Fibonacci Skrevet 3. februar 2015 Forfatter #3001 Skrevet 3. februar 2015 Tirsdag! Har fått vondt i halsen og hostet halve natta, lillebror sov godt. Han er bedårende søt om morgenen, men nekter å ta pupp (igjen). Babler 'da-da-da' og gliser istedet, lille stabeistet mitt. Skal til fysio i dag, og mamma skal passe ham imens. Det er fint vær, skulle gjerne ha rukket en tur i tillegg. God dag til alle!
Fibonacci Skrevet 3. februar 2015 Forfatter #3002 Skrevet 3. februar 2015 Strømmen gikk her i stad, akkurat da jeg hadde skrevet noe her. Kom tilbake etter 20 minutter heldigvis, Hafslund sa det var feil på høyspentnettet (eller noe sånt) og det var mange husstander som var berørt. De sa først at det ville ta 1-2 timer, så det var jo veldig greit at det gikk fortere enn det!
Fibonacci Skrevet 3. februar 2015 Forfatter #3003 Skrevet 3. februar 2015 Nå er hu mor nede for telling... Etter en natt og en dag med økende hoste og vondt i kroppen ligger jeg her med feber. Mannen kom nettopp hjem og tok over 'skuta'. Fikk i hvert fall vært hos fysio og sendt inn barnehagesøknad i dag, krysser fingrene for 1. valget vårt!
captiva Skrevet 3. februar 2015 #3006 Skrevet 3. februar 2015 (endret) God bedring Endret 3. februar 2015 av HopsiDeisi
Fibonacci Skrevet 3. februar 2015 Forfatter #3007 Skrevet 3. februar 2015 Takk! Har ligget og frosset under 2 dyner, tempen er på 39 og så begynte jeg brått å kaste opp. Æææhh, vil ikke!
Fibonacci Skrevet 4. februar 2015 Forfatter #3008 Skrevet 4. februar 2015 (endret) Kasta opp igjen i natt/morges, har rundt 39 i feber og det verker som besatt i kroppen. Bare det å ligge her er slitsomt. Møkk Mannen er hjemme og tar seg av lillebror, de skal på et møte på skolen senere. Snuppa har skidag på skolen og gledet seg masse til det. Endret 4. februar 2015 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 4. februar 2015 Forfatter #3009 Skrevet 4. februar 2015 Har stort sett ligget i dag, men nå greide jeg endelig å komme meg opp og spise litt. Prøver å drikke eplejuice/Farris for jeg er nok litt dehydrert. Det er nok influensa dette her, og smittsomme greier. Mamma hosta også en del i går, og i dag har hun feber og vondt i kroppen. I dag har mannen begynt å hoste og sier det føles som han brygger på noe. Snuppa hosta også litt i går, men håper hun og de andre ungene styrer unna... Jeg får jo aldri influensa, er vel 8 år siden sist (da var jeg også i permisjon).
Millimani Skrevet 5. februar 2015 #3010 Skrevet 5. februar 2015 Så kjedelig at du er syk da. De sier dog at influensa rammer med syv til åtte års mellomrom. Når det er sagt så tør jeg å innrømme at det er 15 år siden sist jeg hadde det... Seriøst. Håper du blir fort frisk igjen, god bedring til deg
Fibonacci Skrevet 5. februar 2015 Forfatter #3011 Skrevet 5. februar 2015 Takk, Millimani! Her humper og går det, var oppe og kasta opp i natt og i morges, og kroppen tar ikke vel imot mat. Var oppe litt i stad også, og ammet lillebror, følte meg ikke så verst men ble brått dårlig igjen. Virker som denne influensaen har slått seg på magen, jeg hoster konstant også og har vondt i hode og kropp. Skal prøve å være alene med lillebror i ettermiddag, mens mannen kjører eldstemann på BUP.
Lilleninja Skrevet 5. februar 2015 #3013 Skrevet 5. februar 2015 Takk, Favole og Leopanter! Har sittet og sett på barnehagesøknad i kveld, føles rart altså! Vet hvilke barnehager vi skal søke om på 1. og 2. plass, men må snevre inn de andre valgene litt mer. Lillebror var urolig ved leggingen, men sovna til slutt. Mannen er på skitur igjen, og jeg skal snart legge meg. Dagene går så utrolig fort, de bare forsvinner for meg! Men kan jo trekke fram noen høydepunkter fra i dag: 1) Eldstemann har leksehjelp på mandager, og i dag hadde han blitt ferdig med alle leksene der, og kom hjem strålende fornøyd over at han hadde hele ettermiddagen og kvelden fri! 2) Lillebror har blitt så sterk og flink i mageleie på gulvet, nå jobber han hardt for å få opp rumpa og gå opp i krabbestilling! Når han holder på sånn blir vi andre kjempeivrige og heier og jubler, og han ser lettere forbløffet ut 3) Jeg har greid å holde på med styrketreninga mi her hjemme på stuegulvet, og nå i februar skal jeg i tillegg gjennomføre planken i et visst antall sekunder - noen flere for hver dag. I dag holdt jeg den i 20 sekunder, puh! Flinke alle sammen Nå er hu mor nede for telling... Etter en natt og en dag med økende hoste og vondt i kroppen ligger jeg her med feber. Mannen kom nettopp hjem og tok over 'skuta'. Fikk i hvert fall vært hos fysio og sendt inn barnehagesøknad i dag, krysser fingrene for 1. valget vårt! Takk, Millimani! Her humper og går det, var oppe og kasta opp i natt og i morges, og kroppen tar ikke vel imot mat. Var oppe litt i stad også, og ammet lillebror, følte meg ikke så verst men ble brått dårlig igjen. Virker som denne influensaen har slått seg på magen, jeg hoster konstant også og har vondt i hode og kropp. Skal prøve å være alene med lillebror i ettermiddag, mens mannen kjører eldstemann på BUP. God bedring, høres absolutt ikke godt ut
Fibonacci Skrevet 5. februar 2015 Forfatter #3014 Skrevet 5. februar 2015 (endret) Takk Nå har mannen blitt syk også, med feber og laber form. Vi jobber på skift her, fytti så sliten jeg er nå! Lillebror har i tillegg puppenekt, så jeg har pumpa. Bare 20 ml... Med 39 i feber (tidligere i dag var det 38). Nå skal mannen ta over her etter å ha sovet på sofaen i flere timer. Morgendagen og helga kan bli morsom! Endret 5. februar 2015 av La Traviata
Favole Skrevet 5. februar 2015 #3015 Skrevet 5. februar 2015 Uff, god bedring til dere Håper dere har noen som kanskje kan stille opp og ta barna litt?
Mazilla Skrevet 5. februar 2015 #3016 Skrevet 5. februar 2015 Uff, så grusomt Er alle ungene friske? Håper som Favole at dere har noen som kan hjelpe dere litt!
Fibonacci Skrevet 5. februar 2015 Forfatter #3017 Skrevet 5. februar 2015 (endret) Barna er friske ja, snuppa hoster litt bare. Har jo foreldrene mine i nærheten, men mamma er også slått ut av influensa, så jeg tviler på om hun orker å ha ungene der oppe på en stund.. Pappa kan sikkert gjøre noe, om han fortsatt er frisk, da. Endret 5. februar 2015 av La Traviata
Gjest Tekola Skrevet 5. februar 2015 #3018 Skrevet 5. februar 2015 Usj, det er ikke bare-bare å bli syk når man har barn, altså! God bedring
Sushi Skrevet 5. februar 2015 #3019 Skrevet 5. februar 2015 Høres fryktelig slitsomt ut! Masse god bedring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå