Fibonacci Skrevet 10. november 2014 Forfatter #2481 Skrevet 10. november 2014 Takk for klemmen, Sushi! Han har vært våken 2 ganger, og hyyyylt av smerte! Ææææhh, får så vondt av ham! Skal prøve å sove selv nå..
Gjest Tekola Skrevet 10. november 2014 #2482 Skrevet 10. november 2014 Uff, håper dere får sovet i natt
Fibonacci Skrevet 11. november 2014 Forfatter #2484 Skrevet 11. november 2014 Her har lillebror vært våken kl 02 og kl 05, men sovna igjen... Jeg derimot, får ikke sove... Er redd ribbeinet fikk seg et tilbakeslag i går, med mye bæring og styr med hysterisk baby. Har så vondt! Har tatt smertestillende og prøver å legge meg igjen..
Fibonacci Skrevet 11. november 2014 Forfatter #2487 Skrevet 11. november 2014 Det tok lang tid før jeg sovna igjen, men da sov vi utrolig nok til kl 09! Nå ligger han ved puppen, det var litt gråting i stad, men han roet seg igjen. Må ut og handle Dentinox, Paracet og bitering i dag, og mere Syntocinon til meg...
Gjest Doh Skrevet 11. november 2014 #2488 Skrevet 11. november 2014 Uff, stakkars lillebror og mammaen Men godt dere fikk sovet litt utpå i dag da, det pleier å hjelpe på humøret mitt hvertfall Er puppen fortsatt vond da?
Fibonacci Skrevet 11. november 2014 Forfatter #2489 Skrevet 11. november 2014 (endret) Takk, Doh! Puppen er ikke helt bra ennå, nei. Men jeg tror den er i bedring, håper det i hvert fall! Har ikke fått så mye sjans til å kjenne etter det siste døgnet... Nå sover han ute i vogna, etter å ha fått smake på banan for første gang. Han skar noen morsomme grimaser, men ville ha mere etterpå, så da likte han det vel litt Endret 11. november 2014 av La Traviata
Sushi Skrevet 11. november 2014 #2490 Skrevet 11. november 2014 Synes de lager rare grimaser enten de liker eller ikke, jeg. Det er så gøy når maten går ned, altså. Får en merkelig tilfredsstillelse av at ungene spiser maten min.
Fibonacci Skrevet 11. november 2014 Forfatter #2491 Skrevet 11. november 2014 Ja, ikke sant!? Vel, alt jeg gjorde var å mose banan med litt vann, men likevel! I ettermiddag fikk han søtpotet igjen, og det gikk virkelig ned på høykant! Ellers har han vært i mye bedre humør i dag, og sovet bedre Vannvittig deilig! De største barna er hos foreldrene mine i ettermiddag, og kommer snart hjem, men akkurat nå er det sofa, kaffekopp og avslapning her
Gjest Tekola Skrevet 11. november 2014 #2492 Skrevet 11. november 2014 Sofa og kaffe, en mors beste venner
Kake-Kari78 Skrevet 11. november 2014 #2493 Skrevet 11. november 2014 Huff, så slitsomme dager dere har hatt Men bra at det ser ut til å gå bedre med Lillebror nå, da er det jo kanskje håp for at natten blir litt bedre for deg også
Fibonacci Skrevet 11. november 2014 Forfatter #2494 Skrevet 11. november 2014 (endret) Takk! Lillebror sover nå, etter å ha kava litt og deretter produsert en temmelig ufyselig grønn bæsjebleie... Sikkert godt å få det ut! Og nå holder mannen på med å montere nye lamper i stua vår! La det bli lys! Endret 11. november 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 12. november 2014 Forfatter #2496 Skrevet 12. november 2014 Det ble veldig fint med nye lamper! Her fikk jeg helt sjokk da jeg våkna ti på 9 og lillebror fortsatt sov! Han lagde noen lyder i søvne i natt, men roet seg igjen, så vi har sovet usedvanlig godt! Nå får han pupp, og så skal han få flaske og grøt når vi står opp. Og så får vi se om vi rekker å slenge oss med på barseltreff i dag
Fibonacci Skrevet 12. november 2014 Forfatter #2497 Skrevet 12. november 2014 Puh, lang og hektisk dag! Kom oss ut på tur med barselgruppa og spiste lunsj hjemme hos hun ene etterpå. Veldig artig nå som barna begynner å bli større, mer aktive og har mer glede av hverandre! Så var det hjem og lage middag, gjøre lekser med barna og løpe opp på foredrag på skolen. Det var Håvard Tjora fra 'Blanke ark' på TV som snakket om læring og elever med problemer. Kjempebra, inspirerende og morsomt! Kom hjem i stad til en liten gutt som ikke ville sove og som nå ligger ved puppen og halvsover. Koooos
Fibonacci Skrevet 13. november 2014 Forfatter #2498 Skrevet 13. november 2014 God morgen! Vi sov til ti på åtte i dag, begge to! Jeg tror vi trengte det, for jeg er så sliten og trøtt for tida. November er en sånn trøtt måned for meg. Mørk og kald, ofte våt, kjedelig. Suger energien ut av meg. Kunne gått i hi tror jeg. Men det nytter ikke, her skal vi på babysvømming i dag
Favole Skrevet 13. november 2014 #2499 Skrevet 13. november 2014 Tanken på å gå i hi hørtes ekstremt deilig ut. Så fremst det forutsetter at ungen gjør det samme og bare zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz inntil mor er klar for verden igjen Ha en fin dag med babysvømming!
Fibonacci Skrevet 13. november 2014 Forfatter #2500 Skrevet 13. november 2014 (endret) Takk, Favole! Han var nok ikke helt i slag på svømminga, det var et par-tre ganger hvor han begynte å gråte litt uten at vi hadde gjort noe spesielt. Han er fortsatt tett/snørrete, og i dag morges hadde han et lite rødt utslett på magen, med en prikk/hevelse inni. Det er så å si borte nå. Har ikke rukket stort annet enn å mate ham og spise litt selv etter at vi kom hjem, får vel svinge meg litt rundt på kjøkkenet og ta unna litt klesvask før vi skal spise middag hos mamma! Endret 13. november 2014 av La Traviata
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå