Fibonacci Skrevet 22. november 2014 Forfatter #2561 Skrevet 22. november 2014 Plutselig var det kvelden, jo! Lillebror sovna på et blunk etter flaske + pupp. Go'ingen min! Fikk kjøpt 3 julegaver i dag, pluss litt annet småplukk. Lillebror har fått seg nisselue, skal prøve å ta noen julekortbilder i morgen! 1
Fibonacci Skrevet 23. november 2014 Forfatter #2563 Skrevet 23. november 2014 (endret) Seint innom i dag... Jeg sov bare 3 timer sammenhengende i natt, resten ble tullete - dette MÅ da være tenner? Lillebror har masse bæsjebleier, er sutrete, sår og i ulage. Innimellom er han blid, men det er tydelig at noe plager ham.. Det er noe hardt nederst i munnen, men det har ikke kommet opp noe ennå. Mannen tok ham i morges så jeg fikk sove videre, veldig godt! Jeg hadde hodepine også, som er borte nå. Holder på å lage søtpotetmos, etterpå skal vi ha Pulled Turkey til middag. Mannen ser på fotball, lillebror sover, eldstemann surrer rundt og gjør ingenting og snuppa har akkurat kommet hjem fra overnatting hos venninna si. Blir en rolig søndag her, kanskje vi skal bake noe? Endret 23. november 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 23. november 2014 Forfatter #2564 Skrevet 23. november 2014 Snart er helga over, hjelpes så fort den går - var det ikke akkurat fredag? Her har vi en liten tass som ikke vil sove. Bare ligger og babler, bråker, sparker, gliser og herjer... Har sett Pirates of the Caribbean med de største barna, rydda kjøkkenet, hengt opp klesvask, bretta masse tøy og ser nå på Downton Abbey. Gikk meg en liten forfriskende tur i regnværet før middag, deilig! Hørte på podkast og koste meg. Kan anbefale Serial!
Løvsol Skrevet 23. november 2014 #2565 Skrevet 23. november 2014 Snart er helga over, hjelpes så fort den går - var det ikke akkurat fredag? Her har vi en liten tass som ikke vil sove. Bare ligger og babler, bråker, sparker, gliser og herjer... Har sett Pirates of the Caribbean med de største barna, rydda kjøkkenet, hengt opp klesvask, bretta masse tøy og ser nå på Downton Abbey. Gikk meg en liten forfriskende tur i regnværet før middag, deilig! Hørte på podkast og koste meg. Kan anbefale Serial! Høres ut som en deilig søndag :-) jeg har hatt en deilig og helt nødvendig avslappingshelg og søvnrestitueringshelg på fjellet. Føler meg som et nytt menneske :-) God natt
Sushi Skrevet 24. november 2014 #2566 Skrevet 24. november 2014 Artig at du anbefaler den podcasten, mannen dreiv akkurat og insisterte på at jeg måtte høre den i dag. Får vel det da!
Fibonacci Skrevet 24. november 2014 Forfatter #2567 Skrevet 24. november 2014 (endret) Ja, gjør det Sushi! Hørtes veldig deilig ut, Løvsol! I natt våkna lillebror i 2-tida og ville ikke roe seg i senga si igjen. Han hadde mange bæsjebleier i går kveld, sikkert derfor han ikke sovna før halv 12! Lå på armen min store deler av natta, og dermed er jeg litt stiv i kroppen i dag. Sov til 6, ammet og slumra deretter til 8. Skal til osteopaten kl 14, og skal først levere ham hos mamma. Han er så glad i å være sammen med henne, aldri noe problem! Så blir det lekser, middag og kjøring til svømminga. Nå er det bare snuppa som går der, eldstemann ville slutte. Litt synd, for han har gått på svømming siden han var 3 måneder! Endret 24. november 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 24. november 2014 Forfatter #2568 Skrevet 24. november 2014 Veldig urolig liten tass her i ettermiddag. Masse grønn bæsj. Overtrøtt og vil ikke sove, vil ikke spise søtpotetmos, tar bare pupp og flaske. Osteopaten syntes bekkenet var ganske bra nå, mest stive muskler i det området. Jeg merker det jo selv også, at det er lettere å gå turer osv. Snuppa har vært på svømming, og nå skal eldstemann bake brownies!
Fibonacci Skrevet 24. november 2014 Forfatter #2569 Skrevet 24. november 2014 Lillebror sovna 21:30 etter enda flere bæsjebleier (grønt, veldig flytende) og våkna igjen en times tid etterpå. Jeg la meg i senga og ammet, skulle uansett legge meg tidlig. Lurer veldig på hvordan natta blir..
Fibonacci Skrevet 24. november 2014 Forfatter #2572 Skrevet 24. november 2014 Nå våkna han igjen, og bæsja masse! Hmmm... Burde vi dra til legen med ham? De siste 2-3 dagene har det vært utrolig mange bæsjebleier, de fleste grønne, rare/flytende. Han er tydelig plaga, har vært sånn av/på i flere uker. Jeg er jo rimelig sikker på at det er tenner, men...
Mafalda Skrevet 25. november 2014 #2573 Skrevet 25. november 2014 Jeg tror jeg ville tatt en tur til legen, faktisk... Hvis han er tydelig plaget og har rare bæsjebleier. I følge en legevenninne av meg får tenner "skylda" for altfor mye, det kan hende det er noe helt annet som plager ham. Men hvordan er allmenntilstanden og humøret, da? Han ser jo alltid så utrolig blid ut, den lille karen din, har du merket noen forskjell der? Håper han friskner til snart og at det ikke blir nødvendig med lege, men du skal ikke være redd for å dra dit hvis du er i tvil
Fibonacci Skrevet 25. november 2014 Forfatter #2575 Skrevet 25. november 2014 (endret) Han har ikke feber, og er mye blid/skravlete og lager masse lyd, tester stemmen på alle mulige måter. Så er han sutrete innimellom. Natta var slitsom, var oppe og skifta masse bæsjebleier og amma om hverandre. Han lå i senga vår fra kl 2, og før det hadde han vært våken 4-5 ganger. Vet ikke om det er fordi jeg har søvnmangel, men jeg er kvalm og har magekramper, vært i dårlig form siden i går kveld. Endret 25. november 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 25. november 2014 Forfatter #2576 Skrevet 25. november 2014 (endret) Burde kanskje dra til legen ja, tenker jeg ser det an litt.. Vi har en time på BUP kl 14 i dag. I kveld skal jeg forresten ta med snuppa på det lokale barneteatret og se "Den vesle bygda som glemte at det var jul" Endret 25. november 2014 av La Traviata
Sushi Skrevet 25. november 2014 #2577 Skrevet 25. november 2014 Høres ut som dere kanskje har et virus begge to? Bæsjebleier i fleng på natta er ikke normalt. Har han ellers våte bleier? Sikkert ikke dumt med en sjekk.
ara Skrevet 25. november 2014 #2578 Skrevet 25. november 2014 Har han feber da? Det skader jo ikke å ringe legen og høre
ara Skrevet 25. november 2014 #2579 Skrevet 25. november 2014 Ser nå at du allerede har fått svar av andre. Telefonen min er elendig til å oppdatere Håper dere får det hyggelig på teater
Fibonacci Skrevet 25. november 2014 Forfatter #2580 Skrevet 25. november 2014 (endret) Det var veldig koselig på teater, morsomme og flinke barn og fin julestemning! Jeg stuper nesten. Har ikke fått sovet noe på dagtid, selv om jeg prøvde litt etter teatret i stad. Men nå har lillebror sovna, etter å ha hatt masse grønne bæsjebleier, vært blid/sutrete om hverandre og sovet minimalt på dagtid. Krysser fingrene for en gooood natt! Det gikk greit på BUP i dag, selv om vi måtte ha med lillebror og han var lyyys våken. Men han bare gliste og sjarmerte folk i senk! Etterpå spiste vi middag på kafe, og henta noen bilder vi hadde bestilt. Mannen sitter og forbereder et foredrag til i morgen, og jeg 'skal bare' ordne et par ting før jeg legger meg. Endret 25. november 2014 av La Traviata
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå