Fibonacci Skrevet 27. desember 2014 Forfatter #2781 Skrevet 27. desember 2014 Det hadde vært koselig, Tekola! I dag er lillebror 6 måneder! Og storesøster er nøyaktig 8,5 år, hihi Det er helt utrolig hvor fort tida går. Og så stor og fin gutt han har blitt nå! Husker veldig godt den morgenen da han endelig kom og jeg fikk ham i armene. Snufs!! Og nå er han en smilende, god liten gutt som babler, ler, lugger, spiser mat og gjerne vil opp og fram. Han har forandret livene våre, og han er rett og slett en velsignelse. Han har hosta en del i natt, og det er kaldt ute, så vi får se hva vi finner på i dag. Har lyst til å gå tur, kanskje møte Tekola? Og så får vi huset for oss selv i kveld, svigers skal bort.
Fibonacci Skrevet 27. desember 2014 Forfatter #2782 Skrevet 27. desember 2014 Det ble en tur ut i dag, og vi fikk møtt Tekola og lille gutten hennes! Superkoselig! Det var veeeldig kaldt, men de to eldste fikk lekt fra seg på en lekeplass før vi gikk hjem igjen. Det har blitt alt for mye stillesitting i jula! Ellers har vi slappet av, sett Guardians of the Galaxy og A Christmas Carol og kost oss med roastbeef, bakt potet og grønnsaker i kveld mens svigers var ute. Stakkars snuppa greide å vri tommelen sin skikkelig i stad, det gjorde nok veldig vondt! Men hun sovna til slutt. Lillebror er fortsatt tett og hoster en del, men er blid som alltid. I stad prøvde han å vinke til mannen! I morgen skal vi på kino og bruke gavekortene på kinobesøk som de største ungene fikk av oss til jul. Svigermor passer minstemann imens. Gleder oss!
Fibonacci Skrevet 28. desember 2014 Forfatter #2783 Skrevet 28. desember 2014 (endret) Det var koselig med kinobesøk i dag! Jeg og snuppa så Operasjon Arktis, som var akkurat passe spennende og bittelitt skummel. Eldstemann og mannen så Madagaskarpingvinene og var også fornøyde! Ellers har dagen bare flydd avgårde! Lillebror har vært mye sutrete uten at vi helt har skjønt hvorfor. Sovet lite, spist masse! Jeg gidder ikke skylde på tenner, de kommer jo aldri likevel. Han er jo fortsatt ganske tett, og har fått nesespray flere ganger i dag. Mannen er også litt forkjøla, mens snuppa har vært det og jeg stort sett har sluppet unna - jeg bare hoster litt (alltid når jeg ligger på samme rom som lillebror og helst ikke vil vekke ham!). De største barna har lekt med hhv fetter og nabojente i ettermiddag, og jeg har begynt på et lite strikkeprosjekt. Så får vi se om det blir noen hjemmelagde Arne & Carlos-julekuler på treet neste år! Endret 28. desember 2014 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #2784 Skrevet 29. desember 2014 Tjoho!!! Siste dagen i Tønsberg ble brukt til å besøke graven til oldemor, gå tur til sentrum og ta en matbit på Wayne's Coffee. Nå er vi hjemme igjen, har fått opp varmen i huset, lagt barna, pakka ut det viktigste og roet ned litt. Skal være hjemme fram til nyttårsaften, da blir det ny overnatting på oss - denne gangen hos ei venninne.
Mus-Katt Skrevet 30. desember 2014 #2785 Skrevet 30. desember 2014 Sorry for sen reaksjon,takk for julehilsen i dagboka! Mor har et minutt for seg selv, og har benyttet sjangsen til å poppe en liten pils Godt Nyttår i heimen!
Fibonacci Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #2786 Skrevet 30. desember 2014 Takk for hilsen, Mus-Katt! Og godt nytt år! I dag har vi tatt det med ro hjemme, rydda og kjørt klesvask og de to eldste har bygd Lego og Playmo som de fikk til jul. Så dro jeg ut en tur med dem for å gå på skøyter, det var fine forhold, og de har blitt så flinke! I kveld har vi hatt besøk av foreldrene mine, de kom hjem fra Bergen i går. Koselig å se dem igjen, og spise litt julekaker, skravle og kose med lillebror og se litt film. Nå ser vi på Ringenes herre, har blitt hekta på nytt etter å ha sett Hobbiten!
Fibonacci Skrevet 31. desember 2014 Forfatter #2787 Skrevet 31. desember 2014 Ææhh, forkjøla mann som snorker som et sagbruk har holdt meg våken i natt. Og så våkna lillebror et par ganger, da. Om noen timer drar vi avgårde for å feire nyttår med noen venner! Overnatter der til i morgen. Godt nytt år!
Gjest Tekola Skrevet 31. desember 2014 #2788 Skrevet 31. desember 2014 Takk for fin tur, det var deilig! Og ungene dine er helskjønne! Håper dere får en fin feiring, takk for det gamle!
Fibonacci Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #2789 Skrevet 1. januar 2015 (endret) Takk, Tekola! Vi hadde en flott nyttårsfeiring hos venninna vår, sammen med et annet vennepar og lillegutten deres og ei felles venninne. Spiste deilige villsvinfileter surret i bacon, med masse godt tilbehør, drakk god rødvin og hadde sjokoladefondue til dessert! Lillebror var veldig urolig under middagen, men sovna brått like før desserten og våkna litt igjen i 22-tida, for så å sovne i god tid før rakettene begynte å smelle for fullt. Han sov over all støyen, mens de større barna fikk med seg rakettene og hadde det gøy med stjerneskudd. Så spratt vi champagne og satt og skravla til klokka var nærmere 3. Er ganske sliten i dag! Vi overnatta der, og lillebror slo til og sov til ti på åtte i dag! Har sløva, spist sein frokost, tatt oppvasken etter i går (hun har ikke oppvaskmaskin) og gått tur. Trilla bort til en akebakke, der eldstemann og snuppa fikk kost seg på et par gamle akebrett. Jeg trilla en ekstra runde med lillebror, og han sov godt. Deilig med frisk luft og mosjon! Nå er vi hjemme igjen, passe trøtte etter en sein kveld/natt til i dag. Men moro var det! Endret 1. januar 2015 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 2. januar 2015 Forfatter #2790 Skrevet 2. januar 2015 I dag sto mannen opp med lillebror kl 08, og jeg fikk sove litt til. Veldig godt for et murmeldyr som meg Har begynt på stor-opprydding i stua nede, skal hive mye og få noe på loftet, og gjøre det om til en litt mer trivelig TV-og lekestue for barna. Mannen holder på med å skru sammen ny TV-benk, og så skal DVD-spilleren flyttes ned dit, og den nye Blu-Rayspilleren kobles til oppe i stua. Så skal alle barnefilmene flyttes ned, så det blir litt mer rom i filmhyllene våre. Tror det blir bra!
Lilleninja Skrevet 2. januar 2015 #2791 Skrevet 2. januar 2015 Godt at du fikk sove litt ekstra, kan jeg tenke meg, ja ^^ Høres ut som en god slagplan
Leopanter Skrevet 2. januar 2015 #2792 Skrevet 2. januar 2015 Virker som dere har hatt en veldig fin jul Godt nyttår! Vi har også sett Ringenes Herre i jula! Hadde jo ikke sett de filmene før, jeg Nå ser jeg fram til å se Hobbiten-filmene
Fibonacci Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #2793 Skrevet 3. januar 2015 Takk Lilleninja og Leopanter! Vi så ferdig Atter en konge i går kveld, og jeg felte noen tårer. De filmene er så fine! Hobbiten er bra, men det er ikke det samme, altså. Har lyst til å lese bøkene på nytt, evt. høre på BBC-hørespillet - det er evigheter siden sist! Vi kom ikke så langt med TV-stua i går, plutselig ble det så mye annet som skjedde. Men fortsetter i dag Burde være mulig å få gjort noe når begge de to eldste er på besøk hos venner Ellers skal jeg lage middager til lillebror - og teste ut den nye stavmikseren jeg fikk til jul! Har også fått tak i dampinnsats til grønnsaker, så jeg kan dampe dem. Han har foreløpig bare smakt på to typer middagsglass, og det gikk heller dårlig! Så jeg håper han liker maten min bedre..
Lilleninja Skrevet 3. januar 2015 #2794 Skrevet 3. januar 2015 Hihi, kanskje han bare venter på mamma sin hjemmelagde mat, ja
Gjest Siyha Skrevet 3. januar 2015 #2795 Skrevet 3. januar 2015 Gratulerer på etterskudd til 6mndsdagen til lillebror! Nå er jeg endelig på plussiden i formen her, så nå får jeg oppdatert meg litt på KG. Glad jeg har deg på Insta hvertfall, synes du tar så koselige og fine bilder og er flink på å oppdatere
Fibonacci Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #2796 Skrevet 3. januar 2015 Lilleninja: kanskje det ja, han likte det i hvert fall! Gapte etter mer og virka fornøyd! Da blir mor glad! Så koselig sagt, Siyha! Godt at du er bedre i formen nå, har tenkt på deg!
Favole Skrevet 3. januar 2015 #2797 Skrevet 3. januar 2015 Han så veldig fornøyd ut med dagens servering ihvertfall Tror J fikk det samme til sin første middag, han elsket det - og gjør det fortsatt Godt nyttår forresten
Fibonacci Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #2798 Skrevet 3. januar 2015 Takk, Favole! Har jobba mer nede i TV-stua i dag, nå er benk, TV, Wii U og Skylanders-ting på plass - i morgen kobler vi om DVD-spiller og Blu-Rayspiller. Og fortsetter å rydde i gammelt skrap Barna er nå søte, da Storesøster fikk lillebror til å le såååå masse i stad, helt herlig å se på! Og nå ville de at eldstemann skulle sove på rommet hennes i natt. Får se hvordan det går, hihi...
Sushi Skrevet 3. januar 2015 #2799 Skrevet 3. januar 2015 Så koselig! Her har storesøster underholdt lillebror i sikkert en time i dag. Vakkert å se på at de koser seg sammen!
Kake-Kari78 Skrevet 3. januar 2015 #2800 Skrevet 3. januar 2015 Høres ut som om du har hatt en koselig og fin jul, ja Riktig godt nytt år til deg og dine!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå