Gå til innhold

Livet som trebarnsmamma <3

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

God morgen :)

Heldigvis sov lillebror bedre i natt! Våken kl 05, puppet og sov videre til de store barna skulle opp. Har sendt dem avgårde til skolen og drukket dagens første kaffekopp. Svart som kull, hehe.

Siden han fortsatt har diare (på 4. dagen) tror jeg at jeg ringer legekontoret i dag for å høre hva de synes. Ellers tror jeg at det blir en rolig dag, jeg er ikke i form.

Endret av La Traviata
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres smart ut. Vi har også hatt mye bleier i det siste, rennende, men ikke helt diaré. Man begynner jo å lure på hva det kan være!

Skrevet

Ja, det kan jo være så mye rart, Sushi!

Vi fikk legetime i morgen (kunne dratt til legevakt i dag, men han er jo i god form ellers, utenom de løse bleiene). Det kræsjer med fysioterapi på helsestasjonen, så jeg har ringt og fått byttet time. Må få bestilt frisørtime til eldstemann også, håret hans er så tykt og vokser noe enormt!

Må ut og kjøpe bleier etterpå, og skal ha tomatsuppe til middag :)

Skrevet

Får håpe det ikke er noe. De kan jo få litt løs mage hvis de er forkjøla, for eksempel. :)

Forresten, Serial er jo knallbra!

Skrevet

Ja, ikke sant! Jeg er hekta! :ler:

Jeg bare elsker ettermiddager der mannen jobber seint og de to største er i tottene på hverandre konstant... :murvegg:

Enda godt middagen ble god, selv om den kom seint på bordet. Lillebror har vært roligere i dag, og sovet mye, men det er fortsatt heeeelt tyntflytende grønt i bleiene. Har ikke tall på hvor mange jeg har skifta i dag!

Skrevet

Høres ikke helt bra ut! Hva har han spist i det siste da?

Skrevet

Nå får han bare pupp, Nan og litt mild havregrøt blanda med Nan (har kutta ut frukt, grønt, malt osv akkurat nå).

Skrevet

Jeg bare elsker ettermiddager der mannen jobber seint og de to største er i tottene på hverandre konstant... :murvegg:

Arrrgh, kan de ikke bare LA VÆRE, liksom, så får alle det så mye bedre!?

Mine to gutter kan også være i tottene på hverandre innimellom. Nesten så jeg får lyst til å ta den ene og denge den andre med :roll:

Høres bra ut at lillebror har legetime i morgen, det kan umulig være helt bra med grønn rennebæsj i lang tid. Håper du får noen gode råd og forklaringer i morgen! :Nikke:

Skrevet

Kan han reagere på grøten da? :klo: Selv om han ikke har gjort det før.

Skrevet

Tja, kan jo hende... Får høre med legen i morgen og evt. skifte til en annen grøt-type. Hittil i dag har han forresten ikke fått grøt, for jeg rakk det ikke før han sovna i formiddag.

Skrevet

Jadda. Gubben skulle være 'litt' lengre på jobb, kom hjem kl 20... Han ventet tydeligvis applaus fordi han ikke hadde blitt med de andre på jobben ut for å spise. De har hatt en fagdag med div. som skjedde, og etterpå hadde han surra rundt i Mathallen før han tok en buss som typisk nok brøt sammen. Når han kommer hjem og ikke engang spør hvordan det har gått, enda han vet at lillebror ikke er i form, og ikke 'ser' hvor slitsomt det har vært her, blir jeg provosert! :bond:

Jeg har sjonglert lekser, middag og mating av lillebror, rydda konstant og skifta bleier som en helt. Og jeg er møkklei. Frister å bare dra ut og gjøre en skikkelig ego-ting, men jeg er så sliten at jeg bare orker å kræsje i sofaen..

Skrevet (endret)

Lillebror har feber. Ikke kjempehøyt, men rett oppunder 38.

Godt vi skal til legen i morgen!

Endret av La Traviata
Skrevet

Hvorfor har jeg ikke sjekket innom her før? Hei, her vil jeg jo følge med! :blomst:

Kjedelig med lillebror og magen hans da, pluss feber nå i tillegg. Greit å ta en sjekk hos legen i morgen, da? Har lest noen sider tilbake i dagboken din nå og merker jeg gleder meg til å bli mamma av å lese om hverdagene dine :)

Skrevet

Uffda, godt dere har legetime! Dustemann. :nei:

Skrevet (endret)

Så koselig at du stikker innom boka mi, Malicious! :klem:

Takk for hilsner, han har slokna nå, lille tassen som egentlig ikke er så liten lengre! I morgen er han jo hele 5 måneder! :daane:

Verdens beste lillebror, alltid med et smil til verden selv om han er syk! Han babler, ler, lugger, drar, bokser og slår, koser og stryker alt ettersom. Det er utrolig gøy å følge ham i utviklingen! Men hjelpes, så fort tida går!

...og mannen og jeg er venner igjen, sort of. Han beklaga til slutt og ga meg noe sjokolade han hadde kjøpt. Her lar vi oss bestikke! :ler:

Endret av La Traviata
Skrevet (endret)

Nå har det vært så mye med lillebror i det siste at skolesaken her i kommunen har havna litt på sidelinja. Men må bare dele siste nytt med dere! Etter myyye vingling og uklarheter er det nå klart hva det største partiet her mener, og på neste kommunestyremøte vil det dermed være stoooort flertall for å legge hele saken død! Vi jubler!!! Leserinnlegget vårt var forresten på trykk i dag også. Og det er ganske klart når vi leser i aviser og på sosiale medier at dette er takket være vår innsats! :nigo::hoppendeglad:

Endret av La Traviata
  • Liker 2
Skrevet

Wohoooo for sannsynlig flertall MOT skolenedleggelse :hoppe:

Lykke til hos legen i dag :) Og hurra for 5 mnd gamle store lillebror :nigo:

Skrevet

Gratulerer! For en seier. :hoppe:

Lykke til hos legen.

Skrevet

Så bra! Gratulerer :)

Lykke til med legebesøk for lillebror :) Håper han er i bedre form!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...