Gå til innhold

Livet som trebarnsmamma <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det er j**** vondt når de bruker de sylskarpe små tennene sine! :sjokk:

Gah, vi har forsovet oss! Skal på babysvømming og finner ikke badebuksa til lillebror. Kaosmorgen, og det regner og blåser!

Jeg tror vørterølet hjalp på produksjonen, for i går kveld/natt fikk jeg masse spreng, og han lå lenge ved puppen i stad (og bet ikke!)

I ettermiddag skal vi på et møte med skolen ang. eldstemanns behov. Ellers er det nok husarbeid å ta tak i hvis jeg skulle kjede meg ;)

Uff, ikke morsomt med kaosmorgener, håper dere kom dere av gårde og koste dere på svømming :)

Hurra :danse:

Det blir nok bra å få unnagjort møtet med skolen :jepp: Alltid noe å ta tak i hjemme :dry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det sannelig! ;)

Vi fant badebuksa og rakk babysvømminga! :hoppe: Og det var så kos å være med ham i vannet, han hadde det kjempegøy! Regnet hadde gått over til tett snø da vi skulle hjemover, og det har lagt seg masse her nå! Gruer meg til vi skal ut igjen... Får legge spade og div. remedier i bilen.

I stad spiste han faktisk en halv brødskive med leverpostei! Satt og tygde de små bitene som om han aldri hadde gjort annet, og gliste. Klumpen min! :rodmer:

Skrevet

Wohoo, ikke noe er bedre enn at han trives med svømminga :nigo: Oi, håper det blir overkommelige mengder snø, bare, da :)

Aww ^^

Skrevet (endret)

Det har vært store mengder snø, veldig glatte veier og skikkelig dårlig brøyting i gata vår. De kom ikke før halv 10 i kveld, da hadde jeg allerede blitt sittende fast med bilen en gang så vi kom for sent til møtet med skolen. De hadde stor forståelse da, og møtet gikk fint. Eldstemann fikk veldig mye skryt, det er så stas å få høre. Og han har blitt valgt til trivselsleder igjen! :) Vi snakka om lekseplaner, ny vurdering fra PPT om den ekstra hjelpen han får og mye mer. Lillebror sov først, våkna etter en stund og var bare blid og fornøyd.

I kveld har vi bare slappet av på hver vår sofa og sett på Broadchurch. Ryggen min er helt gåen etter en travel dag med mye bæring, løfting og trilling i dyp snø. Og nå regner det bare vekk! Hva er poenget, liksom?!?

Gjorde en litt flau oppdagelse i stad, da. Puppen er løs, bokstavelig talt! For gjett hvem som har gått med åpen 'luke' på høyre side av amme-BH'en heeeele ettermiddagen og kvelden, både gjennom middagslaging, leking, stell, snømåking, henting av større barn OG en tur på Kiwi for å få tak i bleier på tilbud? :skratte:

Endret av La Traviata
  • Liker 1
Skrevet

Hehe, det har jeg gjort mange ganger. :fnise: Tror ikke det vises så godt da. Men en gang gikk jeg med puppen HELT løs etter amming på babysvømming... :rodme:

Skrevet

*noterer fordeler ved at jeg ikke ammet* :ler: jeg hadde nok dødd litt!

Skrevet

Er heldigvis lenge siden nå, så jeg kan le av det. :fnise: Hey, flere som er våkne, jo!

Skrevet

Hva annet kan man gjøre enn å le? :P

Jaa, skulle mye heller sovet! Feberunge satte en stopper for det :/

Skrevet

Skulle sovet? Dårlig innstilling! :opplyser: Grip dagen, sier nå jeg! Morgenstund har gull i munn! :strix:

Skrevet

Lmfao sier jeg til den! Grip dagen sjæl, denne mora vil soooove! :ler:

Skrevet

Har grepet dagen i to timer allerede, jeg står først i sovekø! :lete::grine:

Skrevet

Jeg kan godt stille litt bak i sovekøen, denna ungen fleska nemlig til og sov helt til 05.10, så jeg føler meg nesten uthvilt! :ler:

Skrevet

Sove kan man gjøre i graven! :ler:

Setningen som har reddet både vett og forstand noen tusen ganger nå, hehe. Det er et herlig mammaliv, og det tar jo aldri slutt... Jeg har vært oppe siden fire, takket være en sløv tenåring :roll:

Enig med deg, Traviata: Dette været er helt håpløst. Ser ut som om denne vinterens prosjekt er å lage dårligst mulig kjøreforhold!

Skrevet

Det har vært store mengder snø, veldig glatte veier og skikkelig dårlig brøyting i gata vår. De kom ikke før halv 10 i kveld, da hadde jeg allerede blitt sittende fast med bilen en gang så vi kom for sent til møtet med skolen. De hadde stor forståelse da, og møtet gikk fint. Eldstemann fikk veldig mye skryt, det er så stas å få høre. Og han har blitt valgt til trivselsleder igjen! :) Vi snakka om lekseplaner, ny vurdering fra PPT om den ekstra hjelpen han får og mye mer. Lillebror sov først, våkna etter en stund og var bare blid og fornøyd.

I kveld har vi bare slappet av på hver vår sofa og sett på Broadchurch. Ryggen min er helt gåen etter en travel dag med mye bæring, løfting og trilling i dyp snø. Og nå regner det bare vekk! Hva er poenget, liksom?!?

Gjorde en litt flau oppdagelse i stad, da. Puppen er løs, bokstavelig talt! For gjett hvem som har gått med åpen 'luke' på høyre side av amme-BH'en heeeele ettermiddagen og kvelden, både gjennom middagslaging, leking, stell, snømåking, henting av større barn OG en tur på Kiwi for å få tak i bleier på tilbud? :skratte:

Så bra at det gikk fint på møtet, selv om dere ble litt forsinket ^^

Åååh, er Broadchurch bra? :jepp: Jeg har lyst til å se det, hovedsaklig pga David Tennant ^^

Hihihi, jeg er spent på om jeg kommer til å glemme meg og gå ut med puppa helt bare jeg, siden jeg har planer om å la de "henge fritt" mest mulig xD

Skrevet

Her var det liv i natt, ser jeg! :ler:

Håper dere fikk sove litt til, det er virkelig ikke morgen i 4-5 tida!

Huff og æsj, det er skikkelig glatt her i dag, og de klarte jo ikke å strø gata før etter at barna skulle gå til skolen. Og trilletur er ikke aktuelt på det føret altså!

Lilleninja: Broadchurch er utrolig bra! Tennant er strålende, men hele serien er vel verdt å få med seg, kvalitet i alle ledd. Vi så ferdig sesong 1 i går, og skal starte på sesong 2 snart!

Lillebror sutrer og klager sånn i dag, skjønner ikke helt hva det er. Først var han sulten, men så gikk spising over i grining og hysteri etter hvert. Flaska ville han ha, men etter det var det på'n igjen! Har en del å gjøre etterpå, må pakke og ordne litt til tur i helga. Skal til svigers (i Tekola sin by :) )og bl.a. feire 15-årsdagen til eldste niesa vår.

Ja, og så skal jeg trene styrke på stuegulvet som vanlig. Har greid å gjøre det hver dag denne uka, minus gårsdagen - da var det så mye på programmet, og i tillegg dette snøkaoset. Men jeg måkte jo snø da, det teller vel som trening? ;)

God helg til dere som er innom! :klem:

Skrevet

Så flink du er med hjemmetrening! :jepp: Jeg fikk sove nesten to timer til i morges, så er noenlunde fornøyd. :P

Skrevet

Her var det liv i natt, ser jeg! :ler:

Håper dere fikk sove litt til, det er virkelig ikke morgen i 4-5 tida!

Huff og æsj, det er skikkelig glatt her i dag, og de klarte jo ikke å strø gata før etter at barna skulle gå til skolen. Og trilletur er ikke aktuelt på det føret altså!

Lilleninja: Broadchurch er utrolig bra! Tennant er strålende, men hele serien er vel verdt å få med seg, kvalitet i alle ledd. Vi så ferdig sesong 1 i går, og skal starte på sesong 2 snart!

Lillebror sutrer og klager sånn i dag, skjønner ikke helt hva det er. Først var han sulten, men så gikk spising over i grining og hysteri etter hvert. Flaska ville han ha, men etter det var det på'n igjen! Har en del å gjøre etterpå, må pakke og ordne litt til tur i helga. Skal til svigers (i Tekola sin by :) )og bl.a. feire 15-årsdagen til eldste niesa vår.

Ja, og så skal jeg trene styrke på stuegulvet som vanlig. Har greid å gjøre det hver dag denne uka, minus gårsdagen - da var det så mye på programmet, og i tillegg dette snøkaoset. Men jeg måkte jo snø da, det teller vel som trening? ;)

God helg til dere som er innom! :klem:

Skjønner godt at du ikke drister deg ut på noen trilletur på glatta :)

Åh, da får det bli en av de neste seriene jeg ser, tror jeg :nigo: Vil se Gracepoint også, da, den amerikanske versjonen av samme serie, på en måte ^^

Håper "humøret" til lillebror bedrer seg, og at dere får en fiiin helg hos svigerforeldrene dine ^^

Flinka som har trent hver dag! Snømåking er definitivt trening ;)

Gooood helg :)

Skrevet

Takk i lige måde, Lilleninja! :klem:

Nå har lillebror sovet i 2 timer! :daane: Jeg har rukket å dusje, vaske opp, sterilisere flasker, trene og spise lunsj! Hva skjer'a? :ler:

Gikk forresten på vekta for første gang på flere måneder, og jeg er 1,8 kg fra å være på før-graviditetsvekt! :hoppe: Vekta mi svinger en del, men akkurat nå er jeg i hvert fall fornøyd ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...