Skulle kanskje møte en venninne også, men så ble det for knapp tid. Og så havna vi i kø på vei hjem. Brukte dobbelt så lang tid som vanlig! Nå er vi hjemme, jeg ammer lille luring og mannen lager taco med kyllingkjøttdeig God fredagskveld, alle sammen! Endret 10. oktober 2014 av La Traviata
Gjest Siyha Skrevet 10. oktober 2014 #2170 Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Rart at vi var på samme sted og at jeg ikke så deg egentlig. Vet ikke om jeg hadde turt å hilse da, spesielt siden mannen var med og han vet ikke at jeg henger på KG engang God helg! Endret 10. oktober 2014 av Siyha
Fibonacci Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #2171 Skrevet 10. oktober 2014 Hei Siyha! Det er jo kjempestort der, så kanskje ikke så rart? Vi var mest i den nye delen, jeg har fortsatt trøbbel med å finne fram etter at de bygget ut! Takk, og god helg til deg også!
Gjest Siyha Skrevet 10. oktober 2014 #2172 Skrevet 10. oktober 2014 Hei Siyha! Det er jo kjempestort der, så kanskje ikke så rart? Vi var mest i den nye delen, jeg har fortsatt trøbbel med å finne fram etter at de bygget ut! Takk, og god helg til deg også! Ja, det er stort. Jeg har hengt der veldig mye i permisjon, liker ammerommet så godt og lekekroken på Lille Persille. Kanskje vi ses der en annen gang
Fibonacci Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #2173 Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Ja, det kan godt hende! Jeg er der av og til, selv om jeg bor et stykke unna. Har vokst opp i området og har flere venner der fortsatt. Stelle-og ammerommet var jo fantastisk! Sånn skulle det vært overalt! Litt urolig kveld hittil, lillebror slo seg vrang ved puppen igjen, var nok overtrøtt. Fikk flaske og ble lagt, sovna veldig fort. De to eldste somla fælt med kveldsmat og stell (som vanlig), og eldstemann kom på at han hadde en pose med våte, møkkete klær i sekken fra da han falt i en vanndam på skolen. Fyttikatta, som det stinka! Det ble en ny klesvask der, gitt. Nå er det fotball på TV, kjeeedelig... Og den rare kriblinga i beina er tilbake. For mye gåing og/eller bilkjøring i dag? Merker det mest når jeg sitter/ligger. Endret 10. oktober 2014 av La Traviata
captiva Skrevet 10. oktober 2014 #2174 Skrevet 10. oktober 2014 Da har vi vokst opp i samme område gitt. 😊
Fibonacci Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #2175 Skrevet 10. oktober 2014 Åja? Hvor hen da? Send meg en PM da
captiva Skrevet 10. oktober 2014 #2176 Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Done Endret 10. oktober 2014 av HopsiDeisi
Fibonacci Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #2177 Skrevet 10. oktober 2014 Mottatt, HopsiDeisi! Så artig da, (KG)-verden er ikke stor! Men altså; uææææhh, jeg tror jeg har 'restless legs syndrome', trodde det bare var gamle damer som fikk det jeg... What to do?
Fibonacci Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter #2178 Skrevet 11. oktober 2014 Trøtt! Lurer på om de gode nettene våre er over, for de to siste nettene har lillebror våkna i 3-4 tida og vært sulten. Og da blir han liggende ved siden av meg resten av natta.. Jeg sover ikke like godt med ham i senga, og nå har jeg fått vondt i skuldre og nakke pga dumme liggestillinger i natt. Hadde håpet mannen kunne avlaste litt i morges, men han hadde dratt på sykkeltur og svarte ikke på meldingene mine. Gjett om jeg var sur!?! Han hadde visst hatt trøbbel med at mobilen skrudde seg av hele tida. Nå er han i hvert fall tilbake og skal gi flaske. I helga skal mannen få erstattet en gulvlist som ble ødelagt på kjøkkenet da vi hadde lekkasjen, og vi skal rydde og ordne i huset før dåpen neste helg. Og så skal snuppa i bursdag i morgen. God lørdag, alle sammen
Fibonacci Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter #2180 Skrevet 11. oktober 2014 Stadig mer hyling og grining på dagtid, pluss periodevis puppenekting. Jeg blir så sliten! Får ikke gjort noenting, og i tillegg har jeg hodepine og har sånn ubehag i de rastløse beina mine. Momser magnesium, håper det hjelper snart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå