Gå til innhold

Livet som trebarnsmamma <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når lillebror er skravlete og søt og god hele kvelden :hjerte:

Når storesøster er i julemodus allerede og lager en bok hun kaller 'Julefortellingen' med masse fine tegninger og imponerende tekster til :)

Når storebror mekker smoothie til alle sammen til kvelds :nigo:

Når begge storesøsknene synger nattasang for lillebror, og han smiler og prater til dem underveis :rodmer:

DA er det ganske så fantastisk å være trebarnsmamma!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ææææh, akutt verpesjuke av siste innlegget ditt! Jeg går ut igjen og kommer tilbake ved en senere anledning :ler:

Skrevet

:fnise:

Velkommen tilbake når du måtte ønske!

Skrevet

Ææææh, akutt verpesjuke av siste innlegget ditt! Jeg går ut igjen og kommer tilbake ved en senere anledning :ler:

Haha.. jeg også :ler:

Men er bare å stikke nesa innom et "baby vil ikke sove" innlegg så forsvinner det :hoho:

Virker utrolig deilig å ha så store barn når man har baby da :)

Skrevet

Haha.. jeg også :ler:

Men er bare å stikke nesa innom et "baby vil ikke sove" innlegg så forsvinner det :hoho:

Virker utrolig deilig å ha så store barn når man har baby da :)

Aha, du mener min dagbok? Check :laugh:

Skrevet

Aha, du mener min dagbok? Check :laugh:

Jeg kamuflerte kanskje ikke den så godt??? :hoho:

Skrevet

Hihi :ler:

To tette og deretter en attpåklatt når de største er store og selvstendige - det kan anbefales! :Nikke:

• Liker 1
Skrevet

:ler:

Sånn passe tette må vi vel prøve på, men gidder ikke noe ny graviditet enda. Får heller snuse på andres babyer mens jeg venter :P

Skrevet

Føler "alle" får to tette for tiden jeg.. Kanskje derfor jeg føler meg litt pressa til å hive meg på :klo: Heldigvis for sent for min del med to veldig tette. Kjenner i grunnen at jeg er veldig glad jeg kun har en unge for tiden :P

Men en attpåklatt høres egentlig veldig herlig ut ja :Nikke:

Skrevet

Hihi :ler:

To tette og deretter en attpåklatt når de største er store og selvstendige - det kan anbefales! :Nikke:

Det høres ut som en plan etter mitt hjerte ;)

Du er en veldig flink trebarnsmamma! :)

Skrevet

Takk, Siyha!

Og skjønner dere absolutt, Favole og Kakaoen! Alt til sin tid! :)

Nå er det natta her :Gjesp:

Skrevet

Føler "alle" får to tette for tiden jeg.. Kanskje derfor jeg føler meg litt pressa til å hive meg på :klo: Heldigvis for sent for min del med to veldig tette. Kjenner i grunnen at jeg er veldig glad jeg kun har en unge for tiden :P

Men en attpåklatt høres egentlig veldig herlig ut ja :Nikke:

Hvis det hjelper så er jeg sjeleglad jeg ikke har to veldig tette akkurat nå. :daane:

Men får lyst på attpåklatt om noen år av å lese her da. :hjerte:

Skrevet (endret)

Fint hvis attpåklatt-lykken smitter! :rodmer:

Og JEG på min side er sååå glad for at vi ikke har tre tette! Hihi :fnise:

Fin natt her, våkna et par ganger av smålyder bare. Pupping fra kl 07:30 til 09:00.. ;)

I dag skal vi i banken og opprette sparekonto for lillebror, og innom biblioteket for å levere noen filmer.

I kveld har ei i barselgruppa invitert alle jentene hjem til seg på drinker, men det er litt usikkert (mange som ikke kunne). Så vi får se hva det blir!

Endret av La Traviata
Skrevet

Skjønner nesten ikke at det er mulig å puppe så lenge, jeg. :daane: Her har det vært 10 minutter og så ferdig, helt fra fødselen, med få unntak. Fikk jo helt sjokk siden nummer én helst ville ha puppen i munnen (uten å nødvendigvis spise) hele dagen lang. Rart hvor forskjellige de kan være.

Skrevet

Herlig å lese om trebarnsmamma-lykken! De er gyldne, de øyeblikkene der, når alt bare er lykke og glede. Det virker som du er veldig flink til å ta vare på dem! :)

Og jeg er også imponert over lillebrors standhaftighet ved puppen! Min er også av typen "10 minutter og vekk me'n!". Så spørs det bare hvor effektive de ti minuttene har vært. Noen ganger har han spist godt og varer en stund, andre ganger er han sulten igjen timen etter... :ler:

Skrevet

Lillebror kan ligge leeenge ved puppen ja. Iblant bruker han 'bare' 20-30 minutter, andre ganger er det over 1 time! :daane: Da ligger han bare og sover og suger litt innimellom, koser seg skikkelig. Men det er helt krise hvis jeg prøver å dra til meg puppen, altså!

Trodde at han skulle bli mer effektiv ved puppen jo større han ble, men neida...

Resultatet er at jeg er mester i å holde meg og er ganske flink på å få spist, drukket og surfa på nettet mens jeg ammer ;)

Skrevet

Her var storebroren i huset akkurat sånn som deres lillebror, han skulle faktisk helst ligge med puppen i munnen hele natten (han tok ikke smokk). Det står jo overalt at man pleier å ha mest melk om morgenen, men her var det alltid motsatt, han diet så mye om natten at om morgenen var puppene mine som vrengte bukselommer :ler: Lilleøster derimot, er en 10-minutters-baby, men hun er jo bare seks uker ennå, så,det kan jo fort endre seg. (Men hun tar heldigvis smokk da, så jeg slipper å fungere som det på nattestid :ler: )

Ønsker deg og dine en fin helg :klemmer:

Skrevet

Ååh, så koselig innlegg fra i går kveld! Det høres veldig koselig ut med så store og flinke unger. Og du er jo heldig som har både smått og stort - helt perfekt ;)

Håper dere får ei god helg! :klemmer:

Skrevet

Takk i lige måde, Ipanema og kisskissbangbang! :klem:

Vi har vært banken i dag, men fikk bare halvveis gjort det vi skulle. Det var så mye om og men og tok kjempelang tid! Måtte gi lillebror en flaske mens vi var der, heldigvis sjarmerte han dama i senk, selv om han rapte som en mann og holdt på! :ler: Viste seg at vi mangla mannens pass, hadde ikke fått noe beskjed om å ta det med. Men vi sender inn kopi istedet, så ordner det seg. Og kontantene må vi sette inn via Post i butikk. Jadda...

Nå er vi hjemme og har middagen i ovnen. Fredagskylling og nøttepoteter :)

Og så blir det visst drinker i kveld, vi er i hvert fall 2 stk. som har tenkt oss bort til hun i barselgruppa. Blir koselig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...