Mafalda Skrevet 4. januar 2015 #2801 Skrevet 4. januar 2015 Fin jul og hyggelig nyttårsfeiring overstått, ja. Høres ut som om dere har kost dere masse! ... og godt er vel det, for nå er det full fart tilbake i hverdagen. Januar og februar er småseige måneder, det gjelder å møte opp fulladet
Lilleninja Skrevet 4. januar 2015 #2802 Skrevet 4. januar 2015 Lilleninja: kanskje det ja, han likte det i hvert fall! Gapte etter mer og virka fornøyd! Da blir mor glad! Så koselig sagt, Siyha! Godt at du er bedre i formen nå, har tenkt på deg! Sååå bra Kan tenke meg mor blir glad da, ja
Fibonacci Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #2803 Skrevet 4. januar 2015 Heisann og takk for hilsener, dere! Vi rydder bort jula i dag, og så skal vi ut og gå tur i det fine været. All snøen er dessverre borte da, bare grønt og grått ute.
Lilleninja Skrevet 4. januar 2015 #2804 Skrevet 4. januar 2015 Her snør det faktisk mer Kos dere på tur Her er jula samlet på én plass nå, hvertfall, så orket jeg ikke mer -.-
Fibonacci Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #2805 Skrevet 4. januar 2015 (endret) Takk, vi hadde en fin tur, og lillebror satt halvveis opp i Multi X-bag'en sin og fulgte med størsteparten av veien! Sååå blid vet dere! Men i ettermiddag begynte jeg å føle meg dårlig, ble kvalm, svimmel og slapp. Er litt varm, vondt i magen og orker ingenting Endret 4. januar 2015 av La Traviata
Lilleninja Skrevet 4. januar 2015 #2806 Skrevet 4. januar 2015 Nei, nei, nei, nå skal ikke du bli syk altsååå! Håper du kommer deg i løpet av natta, og våkner frisk og opplagt i morra
Millimani Skrevet 4. januar 2015 #2807 Skrevet 4. januar 2015 Heisann og takk for hilsener, dere! Vi rydder bort jula i dag, og så skal vi ut og gå tur i det fine været. All snøen er dessverre borte da, bare grønt og grått ute. Snøen smelter her også gitt... Jeg vet at vi som bor her jeg bor, på sørøst-landet, - har mer snø enn Nordland... Men det har smelta mye de siste dagene så vi får se om det ikke snart er helt grønt igjen her også. Fantastisk deilig å rydda bort jula da Jeg gjorde det i går, men var absolutt klar for å ta den på fredag altså. Hadde vært godt med en tur ut også, men jeg har gjort så mye annet i dag at det er best å bare slappe av inne Takk, vi hadde en fin tur, og lillebror satt halvveis opp i Multi X-bag'en sin og fulgte med størsteparten av veien! Sååå blid vet dere! Men i ettermiddag begynte jeg å føle meg dårlig, ble kvalm, svimmel og slapp. Er litt varm, vondt i magen og orker ingenting Huff da. God bedring
Mazilla Skrevet 4. januar 2015 #2808 Skrevet 4. januar 2015 Å nei, håper ikke du går helt ned for telling!
Fibonacci Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #2811 Skrevet 4. januar 2015 Takk Jeg føler meg litt bedre i magen nå, håper det forsvinner helt til i morgen! 1
Fibonacci Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #2812 Skrevet 5. januar 2015 Har sovet ganske dårlig i natt, hadde mye vondt i magen. Men det ga seg etter hvert. Ellers var det jammen godt med hverdag igjen! De eldste er på skolen, mannen er på jobb og jeg og lillebror suller hjemme. Han sov faktisk ganske lenge i dag, etter 2 x pupp. Vi har ikke så mye på programmet, har booket om et par avtaler denne uka som kræsjer med fysio og 6 mnd kontroll, må ta en tur i butikken og vaske ulltøy. Og så skal snuppa på svømming i ettermiddag! 2
Fibonacci Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #2813 Skrevet 5. januar 2015 Nå viser det seg at mannen også var kvalm og uvel i går kveld/natt, og trodde han kom til å få omgangssyke! Og så gikk det seg til. Rare greier! Men veldig greit at det ga seg hos oss begge, da!
Gjest Tekola Skrevet 5. januar 2015 #2814 Skrevet 5. januar 2015 Vi sjangler med noe lignende her vi også, det er vel noe i det de sier, om at det går flere ting for tiden!
Androide Skrevet 5. januar 2015 #2815 Skrevet 5. januar 2015 Jeg har nettopp hatt noe lignende, og føler med dere
Fibonacci Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #2817 Skrevet 5. januar 2015 (endret) Ja, merkelig! Jeg fikk et lite tilbakefall i stad, en slags kvalmebølge, og er fortsatt litt uggen - føler veldig for å ta det helt med ro i kveld. Og så har det faktisk begynt å komme en tann hos lillebror! Har bare venta på det i 3 måneder Vi ser og kjenner den såvidt, en liten stripe med hvitt nederst i munnen. Og i motsetning til tidligere når vi har trodd han fikk tenner har han ikke hatt særlig ubehag, feber eller andre ting. Kjørte snuppa på svømming i stad, og så tok vi en liten prat med eldstemann - fortalte ham litt om diagnosen han har, for han har ikke visst så mye før nå. Og det er noe vi har grua oss til lenge, det er så vanskelig å forklare sånne ting sånn at det ikke blir negativt lada eller vanskelig å forstå. Men det gikk veldig bra (tror jeg)! Han skal begynne å gå til samtaler på BUP, håper han får utbytte av det Endret 5. januar 2015 av La Traviata
Lilleninja Skrevet 5. januar 2015 #2818 Skrevet 5. januar 2015 Endeliiig tann ^^ Har du skrevet noe her om hvilken diagnose han har? Bra at du synes praten gikk bra, og det blir nok bra at han får gått hos BUP ^^
Fibonacci Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #2819 Skrevet 5. januar 2015 Lilleninja: Jeg kan sende deg PM hvis du vil, har ikke skrevet det her nei. 1
Mazilla Skrevet 5. januar 2015 #2820 Skrevet 5. januar 2015 Jeg hadde samme kvalmegreia like før jul. De andre spydde en gang hver, mens jeg ble "bare" kvalm. Det var såpass ille at jeg skulle ønske jeg bare kunne kaste opp og bli ferdig med det, og det sier litt, for jeg hater å spy Fortsatt god bedring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå