Favole Skrevet 9. november 2014 #2461 Skrevet 9. november 2014 Jeg går rundt og innbiller meg at vi skal ha slike tradisjonelle burdagsfeiringer slik som vi hadde selv, yeah right Får prøve ihvertfall! Men med januarunge hvor vi nesten er garantert ca 20 minusgrader er det kanskje like greit med kino, bowling, basseng eller lignende Stakkars lillebror, håper tempen ikke stiger noe gjennom natta. God bedring til dere begge
Sushi Skrevet 10. november 2014 #2462 Skrevet 10. november 2014 Ikke noe gøy når de minste har feber. Håper den ikke stiger noe mer!
Lilleninja Skrevet 10. november 2014 #2463 Skrevet 10. november 2014 Håper lillegutt blir bedre snart Og du, ikke minst
Fibonacci Skrevet 10. november 2014 Forfatter #2464 Skrevet 10. november 2014 Takk Favole, Sushi og Lilleninja! I natt var lillebror sulten i 4-tida, og så kl 06. Sov til 07 og lå en stund i senga og prata og koste oss. Målte tempen i stad, og den hadde gått ned til 37,1! Håper det ikke stiger utover dagen/kvelden. Han er i hvert fall i fin form, og kjempeblid! Skal bare ta det med ro i dag, og få unna litt klesvask. Tør ikke gå noe særlig tur med truende brystbetennelse. Kanskje jeg kan få laget noen dåpstakkekort i dag?
Millimani Skrevet 10. november 2014 #2465 Skrevet 10. november 2014 Jeg går rundt og innbiller meg at vi skal ha slike tradisjonelle burdagsfeiringer slik som vi hadde selv, yeah right Får prøve ihvertfall! Men med januarunge hvor vi nesten er garantert ca 20 minusgrader er det kanskje like greit med kino, bowling, basseng eller lignende Du kan ha skøytebane-bursdag så får dere vært ute, men det er jo ikke å anbefale hvis det er 20 minusgrader ute... Men er jo ikke noe galt i å ha hjemme-bursdag heller, selv om det blir mer og mer vanlig å ha det på kino, bowling, lekeland, Peppes pizza eller McDonald's, for eksempel. Takk Favole, Sushi og Lilleninja! I natt var lillebror sulten i 4-tida, og så kl 06. Sov til 07 og lå en stund i senga og prata og koste oss. Målte tempen i stad, og den hadde gått ned til 37,1! Håper det ikke stiger utover dagen/kvelden. Han er i hvert fall i fin form, og kjempeblid! Skal bare ta det med ro i dag, og få unna litt klesvask. Tør ikke gå noe særlig tur med truende brystbetennelse. Kanskje jeg kan få laget noen dåpstakkekort i dag? Så flott at lillebror er blid og i fin form Får satse på at han er frisk igjen i løpet av dagen Sikkert en fin dag å lage takkekort på, det er vel en koselig aktivitet
Fibonacci Skrevet 10. november 2014 Forfatter #2467 Skrevet 10. november 2014 Takk, Millimani og Androide! Han sov ikke så lenge i dag, og planen min om å slappe av mens han tok duppen sin gikk i vasken. Han er veldig sutrete og vil bare bli båret og bysset, så han er nok fortsatt preget av sykdommen! Jeg får hverken hvilt meg skikkelig eller gjort noe fornuftig, men det gjør ikke så mye når jeg kan ha en varm liten kropp liggende ved puppen i evigheter
Gjest Tekola Skrevet 10. november 2014 #2468 Skrevet 10. november 2014 Jeg tror de er tankelesere. "Oh, i dag har mamma planer om å få gjort litt. Nei, da får jeg spare sovingen til en annen dag!" Varme, myke babybylter
Fibonacci Skrevet 10. november 2014 Forfatter #2469 Skrevet 10. november 2014 Null soving siden i formiddag, stort sett bare hyling... Sett i sammenheng med feber, sikling, fingrene i munnen konstant og at han har hatt grønn og rar bæsj... kan det være tenner da?
Favole Skrevet 10. november 2014 #2470 Skrevet 10. november 2014 Jeg ville ihvertfall tenkt tenner. Stakkars liten
*bakepulver* Skrevet 10. november 2014 #2471 Skrevet 10. november 2014 Åh, så slitsomt! Kanskje det er tenner? Jeg har ikke peiling på sånt (enda ). Håper det går seg til så snart som mulig ihvertfall!
captiva Skrevet 10. november 2014 #2472 Skrevet 10. november 2014 Høres veldig ut som det er tenner på gang synes jeg. på lillebror
Sushi Skrevet 10. november 2014 #2473 Skrevet 10. november 2014 Hva er det med KG-babyene for tida? Mye hyling og lite soving, synes jeg... Det kan jo være tenner, ja. Her har det også vært mange tegn på tenner, uten noe resultat.
Mafalda Skrevet 10. november 2014 #2474 Skrevet 10. november 2014 Gnafsing på hendene og mye sutring... jo, det kan absolutt være tenner på gang. Når det er sagt, var jeg minst ti ganger bombesikker på at Smules tenner var i ferd med å komme før de faktisk kom Håper i alle fall ubehaget snart går over. Og hvis han har holdt på hele dagen må han jo snart være megatrøtt (les: håper dere får en god og lang natts søvn etter en slitsom dag)?
Fibonacci Skrevet 10. november 2014 Forfatter #2475 Skrevet 10. november 2014 Spent på om det dukker opp noe, både jeg og mannen synes vi kjenner noe hardt nede i munnen hans, men det kan jo ta tid før det bryter gjennom! Skal få tak i Dentinox og sånn bitering til å legge i kjøleskapet i morgen... Og lurer fælt på hvordan resten av kvelden og natta blir!
Fibonacci Skrevet 10. november 2014 Forfatter #2476 Skrevet 10. november 2014 Takk for hilsener og sympati, dere fine jenter
Fibonacci Skrevet 10. november 2014 Forfatter #2477 Skrevet 10. november 2014 Endelig sover han! (Oops, håper jeg ikke jinxer det nå!) Det var mye kaving og hyling, og det er helt ulikt ham... Er nok mye ubehag, enten om det er tenner eller noe annet. Selv er jeg så utmatta at jeg bare ligger på sofaen og ikke klarer å reise meg..
Sushi Skrevet 10. november 2014 #2478 Skrevet 10. november 2014 Føler veldig med deg! Det er tøft når det står på sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå