Favole Skrevet 23. januar 2015 #2941 Skrevet 23. januar 2015 Får håpe han ikke blir syk til helga, god bedring til minsten! Åtte minus hørtes deilig ut, her er det -18, brr God helg!
Lilleninja Skrevet 23. januar 2015 #2942 Skrevet 23. januar 2015 God bedring til lillebror, og god helg til mamma Traviata
Fibonacci Skrevet 23. januar 2015 Forfatter #2943 Skrevet 23. januar 2015 (endret) Takk, Favole og Lilleninja! Det virka som det som plaga ham i natt og i morges gikk over etter formiddagsduppen, han har i hvert fall vært i ok form resten av dagen! Litt dårlig matlyst nå i kveld, det er det eneste. Tempen er litt over normalen, men kan ikke kalles feber. Har gjort rent her i dag, handla og lagd taco, nam nam! I kveld skal vi se første halvdel av Hobbiten 2 sammen med eldstemann, og snuppa skal se film i TV-stua nede så lenge. Endret 23. januar 2015 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #2944 Skrevet 24. januar 2015 I dag skal jeg og de to eldste på Disney on Ice sammen med ei venninne! Mannen skal kose seg her hjemme med lillebror. Dårlig vær her med vind og sludd, men ikke regn i hvert fall! 1
Fibonacci Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #2946 Skrevet 24. januar 2015 Takk, det var en kjempeflott forestilling, og vi koste oss! Det eneste minuset var at det ikke var noe særlig rettet mot gutter, så eldstemann var litt skuffa. Det var prinsesser i lange baner, fra Ariel til Rapunzel, Skjønnheten og udyret og Frost. Og han er en smule lei av Frost Men han satt og fulgte med og smilte underveis, så jeg tror det var ålreit likevel. Etterpå gikk vi ut og spiste med noen venner som også hadde vært på forestillingen, og tok bussen hjem igjen. Her hadde alt gått bra, mannen hadde tatt med lillebror på handletur, gitt ham masse mat og flaske og han hadde visst sovet veldig lenge! Sånn er det sjelden når jeg er hjemme med ham... Det var så godt å komme hjem til babyen min! Et Disney-kosedyr hadde vi også kjøpt med til ham. Nå er han i seng, og vi ser litt film med de største ungene.
Favole Skrevet 24. januar 2015 #2947 Skrevet 24. januar 2015 Jeg haaaar så lyst til å se Disney on ice! Litt leit at det var i overkant jentefokus da :/ Men høres ut som dere alle fikk en fin dag likevel
Fibonacci Skrevet 25. januar 2015 Forfatter #2948 Skrevet 25. januar 2015 Det ble det absolutt! Vi får se hvordan vi gjør det neste år; eldstemann begynner jo å bli så stor, men hvis de tar med noe lignende som i fjor, med Biler og Toy Story, vil han kanskje bli med Jeg fikk ikke lillebror til å ta puppen i morges... Har spreng, og han hjelper ikke mye til. Får pumpe meg. Mann og store barn er på skitur, og når de kommer hjem igjen skal jeg gå på ski sammen med mamma! Gleder meg
Fibonacci Skrevet 25. januar 2015 Forfatter #2949 Skrevet 25. januar 2015 (endret) Åh, det var superdeilig med en skitur på nesten 6 km! Det er ca. 2 år siden sist... I fjor var jeg gravid og hadde bekkenløsning, og i tillegg var det en dårlig vinter med lite snø her. Nå skal det bli digg med pulled turkey til middag! Endret 25. januar 2015 av La Traviata 1
Favole Skrevet 25. januar 2015 #2950 Skrevet 25. januar 2015 Så deilig å komme seg ut en tur Tror jeg må prøve å komme meg på skitur selv iløpet av uka, må bare finne et øde sted først for å unngå de verste flausene
Lilleninja Skrevet 26. januar 2015 #2951 Skrevet 26. januar 2015 For første gang på over 10 år får jeg faktisk LYST til å gå på ski av å lese her inne Men som høygravid uten ski, med bekkenløsning, så får det bli med ønsket tror jeg
Fibonacci Skrevet 26. januar 2015 Forfatter #2952 Skrevet 26. januar 2015 Så bra Lilleninja - ikke det med bekkenløsning, men at du fikk lyst til å gå på ski! Neste vinter vettu Men altså... hva skjer? Lillebror er overhodet ikke interessert i pupp lengre, selv om morgenen. Snur seg bort. Fram med pumpa... Håper alle får en fin dag, her regner det.
Lilleninja Skrevet 26. januar 2015 #2953 Skrevet 26. januar 2015 Så bra Lilleninja - ikke det med bekkenløsning, men at du fikk lyst til å gå på ski! Neste vinter vettu Men altså... hva skjer? Lillebror er overhodet ikke interessert i pupp lengre, selv om morgenen. Snur seg bort. Fram med pumpa... Håper alle får en fin dag, her regner det. Kanskje det, ja, at jeg må låne meg ett par ;D Ånei, så dumt Håper han tar til vettet og vil ha litt puppekos snart Ha en fin dag, du også, har dere like mye på planen som vanlig?
Mafalda Skrevet 26. januar 2015 #2954 Skrevet 26. januar 2015 Hmm, har lillebror bare bestemt seg for å avvenne seg selv, kanskje? Men det er jo litt tidlig? Her prøver jeg å få tassen til å drikke vann innimellom (han får jo mye pupp fremdeles, men så mye grøt og middag som han spiser burde han vel ha litt vann også), men han skjønner overhodet ikke poenget med flaskekoppen sin og bare tygger på den Flink du er som har gått på ski! Mulig det ble siste turen på en stund, hvis dette mildværet fortsetter. Jeg blir nesten sprø av det omskiftelige været, kan det ikke bare holde seg stabilt- i alle fall noen dager?
Androide Skrevet 26. januar 2015 #2955 Skrevet 26. januar 2015 Tror ikke det blir så mye ski på meg denne vinteren (det hadde det mest sannsynlig ikke blitt ellers heller ) men håper på en trugetur eller to i påska
Sushi Skrevet 26. januar 2015 #2956 Skrevet 26. januar 2015 Veldig opp og med med puppen her også, og litt biting. Virker som han blir sur hvis det ikke kommer melk på sekundet, og bare "nei, dette gidder jeg ikke! " Til og med på natta!
Fibonacci Skrevet 26. januar 2015 Forfatter #2957 Skrevet 26. januar 2015 Så frustrerende, Sushi! Han tok litt pupp etter at jeg skrev her i stad, men begynte plutselig å gråte og slapp taket. Roet seg med smokken i stedet og sovna i armkroken min, og der lå vi en stund. Jeg skjønner ikke hva det er, dvs. jeg vet at det ikke er så mye melk der, men han pleier å ta på morgenen i hvert fall... Nå snur han seg oftest bort, eller begynner å bite. Synes det er rart at han ikke er mer sulten om morgenen, men han vil altså heller ha smokken og ligge litt hos meg enn å ta pupp eller stå opp og spise grøt eller noe annet. Og da vi sto opp var han jo blid som bare det, selv om han nesten ikke hadde spist noe før kl 10 i dag! Da gikk det en porsjon grøt + frukt og 150 ml MME ned på høykant.
Fibonacci Skrevet 26. januar 2015 Forfatter #2958 Skrevet 26. januar 2015 Kanskje det, ja, at jeg må låne meg ett par ;D Ånei, så dumt Håper han tar til vettet og vil ha litt puppekos snart Ha en fin dag, du også, har dere like mye på planen som vanlig? Takk for det! Vi skal bare i butikken en tur, og så følge snuppa på svømming i ettermiddag. Ellers skal vi bare ta unna litt husarbeid og annet småtteri hjemme.Hmm, har lillebror bare bestemt seg for å avvenne seg selv, kanskje? Men det er jo litt tidlig? Her prøver jeg å få tassen til å drikke vann innimellom (han får jo mye pupp fremdeles, men så mye grøt og middag som han spiser burde han vel ha litt vann også), men han skjønner overhodet ikke poenget med flaskekoppen sin og bare tygger på den Flink du er som har gått på ski! Mulig det ble siste turen på en stund, hvis dette mildværet fortsetter. Jeg blir nesten sprø av det omskiftelige været, kan det ikke bare holde seg stabilt- i alle fall noen dager? Enig med deg! Det blir jo så glatt og håpløst ute! Det var speilblank is i hele gata i morges, mann og barn slet med å holde seg på beina! Vann er rart ja! Lillebror skjønner ikkeno' av de tutekoppene, men han vil drikke av vanlig kopp! Det blir jo masse søl, men det kan jo være et tips Tror ikke det blir så mye ski på meg denne vinteren (det hadde det mest sannsynlig ikke blitt ellers heller ) men håper på en trugetur eller to i påska Truger ja, det er jo veldig greit på påskeføre! Hvor skal dere hen? Vi snakka faktisk litt om påsken i går, vi har jo som vanlig ikke tenkt så langt ennå, men ender nok opp med å dra på hytta til svigers i noen dager. Lillebror kan jo ikke være med på så mye turer, men vi får bytte på å gå på ski og passe ham, så blir det nok fint
Fibonacci Skrevet 26. januar 2015 Forfatter #2959 Skrevet 26. januar 2015 (endret) Hvor ble energien min av? Nå sa det virkelig stopp her. Nitrist vær i dag, grått og vått! Vi har vært ute et par ganger, og det er glatt og ekkelt. Kjørte snuppa til svømming i stad, og nå henter mannen henne. Eldstemann sitter og lager morsomme lyder som lillebror ler seg i hjel av Disse barna altså, gullklumpene mine Endret 26. januar 2015 av La Traviata 1
Sushi Skrevet 26. januar 2015 #2960 Skrevet 26. januar 2015 Krysser fingrene for økt energi for oss begge! (<-- sånn skal vi bli) Man smelter helt av å se søsken som har det fint sammen, det er bra sikkert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå