Løvsol Skrevet 20. oktober 2014 #2261 Skrevet 20. oktober 2014 Gratulerer igjen med dagen i går. Ser ut som om det var en fin dag Fin solstråle av en sønn du har
Gjest Siyha Skrevet 20. oktober 2014 #2262 Skrevet 20. oktober 2014 Fine gutten! Så ut som en hyggelig feiring. Og så bra han oppførte seg, godt jobba mor
Fibonacci Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #2263 Skrevet 20. oktober 2014 Han er en utrolig fin, rolig og blid gutt! Elsker ham så jeg tror jeg skal sprekke noen ganger! Og noen ganger får han et sånt skøyeraktig uttrykk, når han akkurat har bæsja ned stellebordet for eksempel Det har vært en rooolig dag, akkurat det jeg trengte (spesielt siden jeg har hatt hodepine store deler av dagen også)! Lillebror sov en lang dupp, jeg fikk rydda litt og vaska tøy, han har ikke nekta puppen i dag, og eldstemann ble med en kamerat hjem for å gjøre lekser. Snuppa kom hjem i stad og er nå ferdig med lekser og har spist litt før hun skal på svømming. Og så fikk jeg høre at faren til en klassekamerat av eldstemann har fått hjerteinfarkt! Skummelt altså! Det går visst bra, heldigvis! Han er en del eldre enn oss, men likevel - det er en tankevekker! Huff...
Favole Skrevet 20. oktober 2014 #2264 Skrevet 20. oktober 2014 Åh, den der elskerdegsåjegnestensprekker-følelsen er så deilig Uff, man får virkelig tenkt seg om når slikt skjer med noen man omgås noe, selv om det ikke er en av de nærmeste. Får håpe det fortsetter å gå bra!
Fibonacci Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #2265 Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Ja, det ser ut til å gå fint. Vi kjenner ham jo, siden gutta våre henger en del sammen, så fikk meg en liten støkk. Faren til en av jentene i klassen til eldstemann døde brått i vinter, ikke gamle karen. Han hadde en hjertefeil som aldri hadde blitt oppdaget. Veldig tragisk! :cry: Æsj, har fått så fryktelig vondt i ryggen! Merka det først på lørdag, etter intense dåpsforberedelser, det virka som jeg strakk en muskel eller noe, kjente det i brystet og bakover i ryggen. Nå er det tilbake igjen, kjennes nesten som det er ribbeina det gjør vondt i. Får se om det hjelper å ta det med ro... Lillebror har lagt seg for kvelden, og jeg vurderer å følge etter snart! Endret 20. oktober 2014 av La Traviata
Kake-Kari78 Skrevet 20. oktober 2014 #2266 Skrevet 20. oktober 2014 Oi, her var det mange sider å lese seg opp på, det straffer seg å ta en drøy ukes KG-pause Gratulerer med vel overstått dåpsdav, hørtes ut som om den ble veldig vellykket Siden jeg har vært så fraværende i det siste fikk jeg jo ikke med meg bildet av dåpsgutten, men kanskje du kunne ha sendt meg på PM??
Leopanter Skrevet 20. oktober 2014 #2268 Skrevet 20. oktober 2014 Gratulerer med overstått dåp! Håper du får hvilt deg godt i natt sånn at vondtet gir seg!
ara Skrevet 21. oktober 2014 #2269 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg vil gjerne følge med her hvis jeg får lov! Gøy å få lese om 3-barnslivet da jeg ofte drømmer om en 3.mann selv
Fibonacci Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #2270 Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Takk, Leopanter! Så koselig, ara! Du er hjertelig velkommen! Litt tidlig morgen her, lillebror våkna kl 06. Og så var det fullt kaos med skolebarna, med både briller og nøkler på avveie, somling og glemt tøy. Mannen var stressa og endte opp med å kjefte skikkelig, og han fikk så dårlig samvittighet etterpå. Brillene til snuppa er altså borte. Hun husker ikke hvor hun har lagt dem, og jeg har lett overalt! Må kjøre innom svømminga etterpå og se om de ligger der. Og så må vi handle litt, er helt tomme for melk og juice, og så har jo eldstemann bursdag på torsdag, så jeg må handle gaver! Veldig rart at han fyller 10 år snart! Ryggen kjennes bedre ut etter en natts søvn, men jeg merker det litt fortsatt. Endret 21. oktober 2014 av La Traviata
Gjest Tekola Skrevet 21. oktober 2014 #2271 Skrevet 21. oktober 2014 Uff, slitsomt med sånne morgener! Minstemannen deres er bare så helskjønn!
Fibonacci Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #2272 Skrevet 21. oktober 2014 Takk skal du ha, Tekola! Lurer på om jeg kan ha brista et ribbein, det gjør utrolig vondt når jeg trykker på venstre side (bak puppen). Sånt er vel ikke noe man kan gjøre noe med, det gror av seg selv har jeg skjønt. Men fy søren så vondt! Og det går bakover i ryggen også. Burde jeg dra til legen likevel? Er jo ingenting de får gjort...
Gjest Tekola Skrevet 21. oktober 2014 #2273 Skrevet 21. oktober 2014 Ville dratt til legen og fått det bekreftet, om ikke annet!
Favole Skrevet 21. oktober 2014 #2274 Skrevet 21. oktober 2014 Ville også dratt til legen bare for å vite hva det er selv om det ikke er noe som kan gjøres dersom det er brudd. God bedring!
Fibonacci Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #2275 Skrevet 21. oktober 2014 Takk! Jeg ringte legekontoret, men legen min har ikke noen ledig time før torsdag. Men hun jeg snakka med syntes det hørtes ut som brist i ribbeinet, og anbefalte Paracet/Ibux. Og det kan ta 3-4 uker før det er bra igjen. Det er jo helt perfekt Min uflaks, altså!
Millimani Skrevet 21. oktober 2014 #2277 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg tror Ibux "passer best" til sånne smerter, men jeg er ikke helt sikker. Holdt på å ødelegge ryggen etter et fall på glattisen for noen år siden. Da hjalp ikke Paracet i det hele tatt, var bare Ibux på meg da. Du får satse på at de tre-fire ukene går fort, men uansett så tenker du vel ikke over det etter hvert når kroppen blir vant til smerten Håper du finner brillene til snuppa da, det er et mareritt når de forsvinner sånn. Har opplevd det to ganger jeg, og det var bare den andre gangen at jeg klarte å finne dem igjen. Men satse på at brillene til snuppa ligger på svømminga da De ligger nok et sted hvor det er naturlig at hun har tatt de av seg en stund, så det er sikkert en god mulighet.
Lilleninja Skrevet 21. oktober 2014 #2278 Skrevet 21. oktober 2014 Off, også ribbeinet da! God bedring Så en litt forsinket; Gratulerer med overstått dåpsdag
Fibonacci Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #2279 Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Takk Lilleninja! Jeg og lillebror dro innom svømminga, og der fant vi heldigvis brillene til lille frøken Vims! De hadde funnet dem og tatt vare på dem inne på et kontor der. Åh, er så letta! Men jeg sliter i dag, altså. Det er verre smerter enn i går. Kjente ikke så mye i morges, men nå er det vondt å trekke pusten litt dypt, vri på overkroppen, strekke armen ut, le, nyse... You name it! Ibux står på handlelista, må bare gi lillebror en flaske først. Endret 21. oktober 2014 av La Traviata
Lilleninja Skrevet 21. oktober 2014 #2280 Skrevet 21. oktober 2014 Off, det blir jo ofte verre før det blir bedre, sånn var det hvertfall når jeg knakk ribbeinet Noe jeg syntes hjalp veldig sist jeg knakk opp igjen ribbeinet, var å smøre ibux-krem over bruddområdet Vet ikke hvordan det blir å komme til der, og hvordan det blir i forhold til puppen for deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå