Gå til innhold

Livet som trebarnsmamma <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

I ettermiddag tok mannen med seg eldstemann til frisøren, han ble så stilig på håret atte.

Det har vært en litt slitsom uke med lillebror, pga det jeg trodde var tannfrembrudd og viste seg å være magevirus. Han har hatt stort behov for nærhet og kos, og vært mye trøtt og sliten i dag! Han sovna veeeldig kjapt i stad, etter å ha fylt 2 bleier på rekordtid.

De største barna er også i seng, vi slapper av i hver vår sofa, ser på TV og skal ta oss en rødvinsgløgg etterpå. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God helg, håper dere får hvilt dere litt, og at dere får en fin start på adventen i morra :)

Skrevet

Takk Lilleninja! :klem:

Det har vært en dårlig natt, men herfra kan det bare bli bedre. Ammet konstant siden halv 2.. Og jeg fikk mensen på torsdag, det blødde gjennom i løpet av natta og morgenen gikk med til å skifte og vaske tøy, sengetøy og overmadrass. Jippi...

Nå har alle 5 dusja og spist, skal snart på juleverksted på jobben til mannen :)

Skrevet

God lørdagskveld!

Har hatt en fin dag i Oslo, først på juleverksted på jobben til mannen, og deretter julegaveshopping, en matbit på kafe og vandring rundt i sentrum. Var svimmel i perioder, og ble veldig trøtt på slutten av turen vår. Fikk slappet av på sofaen i stad, våkna av lillebror som skrek og ikke ville sovne igjen. Menskramper som kverner. Ugh!

Ser på film, ammer og venter på reinsdyrskank som står i ovnen :)

Skrevet

Fortsatt oppe, men på vei i seng, mann og barn sover søtt. Lillebror var våken en del i kveld/natt, håper han sover en stund nå!

Herlighet, Serial podcast'en er så bra! Har hørt alt som har kommet ut til nå, og er helt hekta! Flere enn meg? Tror dere Adnan gjorde det? Og hva med Jay?

Skrevet

Hei i natta. Forhåpentligvis siste amming før natta her nå. Jeg er trøtt som en dupp MED mensensmertemurringer.. hmm.. skal j få den tilbake allerede:-( bah..;-)

Skrevet

Off, høres ikke godt ut å ha fått mensen tilbake :(

Bra at du fikk slappet av litt på sofaen etter en tur ut :) Og det hørtes sååå godt ut med reinsdyr :nigo:

Skrevet

Helt grusomt å måtte vente helt til torsdag med å få høre neste podcast! :bond: Vil ikke spoile for folk her, men har kraftige mistanker... Skal skrive i spoilerfelt, er på mobil nå.

Skrevet

Ja, ikke sant Sushi - aaalt for lenge å vente! Spent på teoriene dine ;)

Vi fikk sove godt etter at jeg skrev her i natt, sov ganske lenge også! Har funnet fram lilla løper til stuebordet, lilla lys og ordnet med adventsstaken. Mannen skal på loftet og rote fram adventsstjerner og utelys etterpå, mens vi er hos mamma og baker pepperkaker med søsteren min og jentene hennes. Så blir det julegrantenning i sentrum i ettermiddag, og deretter skal vi ut og spise årets første julemiddag :)

Skrevet

Har du lest på reddit? Mange teorier der, gøy å lese. :)

Det må jo være Jay. Han vet jo alle detaljene om drapet, og endrer forklaring hele tida for å beskytte seg selv. Mens Anand sier jo bare dumme ting som ødelegger for seg selv.

:fnise: Som hun Deirdre sier i den ene episoden - de som er uskyldige er håpløse vitner, for de vet jo ingenting...

Har veksla mye fram og tilbake om hvem jeg tror det er, men akkurat nå føler jeg det er Jay, altså. Det MÅ jo være en av de to?!

Skrevet (endret)

Hva slags podcast snakker dere om? Har bladd meg noen sider tilbake her og finner det ikke :sjenert:

Glem det, stod jo rett over her. :fnise:

Endret av HopsiDeisi
Skrevet (endret)

Serial ja :)

Hvordan lager jeg spoiler-tag? Må jeg sitte ved PC'en?

Lang dag, men har hatt det veldig koselig. Er stappmett av ribbe, har tent første lys i adventsstaken, brenner kongerøkelse og koser oss med julebrus, pepperkaker og berlinerkranser :)

Endret av La Traviata
  • Liker 2
Skrevet

Du kan gjøre det manuelt ved å skrive spoiler foran og /spoiler bak - inni slike [ ].

[spoiler..] Det som er hemmelig [/spoiler..] uten punktumene. ;)

Skrevet

Okay, da prøver jeg:

Jeg tror Jay har en større rolle enn det han har fremstilt selv, men jeg tror ikke han handlet alene. Til å begynne med tenkte jeg at Adnan hadde blitt uskyldig dømt, mye pga at grunnlaget han ble dømt på var såpass tynt, men nå heller jeg litt mot at han gjorde det.. Enten gjorde Adnan og Jay det sammen, eller så var det en ukjent tredjeperson involvert - men at de begge hadde noe med mordet å gjøre, virker ganske sannsynlig.

Skrevet

Serial ja :)

Hvordan lager jeg spoiler-tag? Må jeg sitte ved PC'en?

Lang dag, men har hatt det veldig koselig. Er stappmett av ribbe, har tent første lys i adventsstaken, brenner kongerøkelse og koser oss med julebrus, pepperkaker og berlinerkranser :)

Det hørtes godt ut med ribbe :jepp: Har hatt lyst på det i en måned eller noe :fnise:

Koselig med adventslys og kongerøkelse :)

Skrevet

Okay, da prøver jeg:

Jeg tror Jay har en større rolle enn det han har fremstilt selv, men jeg tror ikke han handlet alene. Til å begynne med tenkte jeg at Adnan hadde blitt uskyldig dømt, mye pga at grunnlaget han ble dømt på var såpass tynt, men nå heller jeg litt mot at han gjorde det.. Enten gjorde Adnan og Jay det sammen, eller så var det en ukjent tredjeperson involvert - men at de begge hadde noe med mordet å gjøre, virker ganske sannsynlig.

Det jeg lurer på er hvorfor i all verden Adnan ikke ville vitne under rettsaken?! Akkurat det synes jeg er fishy. Men samtidig så tenker jeg - hvis han er så flink til å lyve at han klarer å lyve i 15 år, samt

overbevise Sarah (er det det hun journalisten heter?) - så er det rart at han ikke er flink nok til å stille seg i vitneboksen under rettsaken og overbevise alle om at han er uskyldig.

Hun advokaten hans var i alle fall helt inkompetent...

Skrevet (endret)

1. desember alt! Det var stas med Lego-kalendere og sjokoladekalendere i dag, selv har jeg Flax-kalender :)

Vi har sovet bra (og lenge), bytta en del grønne bleier og tatt oss både frokost, flaske og grøt.

Klesvask og rydding, samt vasking og sterilisering av flasker på planen i dag. Ellers ikke så mye, det er mandag og svømming for snuppa, og dermed travelt fra de største kommer fra skolen og fram til kveldsroen senker seg.

Endret av La Traviata

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...