Fibonacci Skrevet 14. november 2014 Forfatter #2521 Skrevet 14. november 2014 (endret) Juhu, gleder meg til jentekveld! Må bare juble litt på en fredagskveld for en 'delseier' i skolesaken vår! 2 av partiene (høyst sannsynlig kommer flere etter også) har gått ut og sagt at de IKKE ønsker å gjennomføre de foreslåtte skoleendringene i nærmeste 4-årsperiode likevel! Endret 14. november 2014 av La Traviata
Sushi Skrevet 14. november 2014 #2522 Skrevet 14. november 2014 Så bra! Engasjement lønner seg! Jeg skal på jentekveld i morgen, gleder meg helt vilt.
Fibonacci Skrevet 15. november 2014 Forfatter #2523 Skrevet 15. november 2014 Åååhhh, gled deg Sushi! Har hatt det sååå gøy på jentekveld med rødvin, tapas, kake og champagne! Masse skravling, latter og rør! Hjemme igjen til et rolig hus, lillebror hadde sovna ganske raskt etter at jeg dro. Nå er det vel forlengst natta egentlig
Mafalda Skrevet 15. november 2014 #2524 Skrevet 15. november 2014 "Jentekveld"!?? Har et vagt minne om å ha deltatt på noe sånt en gang, men det er mange år siden Det er helt greit, jeg savner det egentlig ikke, men jeg gleder meg jo til vi kan ta opp tråden igjen om noen år (flaks for meg at de fleste venninnene er skikkelig innsausa i småbarn de også for tiden, så det ikke bare er jeg som er særingen) Men det hørtes ut som en artig kveld, da! Tapas og vin og skravling er vel aldri feil! Ekstra godt å komme hjem til et rolig hus også- håper lillebror lot deg sove godt i natt! Og trippelt hurra for resultater i skolesaken! Håper flere partier slenger seg på og det går deres vei til slutt. Ser jo at det jobbes mye med dette på Facebook osv, så hold koken og stå på!
Fibonacci Skrevet 15. november 2014 Forfatter #2525 Skrevet 15. november 2014 Takk, det viser jo at det nytter å stå på! Nå har enda et parti kommet ut og sagt at de ikke vil ha disse skoleendringene. Begynner virkelig å tro på at dette ikke kommer til å bli vedtatt! Bra natt her, lillebror lot meg sove til 06, fikk pupp og sov til 08, mer pupp og så slumra vi sammen til kl 10! Er litt sliten i dag, så det var jammen godt! Har gitt ham grøt og flaske nå, han var skikkelig sur over å få grøten først, men han spiste jo opp alt for det! Raringen Har ikke så mye på planen i dag, tar nok en trilletur senere og så må vi handle. Snuppa ville til ei venninne, så vi får se om de har mulighet for besøk. Eldstemann hører på lydbok nå - Charlie og den store glassheisen
Fibonacci Skrevet 15. november 2014 Forfatter #2526 Skrevet 15. november 2014 (endret) *slettet* Endret 16. november 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 15. november 2014 Forfatter #2527 Skrevet 15. november 2014 (endret) Vi har hatt en fin lørdag! Gikk tur med alle barna bort til ei venninne av snuppa, droppet henne av der og så gikk jeg og gutta til senteret for å bytte en leke eldstemann fikk til bursdagen. Der gikk vi også på kafé og møtte moren min, handla noen nye bukser og gensere til de eldste og bodyer til lillebror, og så gikk vi hjem igjen. Ble ca. 4 km tilsammen, i duskregn og litt vind. Nå har lillebror ligget ved puppen lenge og vel, og mannen prøver å lure i ham brokkoli-, pære- og ertemos - det går vel sånn passe, etter lydene å dømme Oooog - det er garantert ikke bevisst, men han sa 'nam nam' i stad, under matingen! Hihi Mannen skal snart ut og hente snuppa igjen, og jeg har rydda og fiksa litt her, og sitter nå i sofaen med en kald Corona og skal få med meg Stjernekamp. God lørdagskveld! Endret 15. november 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 16. november 2014 Forfatter #2528 Skrevet 16. november 2014 Søvnige søndag! Vi sto opp halv 10, da hadde lillebror ligget og kost seg ved puppen/sovet siden halv 7. Jeg har stått og laget avokadomos til ham, han fikk litt nå og resten gikk i fryseren. Det er grått og vått vær, frister med innedag og gjøre ingenting! Se en film eller tre... Meeeen, vi bør vel finne på noe. I kveld skal underskriftene fra kampanjen vår leveres inn på skolen, spent på hvor mange det har blitt!
Sushi Skrevet 16. november 2014 #2529 Skrevet 16. november 2014 Søndag Funker det bra å fryse avokado?
Mafalda Skrevet 16. november 2014 #2530 Skrevet 16. november 2014 Jeg liker ikke å klage på været, men nå har det småregnet så lenge at det er lov med et unntak Det hadde vært så deilig med noen skikkelige fine, klare høstdager snart...
Fibonacci Skrevet 16. november 2014 Forfatter #2531 Skrevet 16. november 2014 Søndag Funker det bra å fryse avokado? Ja, det funker ålreit det - den blir litt grålig i fargen, men ikke noe galt med smaken!Jeg liker ikke å klage på været, men nå har det småregnet så lenge at det er lov med et unntak Det hadde vært så deilig med noen skikkelige fine, klare høstdager snart... Huff ja, dette været blir jeg utrolig trøtt av, føles ikke som vi har sett sola på evigheter jo!
Fibonacci Skrevet 16. november 2014 Forfatter #2532 Skrevet 16. november 2014 (endret) Har vært på møte oppe på skolen med de andre foreldrene i aksjonsgruppa vår, og vi har foreløpig fått inn et helt overveldende antall underskrifter! Tallet er hemmelig fram til de skal overleveres ordføreren i kommende uke, og vi skal få med oss lokalavisa på hele greia. Dette blir bra!! Ellers har det vært en fin søndag! Vi kom oss ut i det triste været i 13-tida, og gikk litt rundt i sentrum (samlet flere underskrifter i samme slengen), dro innom Julehuset hvor vi kjøpte litt julepynt, og gikk på en restaurant for å spise. Kjempekoselig! Julelys og dekorasjoner har kommet opp i sentrum nå, så tross regn og kulde var det ganske fint! Måtte akkurat amme lillebror i søvn, han var lys våken og blid da jeg kom hjem fra møte i stad. Bæsja masse i kveld like før leggetid og har spist litt utenom vanlig skjema i dag. Endret 16. november 2014 av La Traviata
Favole Skrevet 16. november 2014 #2533 Skrevet 16. november 2014 Så bra at dere har fått inn så mange underskrifter Koselig søndag med litt julestemning (til tross for noe dårlig vær).
Fibonacci Skrevet 17. november 2014 Forfatter #2534 Skrevet 17. november 2014 Heisann, her var det pupping fra kl 06, lillebror sovna igjen mens jeg var våken og fortsatt 'gira' etter i går. Venter på å høre når vi kan få et møte med ordføreren. Ellers i dag skal jeg få unna litt husarbeid og få kjøpt julekalendere til de største barna, kanskje et par julegaver også?
Fibonacci Skrevet 17. november 2014 Forfatter #2535 Skrevet 17. november 2014 Hehe, null og niks juleshopping i dag, timene har flydd og lillebror har ikke sovet så lenge. Vært litt sutrete og utålmodig - og trøtt, uten å få sove. Slitsomt! Anyway, jeg rakk bare klesvask og vasking og sterilisering av flasker før han våkna av duppen sin, og så skulle han ha mat, og vips så var eldstemann hjemme, skulle gjøre lekser og sånt, så kom snuppa hjem og leste litt lekser før vi tok noen ostesmørbrød og kjørte på svømming. Der var det fullt kaos, for de har sperra av parkeringsplassene for å begynne å grave. De skal bygge ny flott idrettshall og Badeland, i tillegg til flerbrukshus og helsebygg. Skolene derimot, skulle de egentlig spare 13 millioner på... Forstå det den som kan! Heldigvis har de fleste partiene snudd, og ordføreren får underskriftene våre på onsdag, før Formannskapsmøtet. Lokalavisa skal dekke det, og det er snakk om å få inn riksdekkende medier også
Kake-Kari78 Skrevet 17. november 2014 #2536 Skrevet 17. november 2014 Så supert at dere ser ut til å bli hørt i skolesaken Det nytter faktisk ofte å stå på, ja! Håper avslutningen på mandagen blir litt roligere for deg enn resten av dagen!
Fibonacci Skrevet 18. november 2014 Forfatter #2537 Skrevet 18. november 2014 Takk, Ipanema! Jeg gikk og la meg kjempetidlig i går kveld, var ikke helt i form. Er heldigvis bedre i dag, men lillebror er litt i ulage. Veldig sutrete og utilpass. Får se om han sovner nå, og evt. ta en tur ut etterpå. Det hjelper alltid med litt frisk luft!
Fibonacci Skrevet 18. november 2014 Forfatter #2538 Skrevet 18. november 2014 God ettermiddag! Vi kom oss ut i stad, og gikk en runde på 4,6 km. Stakk innom butikken og kjøpte inn til god indisk middag, det er nemlig bare jeg og mannen som spiser her i dag. De største barna er hos mamma, de gikk dit etter skolen og gjør lekser og spiser middag der. Lillebror er hard i magen nå, så han skal få svisker i kveld!
Sushi Skrevet 18. november 2014 #2539 Skrevet 18. november 2014 Indisk... Usj, hard mage hos de små er ikke gøy. Virker som svisker funker ganske bra.
Favole Skrevet 18. november 2014 #2540 Skrevet 18. november 2014 Spreka Er så godt å komme seg ut! Og indisk høres digg ut Håper svisker gjør underverker for lillebror
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå