Mafalda Skrevet 19. desember 2014 #2741 Skrevet 19. desember 2014 Siste skoledag! Ah, nå begynner endelig ferien! Gratulerer med vel overstått desember, LaTraviata, nå er det heldigvis et år til neste gang Da blir det full barnehagepakke også, med Lucia og nissefrokost! Håper dere finner et pent juletre. Jeg er skikkelig klar til å kjøpe juletre jeg også, men her i huset kjøpes ingenting før tenåringene har ryddet rommene sine grundig. Frykter at det kan ta en stund, men håååper at vi kan pynte tre i løpet av helgen!
Fibonacci Skrevet 19. desember 2014 Forfatter #2742 Skrevet 19. desember 2014 (endret) Takk Mafalda! Det ble et fint juletre på oss, og så har vi sett på 'Hjemme alene' og 'Mr. Beans jul'. Har kokt sjokoladekarameller i kveld, det tok sin tid, men nå er de endelig ferdige. Det ble en sein kveld dette! Endret 19. desember 2014 av La Traviata 1
Fibonacci Skrevet 20. desember 2014 Forfatter #2743 Skrevet 20. desember 2014 Blæh, nesten ikke sovet i natt. Sov i ca. en halvtime før lillebror våkna første gang kl 01, så var det annenhver time og mye klynking og behov for trøst. Rimelig sliten og har en heavy hodepine, har akkurat overlatt ham til mannen og skal prøve å sove litt til.
Lilleninja Skrevet 20. desember 2014 #2744 Skrevet 20. desember 2014 De sjokoladekaramellene så syyyykt gode ut Håper du får sove litt mer, og føler deg bedre når du står opp igjen
Sushi Skrevet 20. desember 2014 #2745 Skrevet 20. desember 2014 Sånne netter er grusomme. Håper du får sove godt i formiddag!
Fibonacci Skrevet 20. desember 2014 Forfatter #2746 Skrevet 20. desember 2014 Takk! Jeg fikk sove noen timer ekstra, det var veldig godt! Men føler at jeg har gått glipp av halve dagen, da... Eldstemann har vært ute en tur hos noen kamerater, mannen har handla og jeg & snuppa har pakket inn karameller. Nå ser barna på Frost, litt julete film det også, er det ikke? Lillebror er så rar, han tulla mest med flaska i stad, drakk ikke opp alt selv om det var lenge siden siste måltid. Han bruker stemmen sin noe enormt, tester hvor høye lyder han kan lage virker det som - og det er fryktelig høyt!
Fibonacci Skrevet 20. desember 2014 Forfatter #2747 Skrevet 20. desember 2014 Lillebror har fått feber... Nærmere 39. Ingen andre symptomer, så er usikker på hva det er. Har gitt ham Paracet, og han har sovet en stund, hatt et par oppvåkninger nå. Stakkars liten!
Favole Skrevet 20. desember 2014 #2748 Skrevet 20. desember 2014 God bedring til lillebror håper det ikke utvikler seg noe!
captiva Skrevet 20. desember 2014 #2749 Skrevet 20. desember 2014 (endret) Stakkars lillebror Endret 20. desember 2014 av HopsiDeisi
Mafalda Skrevet 21. desember 2014 #2750 Skrevet 21. desember 2014 God bedring, fra en tett og surklete liten tass til en feberhet liten tass. Usj, babyer burde hatt sykdomsforbud. Ikke at det er så kult med store syke barn heller, men det er ekstra ille når de er så små
Fibonacci Skrevet 21. desember 2014 Forfatter #2751 Skrevet 21. desember 2014 Takk for det, Favole, HopsiDeisi og Mafalda! Lillebror har høy feber og har ikke villet ta puppen i natt, har gitt ham en Paracet og prøver med flaske nå... Er bekymra for ham!
Gjest Tekola Skrevet 21. desember 2014 #2752 Skrevet 21. desember 2014 Uff, stakkar! Er jo mye som går nå, både influensa, forkjølelse og RS. God bedring til ham!
Favole Skrevet 21. desember 2014 #2753 Skrevet 21. desember 2014 Stakkars har du snakket med legevakt?
Fibonacci Skrevet 21. desember 2014 Forfatter #2755 Skrevet 21. desember 2014 (endret) Han slukte den flaska i stad, sov en god stund og nå har tempen gått ned til 38 og han tok endelig puppen! Det var godt å få tømt dem nå, han ville jo ikke ha på dagtid i går heller. Har tenkt å ringe legevakta hvis han blir verre igjen, og ikke vil spise og sånt. Huff, jeg synes ikke det er lenge siden sist han var syk! I dag er planen å pynte juletreet og pynte til jul ellers. Barna har etterlyst mer julepynt lenge, og vi har svart 'vi pynter ikke ennå, det er ikke jul før neste uke!' - men vi reiser bort 1. juledag og blir borte i 4-5 dager, så da gjør vi det nå, for å ha litt glede av treet før vi reiser fra det. Vi er også blitt bedt på pinnekjøttmiddag hos mamma og pappa, det er det beste jeg vet! Så jeg håper lillebror holder seg i noenlunde grei form til at vi kan dra. Jeg blir så satt ut av feber hos små barn, særlig høy feber. Og hvis han blir dårligere, og ikke gir vanlig respons og sånt, da drar vi til legevakta med en gang! Endret 21. desember 2014 av La Traviata
Sushi Skrevet 21. desember 2014 #2756 Skrevet 21. desember 2014 Huff, det er jo som å lese om min tass for 1-2 måneder siden. Vi hadde flere runder med høy feber, ikke noe særlig gøy! God bedring!
Mazilla Skrevet 21. desember 2014 #2757 Skrevet 21. desember 2014 Uff, stakkars liten Hvordan har det gått videre? Ble det legevakta eller pinnekjøtt eller begge deler?
Fibonacci Skrevet 21. desember 2014 Forfatter #2758 Skrevet 21. desember 2014 (endret) Det har gått greit! Han har ikke hatt så høy feber resten av dagen, og har vært i ganske god form, bare veldig snørrete! Vi dro på pinnekjøttmiddag, nam nam så utrolig godt! Siden foreldrene mine reiser til Bergen på lille julaften og søsteren min og familien hennes skal feire med svigerfamilien, ble dette en slags julefeiring for min del av familien. Treet fikk vi også pynta, og det har dukket opp en del nisser og pynt i stua, hihi. Jeg har ikke fått hengt opp julegardinene da, glemte det helt bort oppi alt annet! Får ta det i morgen, og så må jeg hente et bilde hos fotografen og stikke innom et par steder med julekort. Nå sitter vi og slapper av litt, har tent det 4. lyset i adventsstaken og ser på Love Actually. Endret 21. desember 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 21. desember 2014 Forfatter #2759 Skrevet 21. desember 2014 Skulle ikke skrevet at det gikk så mye bedre med lillebror, for nå hadde han brått en temp på 39,5 og det var først vanskelig å få kontakt med ham! Han ville liksom ikke våkne helt, bare gråt. Jeg blir jo så redd når det er sånn, heldigvis kvikna han til etter hvert og ga oss noen smil! Har gitt Paracet og en liten flaske, og han er rolig igjen. Blir helt nervevrak av at det går så fort fra lav til høy temp, og fra god til dårlig form. Føler at jeg er i konstant alarmberedskap, klar til å rykke ut hvis ting blir verre.
Favole Skrevet 21. desember 2014 #2760 Skrevet 21. desember 2014 Uff :s Er skummelt når tempen svinger så brått med tanke på feberkramper og når man ikke får ordentlig kontakt heller. Huff. Det er jo litt bra sånn sett at man er mer var på ting, men det blir jo slitsomt det også! Får håpe natten går greit for seg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå