Gjest Siyha Skrevet 28. oktober 2014 #2361 Skrevet 28. oktober 2014 Trodde du skulle bli den neste Mafalda, jeg. Skuffa
Fibonacci Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter #2362 Skrevet 28. oktober 2014 Beklager, men hvis jeg skulle hatt 6 stykker måtte jeg ha starta litt før! Og så tror jeg mannen ville rømt
Mazilla Skrevet 28. oktober 2014 #2363 Skrevet 28. oktober 2014 Men altså... Er det sånn at det faktisk er en mikroskopisk sjanse for at du er gravid og ikke bare syk?
Fibonacci Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter #2364 Skrevet 28. oktober 2014 Neida, ta det med ro - jeg tror ikke det altså! Kan ikke skjønne når det skulle skjedd, og det går mye omgangssyke nå. Svogeren min kasta opp i helga, og resten av familien, utenom han, var jo her i bursdag på søndag.
Favole Skrevet 28. oktober 2014 #2365 Skrevet 28. oktober 2014 Kaaanskje det er greit med en test dersom det bare er kvalme som viser seg og ingenting annet? Jeg hadde blitt livredd og en smule gal tror jeg
Fibonacci Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter #2366 Skrevet 28. oktober 2014 Njaaa, hvis kvalmen ikke gir seg så får jeg vel ta en test, men jeg føler meg ikke gravid altså - bare kvalm. Venter uansett til over helga. Har jo ikke fått tilbake mensen ennå, men tror ganske sikkert at jeg hadde EL for snart 2 uker siden, så venter mensen denne helga en gang.
Fibonacci Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter #2367 Skrevet 29. oktober 2014 God morgen! Vi skulle egentlig på tur og barseltreff i dag, men istedet må jeg ta med snuppa til legen. Hun falt og slo seg i bakhodet på svømminga på mandag, og har hatt vondt i hodet siden da. Hun sa ikke noe om det før nå i morges, hun har fått Paracet og jeg skal ringe legekontoret når det åpner. Er kvalm og har vondt i magen selv..
Sushi Skrevet 29. oktober 2014 #2368 Skrevet 29. oktober 2014 Ææ, hva slags prevensjon gikk du på da du ble gravid? Uff, stakkars jenta di. Håper det går bedre med henne snart.
ara Skrevet 29. oktober 2014 #2369 Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Så flink du er!! *klapp på skuldern* Å huff. Selv om jeg gjerne drømmer om nummer 3 her i gården så hadde nok jeg også dødd litt om jeg skulle blitt gravid igjen nå Har sett for meg et par-tre år imellom hvis det skal bli flere. Men vi har vel sånn innerst inne blitt enige om at 2 er nok Har du noen magefølelse selv da? Tror du at du er gravid? Edit: Telefonen min er dårlig til å oppdatere KG. Ser nå at u har skrevet at du ikke tror du er gravid. Endret 29. oktober 2014 av ara
Fibonacci Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter #2370 Skrevet 29. oktober 2014 Sushi: jeg gikk på p-piller, noe som nok ikke var ideelt siden jeg hadde en del migrene og oppkast på den tiden. Ara: er nok ikke gravid nei Det er jo som regel best om man får planlagt sånt (selv om lillebror er en overraskelse som er veeeeldig velkommen og kjær for oss)!
Millimani Skrevet 29. oktober 2014 #2371 Skrevet 29. oktober 2014 Stakkars snuppa di da! Håper du har fått ringt legekontoret nå, så hun kan få hjelp med hodet. (Åpner ikke de klokka 8 da?) Dumt hun ikke fortalte det tidligere! Men enkelte unger er vel sånn, at det er ikke alt de forteller med en gang det skjer. Håper du blir bedre selv snart også. God bedring til begge to
Fibonacci Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter #2372 Skrevet 29. oktober 2014 Takk Millimani! De åpnet telefonene kl 08:30, men jeg kom ikke gjennom de første gangene jeg prøvde. Til slutt fikk vi time ti på ett i dag.
Gjest Siyha Skrevet 29. oktober 2014 #2373 Skrevet 29. oktober 2014 Lykke til hos legen! Og håper du blir frisk snart
Kake-Kari78 Skrevet 29. oktober 2014 #2374 Skrevet 29. oktober 2014 Stakkars snuppa, håper det har gått fint hos legen med henne! Og fortsatt god bedring til deg- omgangssyke pleier vel ikke sitte i såpass lenge? (Synes det som oftest bare står på i et døgn eller to?)
Fibonacci Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter #2375 Skrevet 29. oktober 2014 Det gikk fint hos legen, ingen hjernerystelse heldigvis! Hun har balansen i orden og ikke noe tull med synet og sånt. Har rett og slett fått seg en solid trøkk i bakhodet, det er jo en skikkelig kul der. Hun kan nok komme til å ha vondt i hodet noen dager til, så vi skal gi litt Ibux. Har vært ute og handla inn det, pluss ingredienser til gresskarsuppe! Vi skal ha det til middag i dag, og så skjære ut gresskaret til Halloween. Kvalmen var forresten verre i går, så jeg tror dette er på retur!
Millimani Skrevet 29. oktober 2014 #2376 Skrevet 29. oktober 2014 Bra det ikke var verre for snuppa, og fint at du også er på bedringens vei Ja plutselig er det straks Halloween, og jeg er som alltid spent på om det kommer noen på døra mi. Ikke lett å komme opp til huset i mørket, opp en lang bratt bakke, - og ja...har hatt bare en gutt her i løpet av seks ganger med halloween. Så ser ikke for meg at det ringer på i ett sett i år heller Men greit at ungene får kose seg iallfall
Fibonacci Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter #2377 Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Ha en fin Halloween, Millimani! Kanskje du får besøk i år? Jeg har gått rundt i 2 timer i kveld og samlet flere underskrifter. Det var så mørkt noen steder at jeg var redd for å falle, men noen snille mennesker lånte meg en lommelykt. Kun en person ville ikke signere før han hadde satt seg mer inn i saken - han drev med politikk selv. Men selv om jeg var ute i lengre tid enn i går, fikk jeg færre underskrifter - det var færre hus, men mye mer kronglete og dårlig opplyste veier og stier. Kaldt var det også! Har fått over 50 underskrifter da, så må jo si meg fornøyd. Nå sitter jeg og nyter en liten sjokoladebit og ammer lillebror i søvn. Han fikk smake på most gresskar i stad - og likte det! Men han ville ikke legge seg mens jeg var ute. Håper han tar kvelden nå, skal få med meg Lilyhammer og så stupe i seng. Endret 29. oktober 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter #2378 Skrevet 30. oktober 2014 God morgen! OMG, lillebror sov fortsatt da klokka til mannen ringte kl 07 i morges, da måtte jeg sjekke at han pusta! Er vant til at han lager lyder eller er sulten i 5-6 tida. Ammer nå, skal snart stå opp. Skal 'bare' på babysvømming og bake Halloween-kake i dag, en rolig dag i forhold til hva vi pleier Lurer på hva han skal få smake på i dag..?
ara Skrevet 30. oktober 2014 #2379 Skrevet 30. oktober 2014 Lilyhammer-my town Så flink du er til alt mulig. En skikkelig supermom, som styrer rundt med underskriftskampanje og kakebaking og babysvømming og det ene med det andre Har du vært på babysvømming med alle barna? Så deilig at lillebror sov så godt, da Mater du ofte på natten nå?
Fibonacci Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter #2380 Skrevet 30. oktober 2014 Ara: han sover stort sett hele natta (fram til enten 5 eller 6 - eller 7, som i dag). Flink sovebaby! Har gått på babysvømming med de to andre ja, det er jo så kos! Og kjempegøy når de blir større og greier å svømme selv og sånt! De går fortsatt på svømming, er kjempeflinke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå