Gå til innhold

Livet som trebarnsmamma <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

:skratte: For en drøm!!

Det der med at de ikke ser hva som trengs eller multi-tasking-problematikk, det er et mannesyndrom. Det er jeg overbevist om. Kjedelig at han ikke kunne trå til og avlaste deg litt... :(

Men veldig hyggelig med kino og spise ute da!!:hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en stressende drøm! :P

Ååh, det blir nok gøy å få se ferdige julekort :) Og juleavslutning :nigo:

Skrevet

:ler: Føler den drømmen nesten var mindre stressende enn livet ditt virker noen dager! Men bare nesten.

Århhh, menn som ikke kan gjøre flere ting på én gang, altså! Sånn er det her også. "Kan du ta lillebror?" "Nei, jeg skal dusje." Ja, hvordan tror han at jeg får dusja, kledd på meg, spist, rydda, laga mat og i det hele tatt gjort NOE SOM HELST på dagtid da? :roll: Men jeg lar ham ikke slippe unna med det, og det bør ikke du heller. Bare kommander ham til å gi grøten mens han hjelper til med lekser, og så går du bare. :lur:

Skrevet

Kan du ikke be mannen ta lillebror litt? Min samboer ser sjeldent de samme tingene som meg, så jeg ville glatt ha gitt han barnet en liten stund også.

Skrevet

Jo, dere har mye rett! Han tar gjerne lillebror hvis jeg skal noe, men nå er det litt lenge siden sist. Må komme meg ut av huset oftere!

Vi har hatt en fin dag, fikk henta julekortene (de ble såååå fine!) og handla 4 julegaver. I kveld har vi kost oss på juleavslutning i 5. klasse, og lillebror fikk masse oppmerksomhet, hihi. Men han begynte brått å gråte da en av de andre mammaene skulle holde ham. Det er vel litt tidlig med separasjonsangst?

Han fikk forresten smake litt på noen små, små brødbiter i dag, og det likte han jammen godt! :)

Nå er det avslapning med Lilyhammer på Get-boksen og litt spansk skinke, manchego-ost og kanskje litt rødvin? Min siste kveld i tredve-åra ;)

Skrevet

Da var jeg plutselig 40! :sjokk:

Dagen starta veldig bra, lillebror sov til 06:30 og etter amming og litt slumring ble jeg vekt på senga med bursdagssang, gaver, kaffe og sjokolade! Har fått flott mammasmykke med navnene på barna, samt ny stekepanne (og lovnad om mye god mat laget i den)! Er strålende fornøyd! :hoppendeglad:

Skrevet

Gratulerer med dagen! Fin familie du har :)

Skrevet

Gratulerer med dagen :hoppe: Høres ut som en veldig god start på dagen, med den flotte familien din :)

Håper resten av dagen blir minst like bra :nigo:

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen!! :kake: Høres ut som om bursdagen startet veldig bra, håper den fortsetter i samme gode stil! :nigo: Kos deg og husk på at et bursdagsbarn har sine krav :jepp:

Skrevet

Gratulerer med dagen! :klemmer: Roinnjdag og greier! :jepp:

Skrevet

Tusen takk for gratulasjonene, alle sammen! Så koselig med masse hilsener! :klem:

Vi tar det rolig i dag, har prata med div. familie på telefon/FaceTime, og nå sover lillebror. Skal pakke inn noen julegaver, skrive på julekort, ta en kaffe til, rydde litt og ordne til barnevakten kommer. Det er mamma og pappa som skal passe barna mens vi er ute. Skal spise middag på marokkansk restaurant, og så blir det Hobbiten 3 etterpå! :strix:

Skrevet

Hurra for deg, flotte damen! Håper du og mannen får det skikkelig hyggelig i kveld! :hoppe:

Skrevet

Kos dere masse :) Hørtes kjempegodt ut med marokkansk mat, og så hobbiten da :nigo:

Skrevet

Gratulerer med dagen!! Feiende flott og 40! :kake:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...