Fibonacci Skrevet 27. november 2014 Forfatter #2602 Skrevet 27. november 2014 (endret) Takk for det, Lilleninja, Sushi, malicious og Løvsol! Natta har ikke vært så verst her, var oppe og skifta bleier og amma fra kl 5 og utover. Det er løst, men ikke fullt så rennende som før, tempen er litt forhøyet. Vi må droppe babysvømming i dag, skal til legen etterpå. Vi spiser frokost i hver vår stol nå, hehe. Det snør litt her faktisk, koselig julestemning! Endret 27. november 2014 av La Traviata
Gjest Doh Skrevet 27. november 2014 #2603 Skrevet 27. november 2014 Det er litt snø i lufta her også. Veldig koselig etter en lang og grå november Og sjokolade funker mot det meste, også teite ektemenn Godt han skjønte at dagen kanskje ikke hadde vært den enkleste for deg. Jeg hadde trengt sjokolade selv om mannen hadde kommet hjem etter en sånn dag og ikke brydd seg om hvordan dagen min hadde vært. Kjenner jeg blir litt provosert bare jeg skriver om det faktisk Masse lykke til hos legen etterpå!
Fibonacci Skrevet 27. november 2014 Forfatter #2604 Skrevet 27. november 2014 Takk Doh! Tilbake fra legen, og mest sannsynlig har han et magevirus. Han er ikke dehydrert sånn som han er nå, men vi må følge med om han blir slapp, ikke vil spise/drikke og ikke tisser. Så langt er han i relativt god form, så får bare la det gå sin gang. Om det ikke gir seg får vi henvisning til barnelege mtp matallergier. Han er ganske varm da, så vi tar det meget rolig resten av dagen med sushi til middag mens de største er hos min mor. Mannen skal på foreldremøte på SFO.
Favole Skrevet 27. november 2014 #2605 Skrevet 27. november 2014 (endret) Høres lurt ut med en rolig ettermiddag får virkelig håpe det bedrer seg snart Endret 27. november 2014 av Favole
Lilleninja Skrevet 27. november 2014 #2606 Skrevet 27. november 2014 Håper mageviruset blir borte fort da, og at han fortsetter å få i seg nok væske og næring Ikke lett når de små blir syke, kan jeg tenke meg Bra du får litt hjelp da, med de største
captiva Skrevet 27. november 2014 #2607 Skrevet 27. november 2014 Stakkars lille Håper han blir fort frisk nå.
Mafalda Skrevet 27. november 2014 #2608 Skrevet 27. november 2014 Magevirus? Stakkars liten! Men da vet du i alle fall hva som er galt. Satser på at han kommer seg fort igjen, den lille smilemannen. Foreldremøte på SFO... Ja, det er mye moro med store barn også, ikke sant? Husker en gang vi brukte nesten tre timer på å debattere Pokemonkort. Definitivt en höjdare i Mafaldas gørrkjedelige tilværelse
Fibonacci Skrevet 27. november 2014 Forfatter #2609 Skrevet 27. november 2014 (endret) Hihihi Joda, det er mye man kan bruke flere timer om kvelden på! Når disse møtene drar ut i tid pga temmelig meningsløse diskusjoner (ofte holdt i gang av et lite fåtall ehhh... engasjerte/lettere kverulerende foreldre) er det fint å kunne se humoren i det i hvert fall! Lillebror var i ganske god form i kveld, veldig blid på stellebordet og ikke noe problem å legge ham Endret 28. november 2014 av La Traviata
Kake-Kari78 Skrevet 27. november 2014 #2611 Skrevet 27. november 2014 Åh, så nydelig han er, superfint smil har han Grattis med 5 månedersdag til Lillebror i dag, håper han blir raskt frisk av mageviruset
Mafalda Skrevet 28. november 2014 #2614 Skrevet 28. november 2014 Skjønningen! Er han lik storesøsknene ved samme alder?
Fibonacci Skrevet 28. november 2014 Forfatter #2615 Skrevet 28. november 2014 Takk, det er stas med lillebror-skryt! Jeg synes han har mye fra begge to, Mafalda - veldig lik storebror egentlig, særlig øynene og nesa, men definitivt storesøsters munn og hake. Jubel og fryd, lillebror sov til 07 i dag morges! Og bleiene er litt fastere nå (men fortsatt grønne). Jeg er i julemodus, det er hvitt og fint ute og jeg skal vaske huset i dag, og pynte til advent i helga. Kalendere til mann og barn er ordnet og adventslys & røkelse er kjøpt inn. Gleder meg til helga, vi skal på juleverksted på jobben til mannen, og bake pepperkaker på søndag, samt dra på julegrantenning i sentrum. Ha en kjempefin fredag, dere som stikker innom! 1
Lilleninja Skrevet 28. november 2014 #2616 Skrevet 28. november 2014 Høres ut som det kommer til å bli en koselig helg Gleder meg til advent
Løvsol Skrevet 28. november 2014 #2617 Skrevet 28. november 2014 Leste et sted at grønne bajsbleier kom av kostholdet til mor? Stemmer det?
Fibonacci Skrevet 28. november 2014 Forfatter #2618 Skrevet 28. november 2014 Det kan være tegn på at det er noe i morsmelka de ikke tåler, ja. Da er det gjerne slimete også, pluss at de kan få eksem. Men har også hørt at grønn bæsj er helt normalt når man ammer, noe med bakterieflora osv. Mye diare over mange dager blir liksom noe annet igjen, jeg går mest etter hva som er normalt for ham til vanlig. Stort sett pleier det å være gult, 1 bæsjebleie om dagen, og ganske fast. Nå er det 10 ganger om dagen, grønt, rennende og han er mer sutrete og i ulage. Ja, og så litt feber da.
Gjest Tekola Skrevet 28. november 2014 #2619 Skrevet 28. november 2014 Minsten hadde akkurat det samme for et par uker siden! Herregud så mange bleier vi byttet Håper det går over igjen snart
Fibonacci Skrevet 28. november 2014 Forfatter #2620 Skrevet 28. november 2014 Takk, Tekola! Er du ferdig operert? Fikk tatt en tur for å handle i stad, fant noen gode tilbud! Snuppa fikk ny boblebukse, og eldstemann ny fleecejakke. Så kjøpte jeg litt superundertøy til meg selv også. Trøtt i kveld, og det er lillebror også. Ligger her ved puppen og sover...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå